Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Εκδηλώσεις της Ένωσης Ποντίων Ωραιοκάστρου & Φίλων

ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ
ΚΟΝΤΑΞΟΠΟΥΛΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ & ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗ
ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ 57013 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τηλ. & Fax 2310 694652  
                                                                                                     
ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011

                                                                                 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


     Η Ε.Π.Ω.Φ διοργάνωσε ποντιακή βραδυά νεολαίας στο καφέ μπαρ FOCUS την Παρασκευή 25/11/2011. Άλλη μια πετυχημένη εκδήλωση του συλλόγου, αφιερωμένη αποκλειστικά στη νεολαία της πόλης μας, που κράτησε αμείωτο το κέφι των νεαρών μελών και φίλων του συλλόγου μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.


     Την Κυριακή 27/11/2011 η Ε.Π.Ω Φ πρόσφερε στα παιδιά-μέλη των χορευτικών ομάδων της δωρεάν μετάβαση στο Βασιλικό θέατρο και παρακολούθηση του θεατρικού έργου "ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ". Πάνω απο 45 παιδιά είχαν την τύχη να απολαύσουν μια υπέροχη θεατρική παράσταση. Με τη δράση της αυτή η Ε.Π.Ω.Φ αποδεικνύει περίτρανα το ενδιαφέρον της για τη νεολαία και την επιμόρφωσή της.


          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                             Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ                                                  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΝΙΔΗΣ

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Θεσσαλονίκη: Ε-ε-έρχεται το ΡΟΝΥ®


