«Η διεθνής αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου είναι ένας στόχος που πρέπει οι ελληνικές κυβερνήσεις να επιδιώξουν κατά προτεραιότητα. Γιατί δεν είναι μόνο θέμα δικαίωσης της μνήμης. Είναι ένα θέμα συγκλονιστικά επίκαιρο με όσα συμβαίνουν στη γειτονιά μας». Με αυτή τη φράση, ο Δήμαρχος Ευθύμιος Φωτόπουλος άνοιξε την εκδήλωση τιμής στην 100ή επέτειο μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, που διοργάνωσε ο Δήμος Δέλτα με την προβολή του συγκλονιστικού ντοκιμαντέρ «Η μπάντα» και την παρουσίαση του βιβλίου «Μάρτυρες… 100 χρόνια μετά» του δημοσιογράφου Νίκου Ασλανίδη.
Τρίτη 7 Μαΐου 2019
Δευτέρα 6 Μαΐου 2019
Έστειλαν μήνυμα οι ΠΑΟΚτσήδες: Τελικός χωρίς κόσμο, εκλογές χωρίς ψήφο
Οι «ασπρόμαυροι» οπαδοί ανήρτησαν σχετικό πανό με μήνυμα προς τους κυβερνώντες για την απόφαση τελικού κεκλεισμένων των θυρών και ενόψει εκλογών.
Σαφές μήνυμα προς την κυβέρνηση έστειλαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ενόψει και των εκλογών μετά την απόφαση του υφυπουργού Γιώργου Βασιλειάδη για τη διεξαγωγή του τελικού κυπέλλου ποδοσφαίρου χωρίς κόσμο στο ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα, οι «ασπρόμαυροι» οπαδοί που αυτή την ώρα βρίσκονται στο «PAOK Sports Arena» για τον δεύτερο τελικό της Volley League εναντίον του Ολυμπιακού ανήρτησαν πανό στο οποίο αναγράφεται: «Τελικός χωρίς κόσμο, εκλογές χωρίς ψήφους».
Πηγή: https://www.voria.gr
Σαφές μήνυμα προς την κυβέρνηση έστειλαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ενόψει και των εκλογών μετά την απόφαση του υφυπουργού Γιώργου Βασιλειάδη για τη διεξαγωγή του τελικού κυπέλλου ποδοσφαίρου χωρίς κόσμο στο ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα, οι «ασπρόμαυροι» οπαδοί που αυτή την ώρα βρίσκονται στο «PAOK Sports Arena» για τον δεύτερο τελικό της Volley League εναντίον του Ολυμπιακού ανήρτησαν πανό στο οποίο αναγράφεται: «Τελικός χωρίς κόσμο, εκλογές χωρίς ψήφους».
Πηγή: https://www.voria.gr
Πανωλεθρία περιμένει Νοτοπούλου και Γιανούλη για Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Πανωλεθρία για την υποψήφια δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου, αλλά και τον υποψήφιο περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστο Γιαννούλη, δείχνει μία νέα δημοσκόπηση, που έγινε στη συμπρωτεύουσα, επιβεβαιώνοντας το βαρύ κλίμα που επικρατεί στη βόρεια Ελλάδα για το κυβερνών κόμμα, εξαιτίας της Συμφωνίας των Πρεσπών.
ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ
Γράφει ο Πασχάλης Αραμπατζής -φοιτητής Τμήματος Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ
Η αποτελεσματικότητα μιας αιρετής διοίκησης εξαρτάται από το εκλογικό σύστημα. Αυτό είναι ο κανόνας που μετατρέπει την ψήφο σε έδρα. Στις εκλογές του Μαΐου το εκλογικό σύστημα θα είναι η απλή αναλογική. Βασισμένη στην αρχή της ισότητας της ψήφου, η απλή αναλογική μετουσιώνει τη δύναμη της ψήφου σε ανάλογο αριθμό εδρών. Το πνεύμα του νόμου είναι να δυναμώνουν συνεργασίες ανάμεσα σε Δημοτικούς συνδυασμούς όταν δεν εξασφαλίζεται η απόλυτη πλειοψηφία εντός του Δημοτικού Συμβουλίου. Όλα αυτά είναι προς μια πιο δημοκρατική κατεύθυνση των πολιτικών διεργασιών μέσα σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο. Η ποιότητα όμως της δημοκρατίας, απαιτεί από το δημότη να είναι ενημερωμένος, διαφορετικά υπάρχει «αποπλάνηση» από τους υποψηφίους με αποτέλεσμα την εξαπάτηση των ψηφοφόρων.
Όμως ας δούμε ποια μπορεί να είναι τα αποτελέσματα από μετεκλογικές συνεργασίες, οι οποίες προκύπτουν από αυτό το εκλογικό σύστημα.
