Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Καραστερίου Ευάγγελος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την Χ. Αλίρη και την "Κοινωνία Πολιτών"

Η απόφαση μου να θέσω υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό  ΄΄Κοινωνία των Πολιτών’’ έχει ως αφετηρία την πεποίθηση μου ότι χρέος κάθε ενεργού πολίτη προς τους συνδημότες του είναι να επιδιώκει και να αγωνίζεται για την επίλυση των εκκρεμούντων επί σειρά ετών τοπικών προβλημάτων τους.
Αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μου αποτελεί η γρήγορη ,αποτελεσματική και φιλική εξυπηρέτηση όλων μας καθώς και η αντιμετώπιση καθημερινών θεμάτων όπως η σχολική στέγη, το οδικό δίκτυο, η καθαριότητα, η τοπική συγκοινωνία, οι χώροι αναψυχής, η διευκόλυνση των ΑΜΕΑ, για μια ζωή λειτουργική, ανθρώπινη και πιο αισιόδοξη.
Άξονας της προσπάθειας μου και κατευθυντήρια αρχή της δράσης μου αποτελεί ο άνθρωπος και οι ανάγκες του.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα στο Δρυμό Θεσσαλονίκης το 1955 από τον Παναγιώτη και την Ελένη Καραστερίου. Τα πρώτα βήματα μου ξεκίνησαν από το Δρυμό (Δημοτικό σχολείο και εξατάξιο τότε Γυμνάσιο).
Σπούδασα Μηχανικός Αεροσκαφών και εντάχθηκα στην Πολεμική Αεροπορία το 1975 με την 28η Σειρά ΣΤΥΑ έχοντας την ειδικότητα του Μηχανοσυνθέτη.
Υπηρέτησα 33 συναπτά έτη σε Πολεμικές Μονάδες και εργάσθηκα σε δύο τύπους Αεροσκαφών. Ως αξιωματικός μου ανατέθηκαν διάφορα καθήκοντα τα οποία έφερα εις πέρας με γνώμονα πάντα τον ανθρώπινο παράγοντα και υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Στην διάρκεια της σταδιοδρομίας μου αποφοίτησα από τα σχολεία ΓΑΠΕ        ( Γραφείο Ασφαλείας Πτήσεων Εδάφους) –Εκπαιδευτών Εδάφους και  ΣΠΑ (Σχολής Πολέμου Αεροπορίας).
Αποστρατεύτηκα το 2008 με το βαθμό του Αντισμηνάρχου. Μετά την αποστρατεία μου έχω εκλεγεί Γενικός Γραμματέας στο Δίκτυο Αποστράτων Αξιωματικών ΠΑΣΟΚ Νομού Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος στο Ποδοσφαιρικό Τμήμα Ανδρών της Δόξας Δρυμού.
Είμαι παντρεμένος με τη Χάιδω Χατζηκαμάρη-Καραστερίου, υπάλληλο του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ) και έχουμε δύο κόρες την Ελένη, Οικονομολόγο και την Πασχαλίνα, Δασκάλα Ειδικής Αγωγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.