Το ΡΟΝΥ, το μοναδικό ελληνικό αυτοκίνητο που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του 1970 – ’80, πρόκειται να επανεκδοθεί με νέα "ελληνική" πλατφόρμα και νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Η εταιρία ΝΑΜΚΟ (National Motor Company) αποφάσισε να ξαναβάλει μπροστά τη γραμμή της παραγωγής του και για τον λόγο ότι υπάρχουν φανατικοί φίλοι του παλιού ΡΟΝΥ, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από χώρες του εξωτερικού για το "βιοτεχνικό πρότυπο" αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντιπροσωπεύει η ΝΑΜΚΟ.
Μάλιστα, στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, ήδη κατασκευάζονται τα πρωτότυπα PONY 4, τα οποία δοκιμάζονται σε διάφορες συνθήκες, σκληρές και μη, σε θερμοκρασίες και εδάφη, σε συσχετισμό κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και ωφέλιμου φορτίου για να επιλεγεί ο βέλτιστος συνδυασμός για την παραγωγή ενός δυνατού και φθηνού αυτοκινήτου. Τα σχέδιά του είναι, για ευνόητους λόγους, απόρρητα και δεν θα δουν το φως της δημοσιότητας προτού εξασφαλιστούν οι απαραίτητες εγκρίσεις.
Η επανέκδοση του PONY 4 και η κυκλοφορία του στην Ελλάδα, ωστόσο, θα κριθεί από το εάν θα καταφέρει να εξασφαλίσει "έγκριση τύπου" από το υπουργείο Μεταφορών, όπως ήδη διαθέτει από τη Γερμανία, αλλά και από το εάν θα διευθετηθεί παλιά οικονομική διαφορά της με την Εθνική Τράπεζα.
Ο πρόεδρος της ΝΑΜΚΟ International AG, Πέτρος-Τζαννέτος Κοντογούρης, υποστηρίζει ότι "η εταιρία έχει δικαιωθεί με τελεσίδικη απόφαση του Εφετείου", την οποία "πρέπει να αποδεχτεί η τράπεζα και να εφαρμόσει τον Νόμο 3259/2004, Άρθρο 39". Αν ξεπεραστούν τα προβλήματα, η εταιρία φιλοδοξεί να ξεκινήσει και η παραγωγή του PONY 4 μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2012 και η διάθεσή του από το καλοκαίρι του ίδιου έτους.
Στόχος της εταιρίας είναι να αξιοποιήσει αυτό το ενδιαφέρον για να στήσει ανάλογες βιομηχανικές μονάδες σε ενδιαφερόμενες χώρες της Αφρικής και της Ασίας, που θα παράγουν φθηνά και σκληροτράχηλα αυτοκίνητα, όπως το ΡΟΝΥ. "Η ιδέα ξεκινά από το ότι υπάρχουν χώρες που επιθυμούν να έχουν μικρές 'εθνικές' αυτοκινητοβιομηχανίες για δικούς τους λόγους. Ένας από αυτούς είναι και επειδή το υψηλό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών των πολυεθνικών αυτοκινητοβιομηχανιών, ουσιαστικά δεν ταιριάζει με το οικονομικό προφίλ των καταναλωτών αυτών των χωρών, που επιθυμούν φθηνά, αλλά ανθεκτικά αυτοκίνητα, με φθηνά ανταλλακτικά", δηλώνει ο πρόεδρος της NAMCO.
"Το φτερό του ΡΟΝΥ κοστίζει μόλις 32 ευρώ, η πόρτα μόλις 26 ευρώ. Είναι ένα τίμιο, οικονομικό, 'ατσάλινο' αυτοκίνητο. Η πίεση που δεχόμαστε από ενδιαφερόμενους μας υποχρεώνει να ανταποκριθούμε και να δείξουμε τα νέα μας μοντέλα σε κίνηση και τις δυνατότητες που έχει μια αυτόνομη, μικρή και ευέλικτη αυτοκινητοβιομηχανία να καλύψει πλήρως, όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου", προσθέτει.
Το νέο PONY® 4
Η καινοτομία της ΝΑΜΚΟ είναι η νέα ελληνική πλατφόρμα για το PONY® 4. Το σασί του νέου αυτοκινήτου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για 17 διαφορετικά μοντέλα, προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του καταναλωτή. Μέχρι στιγμής έχουν κατασκευαστεί οκτώ από αυτά. Ταυτόχρονα, ο χώρος του κινητήρα είναι έτσι διαμορφωμένος, ώστε να δέχεται μια μεγάλη γκάμα κινητήρων διαφόρων εταιριών κι όχι αυστηρά της Citroen, με τους οποίους πρωτοκυκλοφόρησε.
"Με αυτόν τρόπο η εταιρία δεν έχει καμιά εξάρτηση από κανέναν συγκεκριμένο κατασκευαστή κινητήρων, που θα θελήσει να ανεβάσει το κόστος ή να υπερβεί τους όρους του συμβολαίου και μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορους τύπους κινητήρων και σασμάν διαφόρων άλλων εταιριών", λέει ο κ. Κοντογούρης.
Σημαντικό είναι, επίσης, το γεγονός ότι η εταιρία έχει δουλέψει και σχέδια ενός ελληνικού κινητήρα, αλλά διάφοροι παράγοντες που έχουν να κάνουν με την εταιρική της πολιτική και με το θεσμικό και επιχειρηματικό περιβάλλον δεν επιτρέπουν την παραγωγή του.
Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές του PONY 4 περιλαμβάνουν 4κύλινδρο κινητήρα PCM Peugeot-Citroen Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75-80 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ABS κ.λπ. Θα δέχεται 800kg ωφέλιμο φορτίο με πίσω άξονα κατασκευής της ΝΑΜΚΟ.
