Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ



Φίλες και φίλοι,
Κάθε εκλογική αναμέτρηση είναι σημαντική γιατί διαμορφώνει την πορεία του για μία τετραετία χρόνο αρκετά μεγάλο για να αξιοποιηθούν ευκαιρίες. Για μένα προσωπικά, η πίστη στις δυνατότητες αυτού του τύπου οδήγησε την σκέψη και καθόρισε την πολιτική μου στάση όλα τα χρόνια που ασχολήθηκα με τα κοινά.
Στις 7 Νοεμβρίου θα διεξαχθούν οι εκλογές για την περιφέρεια. Θεωρώ ιδιαίτερη την τιμή που μου έκανε ο επικεφαλής του συνδυασμού «ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του και να μου δώσει έτσι την ευκαιρία να επαναδραστηριοποιηθώ στην προσεχή πολιτική διαδικασία. Σ’αυτό το έργο που ξεκινάει στρατεύομαι.
Χωρίς υποσχέσεις που περισσεύουν  σε κάθε προεκλογική περίοδο,αλλά με την διαδρομή μου μέχρι τώρα που μόνη της δίνει την διάσταση εκείνη που είναι απαραίτητη για να κριθεί από τον πολίτη, ποια θα είναι η συμπεριφορά μου απέναντί του, την επόμενη τετραετία, ξεκινώ το νέο μου αγώνα.
Στις εκλογές που έρχονται χρειάζομαι την υποστήριξή σας.
Με καθαρά λόγια και ειλικρίνεια ζητώ να μου δώσετε την δυνατότητα να διεκδικήσω μαζί σας για τον Νομό μας αυτά που δικαιούται.

Δώσε μου δύναμη
Δείξε μου εμπιστοσύνη
Δε θα σε απογοητεύσω
Ευχαριστώ,

Γρηγόρης Αλεξιάδης               



Πηγή: http://takalanta.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.