Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Δήλωση στήριξης του Παναγιώτη Σεκέρκα στον Αστέριο Γαβότση

Αγαπητοί Συνδημότες – Συνδημότισσες
Γεννήθηκα το 1955 στο Παλαιόκαστρο Θεσσαλονίκης και μεγάλωσα στις γειτονιές του Παλαιοκάστρου και Ωραιοκάστρου. Υπηρέτησα ως μόνιμος υπάλληλος στο δήμο Ωραιοκάστρου σε διάφορα τμήματα και διευθύνσεις.
Τόσο η προσωπική όσο και η επαγγελματική μου πορεία βασίστηκαν σε γερά θεμέλια και αδιαπραγμάτευτες αξίες. Με ήθος και τιμιότητα χάραξα τη μέχρι τώρα πορεία μου διατηρώντας μακροχρόνιες διυπηρεσιακές συνεργασίες οι οποίες στηρίχθηκαν στη συνέπεια και αλληλοεκτίμηση. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας ως δημοτικός σύμβουλος ήμουν στην υπηρεσία τόσο της δημοτικής αρχής, όσο και στην υπηρεσία των πολιτών- δημοτών για την άψογη εξυπηρέτησή τους.
Σε μια εποχή παγκόσμιας κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής αναταραχής θεωρώ υποχρέωση να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις για την τοπική κοινωνία, ώστε τόσο εμείς, όσο και τα παιδιά μας, να μπορούμε να ελπίζουμε για ένα καλύτερο μέλλον. Η επιθυμία μου για κοινωνική προσφορά, σε συνδυασμό με τις αξίες και το ήθος μου, με ώθησαν να ασχοληθώ αυτή τη δύσκολη στιγμή με τα κοινά. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά και καθημερινά, όπως έκανα και μέχρι σήμερα όπου και αν βρισκόμουν. Οι αξίες καταγράφονται, όταν δεν ξεχνάμε από πού ξεκινήσαμε.
Για αυτό το λόγο αποφάσισα να συμμετάσχω στις δημοτικές εκλογές του 2014 με το συνδυασμό «Πολιτεία με Όραμα» του υποψηφίου δημάρχου Αστέριου Γαβότση και με στόχο ένα καλύτερο αύριο για το δήμο μου.
Για αυτό το μέλλον θα αγωνιστώ με προτεραιότητες
ΗΘΟΣ – ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ – ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Παναγιώτης Σεκέρκας
Δημότης Ωραιοκάστρου

Δημοτική Ενότητα Ωραιοκάστρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.