Ο προγραμματισμός της εταιρίας περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο PONY στην πρώτη φάση παραγωγής, το πετρελαιοκίνητο (diesel) PONY στη δεύτερη φάση, όπως επίσης και το 4x4 και στην τρίτη φάση το ηλεκτροκίνητο PONY .
Το βενζινοκίνητο PONY 4 θα κυκλοφορήσει για επαγγελματική ή και ιδιωτική χρήση, σε τιμή που έχει προ-κοστολογηθεί στα 6.910 ευρώ . Η προσπάθεια των κατασκευαστών είναι να μην ξεπερνάει τα 7.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το σχέδιο, προβλέπεται η κατασκευή 24 αυτοκινήτων ημερησίως, που θα σημάνει την "άμεση πρόσληψη 300-400 ατόμων για την παραγωγή και την άμεση προώθηση του PONY". Ο κ. Κοντογούρης επισημαίνει ότι αυτό θα δώσει "μια μικρή ανάσα" στην κρίση "για την περιοχή της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο", αφού θα απασχοληθούν Έλληνες προμηθευτές, σε ακόμη μεγαλύτερο αριθμό.
Ο κ. Κοντογούρης "επιμένει ελληνικά", τονίζοντας ότι "το έμψυχο δυναμικό της χώρας είναι εξαιρετικό" και ότι πρέπει οπωσδήποτε να αξιοποιηθεί στην εγχώρια παραγωγή. "Για κάθε εισαγωγή, που δεν την έχουμε ανάγκη, επειδή έχουμε τη δυνατότητα εμείς να παράγουμε ανταγωνιστικά, χάνεται και μια θέση εργασίας", προσθέτει.
Η ΝΑΜΚΟ έχει 50 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή οχημάτων και την κατασκευή και πώληση 40.000 οχημάτων στην Ελλάδα και 800.000 οχημάτων σε 14 χώρες παγκοσμίως. Ως εταιρία απέφυγε να υιοθετήσει το μοντέλο της κατασκευής αυτοκινήτων μαζικής κουλτούρας, αλλά προτίμησε την ευέλικτη παραγωγή, προσανατολισμένη στην εγχώρια αγορά και το εξωτερικό, κατασκευάζοντας αξιόπιστα οχήματα για τις ένοπλες δυνάμεις και για ιδιώτες.
Η νέα γενιά PONY - 4 προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, αλλά θα υπάρξουν και εξαγωγές, σε χώρες που ενδιαφέρθηκαν, όπως η Αίγυπτος και η Αγκόλα.
Η παραγωγή του PONY στην Ελλάδα, από τη ΝΑΜΚΟ, ξεκίνησε το 1974 και σταμάτησε το 1983, εξαιτίας της τροποποίησης της νομοθεσίας για τα ελαφριά αυτοκίνητα πόλης, σε συνδυασμό και με και με απεργίες που κράτησαν κλειστό το εργοστάσιο, εκείνη την περίοδο.
Στην αρχική παραγωγή, τα μηχανικά του μέρη PONY ήταν της CITROEN και είχαν χρησιμοποιηθεί σε 36.000.000 αυτοκίνητα, όπως το θρυλικό 2CV.
Την παράδοση του "αυτοκινήτου χωρίς βάσανα" φιλοδοξεί να συνεχίσει η ΝΑΜΚΟ με τη νέα γενιά ΡΟΝΥ, με τη σύγχρονη τεχνολογία των μηχανικών μερών (drive-train) της FIAT, HYUNDAI, KIA, TOYOTA, κ.ά. Θα πρόκειται, όπως τονίζουν οι δημιουργοί του, για "ένα σύγχρονο αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας, που διατηρεί όμως την κλασικότητα του" και τον στιβαρό χαρακτήρα του, που το έκανε αγαπημένο αυτοκίνητο των Ελλήνων, των ενόπλων δυνάμεων και των κοινωφελών οργανισμών, τις περασμένες δεκαετίες.
Το PONY αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους Έλληνες-και όχι μόνο- διότι ήταν και είναι ουσιαστικά το μοναδικό ελληνικό αυτοκίνητο στις τελευταίες δεκαετίες του 20αι., με εθνικό χαρακτήρα, όπως μαρτυρά και το όνομα (National Motor Company) της φίρμας. Όπως επισημαίνει ο κ. Κοντογούρης, το ΡΟΝΥ έχει δημιουργήσει τη δική του "σχολή" τη δική του φιλοσοφία, του ανθεκτικού, λιτού, οικονομικού και πρακτικού αυτοκινήτου, που το κατέστησε ιδιαίτερα δημοφιλές για όσο χρόνο κυκλοφόρησε.
Το ΡΟΝΥ δεν ακολούθησε την τρέχουσα σχεδιαστική γραμμή των περισσοτέρων αυτοκινήτων, με τις στρογγυλές καμπύλες και τις φουσκωμένες λαμαρίνες. Κράτησε την απλή, κλασσική γραμμή, που θα είναι και η νέα γραμμή του, με μικρές παραλλαγές, στην τέταρτη γενιά.
Όπως σημειώνουν οι κατασκευαστές, "το ΡΟΝΥ είναι ένα γερό, απλό, όμορφο εργαλείο σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που σας πάει παντού και πάντοτε, έστω και αν πρέπει να ανοίξει δρόμο μόνο του, με σιγουριά και οικονομία και μάλιστα χωρίς την ανάγκη 4Χ4".
Βασικό πλεονέκτημα, πάνω στο οποίο θα στηριχθεί η καμπάνια του, είναι η οικονομική λειτουργία και το οικονομικό σέρβις (ανταλλακτικά, συντήρηση) του ΡΟΝΥ®, αλλά και η χαμηλή τιμή αγοράς. Μάλιστα, ακόμη και ως μεταχειρισμένο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διατηρεί για πολλά χρόνια καλή τιμή μεταπώλησης, λόγω της σταθερότητας των μοντέλων του.
"Το ΡΟΝΥ παρουσιάζει τη λειτουργική λιτότητα στην απλή κλασική ομορφιά, που είναι άλλωστε και η ελληνική έκφραση της ζωής", σημειώνει ο κ. Κοντογούρης.
Πηγή: agelioforos.gr