Γιώργος Αρβανιτίδης: Εισήγηση στο 4ο Ενεργειακό Συμπόσιο της ΗΑΕΕ
Κυριακή 5 Μαΐου 2019
Τελευταία ημέρα για την κατάθεση ψηφοδελτίων στο Πρωτοδικείο
Στην… τελική ευθεία για τις αυτοδιοικητικές εκλογές και 21 ημέρες απομένουν μέχρι την ώρα που θ’ ανοίξουν οι κάλπες για τις αυτοδιοικητικές εκλογές με τους πολίτες να επιλέγουν τον δήμαρχο που επιθυμούν για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Από χθες υπάρχει μία έντονη κινητικότητα στα Πρωτοδικεία με τους υποψηφίους να σπεύδουν για να καταθέσουν τα ψηφοδέλτιά τους.
Σήμερα αναμένεται να επικρατήσει το… αδιαχώρητο καθώς οι περισσότεροι υποψήφιοι θα καταθέσουν τους φακέλους με τα απαραίτητα χαρτιά που χρειάζεται για να επικυρωθεί η συμμετοχή τους στις επικείμενες εκλογές της 26ης Μαΐου.
Την ίδια ώρα, τα εκλογικά κέντρα των υποψηφίων έχουν πάρει… φωτιά προκειμένου να συμπληρώσουν τα ψηφοδέλτιά τους.
Κατατέθηκαν τα πρώτα ψηφοδέλτια – Τα μεσάνυχτα λήγει η προθεσμία
Υπενθυμίζεται πως η προθεσμία κατάθεσης των υποψηφιοτήτων λήγει σήμερα στις 12 τα μεσάνυχτα.
Σάββατο 4 Μαΐου 2019
Υπολογισμός εδρών Δημοτικών Εκλογών – Πως γίνεται η κατανομή εδρών δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια
Σε αυτόν τον μοναδικό online υπολογισμό, αποκλειστικά από το Ypologismos.gr μπορείτε να προβείτε στις εκτιμήσεις για την έκβαση των δημοτικών εκλογών στον Δήμο που σας ενδιαφέρει.
Κάντε τα δικά σας εκλογικά σενάρια πριν τις εκλογές ή με τα τελικά αποτελέσματα το βράδυ της 1ης Κυριακής δείτε πως αποτυπώνεται ο εκλογικός χάρτη στον Δήμο σας, ποιες οι δυνατές ή αναγκαίες συμμαχίες πρέπει να γίνουν για την πλειοψηφία στο Δ.Σ και άλλα πολλά.
Υπολογισμός εδρών για Δημοτικά Συμβούλια – Δ.Σ με Κλεισθένη: ΕΔΩ
Πως γίνεται η κατανομή εδρών δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια – Αντικατάσταση άρθρου 34 του ν. 3852/2010
Το άρθρο 34 του ν. 3852/2010 αντικαθίσταται ως εξής:
«Κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια
Οι έδρες του δημοτικού συμβουλίου που δικαιούται να καταλάβει κάθε συνδυασμός, σύμφωνα με το άρθρο 32, στους δήμους που έχουν περισσότερες από μία εκλογικές περιφέρειες, κατανέμονται ανά εκλογική περιφέρεια ως εξής:
1. Η κατανομή ξεκινά από τις τυχόν μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες του δήμου. Η έδρα κάθε μονοεδρικής εκλογικής περιφέρειας αποδίδεται στον συνδυασμό που έλαβε τις περισσότερες έγκυρες ψήφους στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια, εφ’ όσον αυτός δικαιούται να καταλάβει έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32.
2. Εάν κατά τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός λάβει περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από τη μονοεδρική εκλογική περιφέρεια στις οποίες ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
3. Έδρες μονοεδρικών εκλογικών περιφερειών, οι οποίες μετά την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου παραμένουν αδιάθετες, απονέμονται στον δεύτερο σε εκλογική δύναμη συνδυασμό στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια. Εάν κάποιος από τους συνδυασμούς λαμβάνει, βάσει του προηγούμενου εδαφίου, περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, εφαρμόζεται η προηγούμενη παράγραφος.
4. Η διαδικασία των παραγράφων 2 και 3 εφαρμόζεται, εφ’ όσον απαιτηθεί, και με τους επόμενους κατά σειρά εκλογικής δύναμης στην οικεία εκλογική περιφέρεια συνδυασμούς, μέχρι να κατανεμηθούν όλες οι έδρες των μονοεδρικών περιφερειών.