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Τριήμερο για προβληματισμό στις ομάδες μπάσκετ του Κεραυνού Ωραιοκάστρου


Το τριήμερο που μας πέρασε οι ομάδες μπάσκετ του Κεραυνού Ωραιοκάστρου γνώρισαν μόνο ήττες. Πιο συγκεκριμένα:
Η ανδρική ομάδα ηττήθηκε από την αήττητη μέχρι τώρα και πρωτοπόρο Ευκαρπία. Τα δεκάλεπτα: 16-22, 33-39, 47-52, 64-73.
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ (Νάκος): Κουδούμας, Χονδρογεώργης, Φωτιάδης 15(5), Φιλανθίδης, Σεφερίδης 6, Μυσιρλόγλου 10, Παπλωματάς 6, Γογοδόνης 14, Καϊβετζής 8(1), Βαρδάλης 5.
ΠΣ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ (Πετρόπουλος): Χατζημιχαηλίδης Δ. 18(2), Μποζατζής, Παρίσης 17(4), Πάντος, Χατζημιχαηλίδης Ν. 14(2), Παπαευαγγέλου 8, Τσακίρογλου 5(1), Μουτσέλης 6, Βαβαλίδης 6.
Η Εφηβική ομάδα έχασε από την αντίστοιχη του ICBS. Τα δεκάλεπτα: 8-16, 28-36, 47-49, 60-64.
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ (Καϊβετζής): Παρίκογλου, Χρυσοβελίδης, Χατζής, Καρατζάς, Γιαννούσης, Αδαμόπουλος, Μεντεσίδης, Χονδρογιώργης, Κουσενίδης, Κατριβάνος, Χατζηβακαλέλης.
ICBS (Τσικίνας):Τιγκλιανίδης 4, Μαθιουδάκης 14(1), Κακλαμάνος 12(4), Ψυχογιός 8, Αντωνόπουλος 4, Παρπόρης 22.
Η Παιδική ομάδα έχασε μετά από παράταση από την αντίστοιχη της Αναγέννησης Φλόγας. Τα δεκάλεπτα: 17-12, 32-18, 39-35, 48-48, 56-60.
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ (Παντελίδης): Ποντικάκης, Κασωτάκης, Χύτας 6, Ταξιάρης 2, Αδαμόπουλος 25(2), Θεοδωρίδης 11(2), Γαϊτανίδης 10, Χατζής 2, Σαρόγλου, Σερβετάς.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΦΛΟΓΑΣ: Τσιούκνας 9, Γιαννουλίδης 12, Καραφυλάκης 6, Αβραμιδης 8, Χατζηκυριακιδης 7, Τσιαλανίτης 18.
" Έχασα περισσότερα από 9.000 σουτ στην καριέρα μου. Ηττήθηκα σχεδόν σε 300 αγώνες. Σε 26 αγώνες, με εμπιστεύτηκαν για να πάρω το σουτ της τελευταίας στιγμής κι εγώ το έχασα. Απέτυχα πάλι και πάλι και πάλι στη ζωή μου. Γι αυτό και τα έχω καταφέρει", είχε πει κάποτε ο Μάικλ Τζόρνταν.
Οι ήττες αυτές θα πρέπει λοιπόν να γίνουν το έναυσμα για μεγαλύτερη και συνεπέστερη προσπάθεια με υπομονή, επιμονή και αγάπη για το μπάσκετ.
http://www.keraunos-oreokastro.gr/news.php?id=365


ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ: Το νέο αθλητικό τμήμα του ΚΕΡΑΥΝΟΥ Ωραιοκάστρου