5. Στη συνέχεια, υπολογίζεται το εκλογικό μέτρο για κάθε συνδυασμό, ως το πηλίκο των έγκυρων ψηφοδελτίων του συνδυασμού στο σύνολο του δήμου προς τις έδρες που δικαιούται να καταλάβει σύμφωνα με το άρθρο 32, παραλειπομένου του κλάσματος και προσαυξημένο κατά μία μονάδα. Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του κάθε συνδυασμού διαιρείται σε κάθε εκλογική περιφέρεια με το εκλογικό του μέτρο και ο συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης. Εάν σε κάθε εκλογική περιφέρεια υπάρχουν τόσες διαθέσιμες έδρες όσες δικαιούται ο συνδυασμός, τις καταλαμβάνει όλες και ο αριθμός τους αφαιρείται από τις διαθέσιμες της περιφέρειας. Εάν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός, στο συνδυασμό κατακυρώνονται μόνον οι διαθέσιμες έδρες.
6. Εάν μετά και τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός έχει λάβει συνολικά περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από την εκλογική περιφέρεια, εξαιρουμένων των μονοεδρικών, στην οποία ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
7. Εάν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των προηγούμενων παραγράφων υπάρχουν αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από τον μικρότερο σε εκλογική δύναμη στο σύνολο του δήμου συνδυασμό που δικαιούται να καταλάβει έδρα, διατίθενται οι διαθέσιμες έδρες ανά μία από κάθε εκλογική περιφέρεια, όπου αυτός διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθίνουσα σειρά, αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται για όλους τους συνδυασμούς που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα, κατ’ αύξουσα σειρά εκλογικής δύναμης.
8. Εάν με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και της προηγούμενης παραγράφου υπάρχουν εκλογικές περιφέρειες με αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από την μεγαλύτερη σε αριθμό εδρών εκλογική περιφέρεια και επί όμοιων από εκείνη που έχει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους και συνεχίζοντας με φθίνουσα σειρά, απονέμεται ανά μία αδιάθετη έδρα στο συνδυασμό που εξακολουθεί να δικαιούται έδρα και έχει λάβει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους συνολικά. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειαστεί, μέχρι να εξαντληθούν οι διαθέσιμες έδρες ή οι συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32. Έδρες που μετά την εξάντληση των δικαιούμενων να καταλάβουν έδρα συνδυασμών παραμένουν αδιάθετες, δεν διατίθενται, αλλά παραμένουν κενές.
9. Οι έδρες που κατανέμονται σε κάθε στάδιο, σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, αφαιρούνται από τις διαθέσιμες της εκλογικής περιφέρειας».
«Κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια
Οι έδρες του δημοτικού συμβουλίου που δικαιούται να καταλάβει κάθε συνδυασμός, σύμφωνα με το άρθρο 32, στους δήμους που έχουν περισσότερες από μία εκλογικές περιφέρειες, κατανέμονται ανά εκλογική περιφέρεια ως εξής:
1. Η κατανομή ξεκινά από τις τυχόν μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες του δήμου. Η έδρα κάθε μονοεδρικής εκλογικής περιφέρειας αποδίδεται στον συνδυασμό που έλαβε τις περισσότερες έγκυρες ψήφους στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια, εφ’ όσον αυτός δικαιούται να καταλάβει έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32.
2. Εάν κατά τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός λάβει περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από τη μονοεδρική εκλογική περιφέρεια στις οποίες ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
3. Έδρες μονοεδρικών εκλογικών περιφερειών, οι οποίες μετά την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου παραμένουν αδιάθετες, απονέμονται στον δεύτερο σε εκλογική δύναμη συνδυασμό στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια. Εάν κάποιος από τους συνδυασμούς λαμβάνει, βάσει του προηγούμενου εδαφίου, περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, εφαρμόζεται η προηγούμενη παράγραφος.
4. Η διαδικασία των παραγράφων 2 και 3 εφαρμόζεται, εφ’ όσον απαιτηθεί, και με τους επόμενους κατά σειρά εκλογικής δύναμης στην οικεία εκλογική περιφέρεια συνδυασμούς, μέχρι να κατανεμηθούν όλες οι έδρες των μονοεδρικών περιφερειών.
5. Στη συνέχεια, υπολογίζεται το εκλογικό μέτρο για κάθε συνδυασμό, ως το πηλίκο των έγκυρων ψηφοδελτίων του συνδυασμού στο σύνολο του δήμου προς τις έδρες που δικαιούται να καταλάβει σύμφωνα με το άρθρο 32, παραλειπομένου του κλάσματος και προσαυξημένο κατά μία μονάδα. Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του κάθε συνδυασμού διαιρείται σε κάθε εκλογική περιφέρεια με το εκλογικό του μέτρο και ο συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης. Εάν σε κάθε εκλογική περιφέρεια υπάρχουν τόσες διαθέσιμες έδρες όσες δικαιούται ο συνδυασμός, τις καταλαμβάνει όλες και ο αριθμός τους αφαιρείται από τις διαθέσιμες της περιφέρειας. Εάν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός, στο συνδυασμό κατακυρώνονται μόνον οι διαθέσιμες έδρες.