Δελτίο τύπου

ΚΕΡΑΥΝΟΣ -ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ



Όλοι ξέρουμε, πως ο τρόπος που περπατάμε ή στεκόμαστε στην καθημερινή μας ζωή αντικατοπτρίζει τα συναισθήματα και την ψυχική μας διάθεση. Όταν νιώθουμε αυτοπεποίθηση για το σώμα μας, εκπέμπουμε υγεία, δύναμη και σιγουριά για τα μικρά ή τα μεγάλα πράγματα που έχουμε να κάνουμε στη ζωή μας.
Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ Ωραιοκάστρου, έχοντας σαv στόχo τηv υγιή εvασχόληση τωv ατόμωv με τov αθλητισμό πρoσφέρovτας χαρά, ευεξία, ψυχαγωγία και με σκοπό την ανάπτυξη και διάδοση του αθλητισμού, δημιούργησε ΝΕΟ τμήμα: ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ.
Προπονήτρια του τμήματος: ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΠΟΥ. Μια καταπληκτική γυμνάστρια με μεγάλη εμπειρία στο συγκεκριμμένο άθλημα και όχι μόνο.
Απόφοιτος Α.Π.Θ. (1992), τμήματος ΤΕΦΑΑ. Ειδικότητα: παραδοσιακοί χοροί.
Παρακολούθησε σεμινάρια, ορθοσωμικής-αεροβικής στο SALTO & 2 χρόνια στο GRAFTS.
Υπήρξε αθλήτρια επιτραπέζιας αντισφαίρισης (πιγκ-πογκ), κερδίζοντας δύο πρωταθλήματα Ελλάδας και έχοντας 13 συμμετοχές με την εθνική ομάδα, για κύπελο Ευρώπης και συμμετοχές σε κύπελο Ευρώπης.
Τώρα είναι είναι διεθνής διαιτητής & επιδιαιτητής στο πιγκ-πογκ, με συμμετοχή σε παγκόσμια πρωταθλήματα: στους Ολυμπιακούς αγώνες 2004 και στα special Olympics 2011.(Αθήνα).
Διαιτητής basket Β' εθνικής ανδρών, Α'1 γυναικών, εθνικής κατηγορίας, επίσης διαιτητής basket για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Προπονήτρια ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ, πιγκ-πογκ, πάνω από 15 χρόνια, σε πολλούς αθλητ. Συλλόγους.( ΔΗΜΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ, Α.Σ. Μπερδανόπουλου, Α.Σ. Πέραν Θεσ/νίκης, Γαλαξία, Δ.Σταυρούπολης, Εχέδωρο Σίνδου).
Παράλληλα τα τελευταία 15 χρόνια εργάζεται στην Ομοσπονδία πιγκ-πογκ, ως υπεύθυνη γραφείου βόρειας Ελλάδας.
Εμπειρικά εξειδικευμένη, η γυμνάστρια μας, η Μαρία, μας μιλάει για τη πιο αγαπημένη της ενασχόληση, την ορθοσωμική.
--Η ορθοσωμική γυμναστική απευθύνεται σε όλους, σε άτομα κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης. Απευθύνεται επίσης σε άτομα που παρουσιάζουν προβλήματα στη σπονδυλική στήλη, όπως κύφωση, λόρδωση, σκολίωση κλπ.
Βασίζεται στις Αρχές της Οστεοπαθητικής. Δίνει ιδιαίτερη σημασία στα προβλήματα Δομής και Λειτουργίας του Ανθρωπίνου σώματος.
Ενδείκνυται για αυχενικούς και ραχιαίους πόνους - δυσκαμψία αρθρώσεων Για έγκυες γυναίκες μετά τον 3° και 4° μήνα επιβάλλεται. Αντενδείκνυται σε παθολογικές καταστάσεις με προχωρημένες αλλοιώσεις.
Είναι ήρεμη άσκηση. Με αρμονικό και ήπιο τρόπο απελευθερώνονται οι αρθρώσεις, η αναπνοή και βοηθάει στη συνεργασία σκέψης – σώματος.
Χρησιμοποιώ ειδικά προσαρμοσμένο ασκησιολόγιο διατατικών και δυναμικών ασκήσεων, συνοδευόμενο με μουσική,που βοηθάει αφ' ενός στην πρόληψη και στη διόρθωση των μυοσκελετικών προβλημάτων, όπως και στη συντήρηση της καλής φυσικής κατάστασης και αφ' ετέρου στη πνευματική ηρεμία.
Μέσα από την ορθοσωμική άσκηση, καταφέρνουμε να ενισχύουμε την δυναμικότητα και τη νεανικότητα του σώματος μας. Μπορεί να γίνει σε όρθια ή καθιστή θέση, σε στρωματάκια ή με μπάλες. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: οι ασκήσεις να γίνονται σε κάταλληλο δάπεδο, για να μην καταπονούνται οι αρθρώσεις.
Εξ' ίσου σημαντικό, η εκγύμναση να γίνεται τρεις φορές την εβδομάδα. Πολλές γυναίκες, μετά από μια ώρα γυμναστικής, μου αποκαλύπτουν, οτι νοιώθουν απίστευτη ευεξία, όση σωρευμένη κούραση κι αν είχαν!!!--
Ξεκινήστε, σήμερα κιόλας, να φροντίζετε το σώμα σας, δώστε του ενδυνάμωση, υγεία και χάρη- πείτε του, με αυτό τον τρόπο, ένα μεγάλο ευχαριστώ που σας στηρίζει σε κάθε στιγμή της ζωής σας και νιώστε την ικανοποίηση οτι δημιουργείτε οι ίδιες για τον εαυτό σας μια θετική στάση απέναντι στη ζωή!