6. Εάν μετά και τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός έχει λάβει συνολικά περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από την εκλογική περιφέρεια, εξαιρουμένων των μονοεδρικών, στην οποία ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
7. Εάν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των προηγούμενων παραγράφων υπάρχουν αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από τον μικρότερο σε εκλογική δύναμη στο σύνολο του δήμου συνδυασμό που δικαιούται να καταλάβει έδρα, διατίθενται οι διαθέσιμες έδρες ανά μία από κάθε εκλογική περιφέρεια, όπου αυτός διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθίνουσα σειρά, αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται για όλους τους συνδυασμούς που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα, κατ’ αύξουσα σειρά εκλογικής δύναμης.
8. Εάν με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και της προηγούμενης παραγράφου υπάρχουν εκλογικές περιφέρειες με αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από την μεγαλύτερη σε αριθμό εδρών εκλογική περιφέρεια και επί όμοιων από εκείνη που έχει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους και συνεχίζοντας με φθίνουσα σειρά, απονέμεται ανά μία αδιάθετη έδρα στο συνδυασμό που εξακολουθεί να δικαιούται έδρα και έχει λάβει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους συνολικά. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειαστεί, μέχρι να εξαντληθούν οι διαθέσιμες έδρες ή οι συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32. Έδρες που μετά την εξάντληση των δικαιούμενων να καταλάβουν έδρα συνδυασμών παραμένουν αδιάθετες, δεν διατίθενται, αλλά παραμένουν κενές.
9. Οι έδρες που κατανέμονται σε κάθε στάδιο, σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, αφαιρούνται από τις διαθέσιμες της εκλογικής περιφέρειας».
Από 10/5 οι εγγραφές σε παιδικούς & βρεφονηπιακούς σταθμούς Δήμου Δέλτα
Από την Παρασκευή 10 Mαΐου έως την Παρασκευή 31 Μαΐου 2019 θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των παιδιών στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Δέλτα για το σχολικό έτος 2019-2020, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κοινωνικού και Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Δέλτα (ΚΠΟΔΔ).
Δικαίωμα εγγραφής στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς έχουν τα παιδιά ηλικίας από 1,5 ετών και στους Παιδικούς Σταθμούς τα παιδιά που έχουν συμπληρώσει τα 2,5 χρόνια τη στιγμή της εγγραφής τους.
Όσοι γονείς ενδιαφέρονται να εγγράψουν τα παιδιά τους, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στους Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς συνυποβάλλοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Πιστοποιητικό γεννήσεως.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από τον Δήμο.
- Πιστοποιητικό από Παιδίατρο.
- Βιβλιάριο εμβολίων και φωτοτυπία οι σελίδες με τα εμβόλια.
- Υπεύθυνη δήλωση, σχετικά με την απασχόληση της μητέρας αν δεν υπάρχει βεβαίωση εργοδότη.
- Βεβαίωση εργοδότη για τον καθένα από τους γονείς, με προσδιορισμό του ύψους των αποδοχών και μηχανογραφημένα ένσημα του τρέχοντος έτους και των δύο γονέων. Σε περίπτωση που πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες ζητείται βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από ΔΟΥ και βεβαίωση ότι έχουν καταβληθεί οι εισφορές στον ασφαλιστικό φορέα.
- Φωτοτυπία του τελευταίου εκκαθαριστικού.
- Αντίγραφο ταυτότητας του πατέρα και της μητέρας.
- Υπεύθυνη δήλωση για το ποιος θα παραλαμβάνει το παιδί από το σταθμό.
- Κάθε άλλο δικαιολογητικό που το Δ.Σ. θεωρεί απαραίτητο.
Ώρες παραλαβής αιτήσεων μετά από συνεννόηση με τις υπεύθυνες στους κατά τόπους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Δέλτα:
ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΗΜΟΥΔΕΛΤΑ
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Ν. Μαγνησίας . Υπεύθυνη: Τσόκανου Αγγελική, Τηλ.: 2310783168.
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Σίνδου. Υπεύθυνη: Παυλίδου Κατερίνα. Τηλ,: 2310798266.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Διαβατών και ΕΚΟ. Υπεύθυνη : Διλσίζη Βασιλική, Τηλ.:2310783444.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Χαλάστρας. Υπεύθυνη: Ζηγκούδη Δήμητρα, Τηλ.:2310793000
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Καλοχωρίου. Υπεύθυνη: Δελημπανίδου Θεοδώρα, Τηλ.-.2310754364.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Κυμίνων. Υπεύθυνη: Ρούση Κατερίνα, Τηλ.:2391041111.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Ανατολικου. Υπεύθυνη: Τοψιώτη Σουσάνα, Τηλ.:2310718764.
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Ν. Μαλγάρων «Ερωδιός». Υπεύθυνη: Μπένα Λεμονιά, Τηλ.:2391041498.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)