Με εκτίμηση

Το Διοικητικό Συμβούλιο
&
η έφορος τμήματος: Ντίνα Μαρκοπούλου
η προπονήτρια: Μαρία Τσίπου

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Παράνομες ανασκαφές στο 17ο χλμ παλαιάς Εθνική οδού Θεσσαλονίκης-Κιλκίς (Πεντάλοφο Θεσσαλονίκης)

26-11-2011:Συλλήψεις για παράβαση του Νόμου «Περί Αρχαιοτήτων»

ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 
Θεσσαλονίκη, 26 Νοεμβρίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συλλήψεις για παράβαση του Νόμου «Περί Αρχαιοτήτων»
Συνελήφθησαν ύστερα από αξιοποίηση πληροφοριών και μεθοδική έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Αρχαιοτήτων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, απογευματινές ώρες χθες (25-11-2011), στο 17ο χλμ παλαιάς Εθνική οδού Θεσσαλονίκης-Κιλκίς, 6 ημεδαποί και 1 ομογενής, ηλικίας 31 έως 54 ετών , σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση του Νόμου «περί Προστασίας των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς».
Συγκεκριμένα, οι συλληφθέντες εντοπίστηκαν στον ανωτέρω χώρο να προβαίνουν σε παράνομη ανασκαφή, δημιουργώντας σε πλαγιά λόφου οπή διαμέτρου 1,5 μέτρου και βάθους 11 μέτρων.
Σε έρευνα που έγινε στο χώρο της λαθρανασκαφής βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
  • 1 γεννήτρια παροχής ηλεκτρικού ρεύματος
  • 1 κομπρεσέρ με 2 κεφαλές και 2 ζευγάρια γάντια,
  • 1 μπαλαντέζα τροφοδοσίας ηλεκτρικού ρεύματος μήκους περίπου 25 μέτρων σε τροχαλία,
  • 1 μπαλαντέζα τροφοδοσίας ηλεκτρικού ρεύματος μήκους περίπου 5 μέτρων με λαμπτήρα,
  • 1 ηλεκτρικός προβολέας,
  • 1 πλαστικός κουβάς με δεμένο διπλό σχοινί μήκους 9 μέτρων,
  • Σχοινί μήκους 15 μέτρων
  • 1 μεταλλικό τμήμα τσάπας,
  • 1 προέκταση καλωδίου μήκους 1 μέτρου.
Σε έρευνες που ακολούθησαν σε αυτοκίνητα των συλληφθέντων, τα οποία βρίσκονταν στο σημείο της λαθρανασκαφής, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
  • 2 εξαρτήματα κομπρεσέρ,
  • 1 κεφαλή από τρυπάνι,
  • 1 όργανο μέτρησης τάσης-αντίστασης ηλεκτρικού ρεύματος
  • 1 μπαλαντέζα τροφοδοσίας ηλεκτρικού ρεύματος μήκους περίπου 25 μέτρων,
  • 1 προέκταση καλωδίου μήκους περίπου 10 μέτρων και
  • 2 τρυπάνια με 14 κεφαλές και 6 εξαρτήματα,
ενώ στην κατοχή ενός εκ των συλληφθέντων βρέθηκε και κατασχέθηκε 1 ηλεκτρονικός μετρητής αποστάσεως.
Επίσης, σε έρευνα στην οικία ενός εκ των συλληφθέντων, βρέθηκε και κατασχέθηκε, μία κυνηγετική καραμπίνα και 28 φυσίγγια και σχηματίσθηκε σε βάρος του δικογραφία για παράβαση του Νόμου «Περί όπλων».
Οι συλληφθέντες με τις δικογραφίες που σχηματίσθηκαν σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.


Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Ο Κεραυνός Ωραιοκάστρου συμμετέχει στην αιμοδοσία της 27/11/2011 στο Ωραιόκαστρο.

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ:Συμπαράσταση σε υποψηφίους μέλη του για τις εκλογές του Εμπορικού Επιμελητηρίου

 ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΑΡ.6
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Εμπορικός Σύλλογος Ωραιοκάστρου δηλώνει την συμπαράστασή του στα μέλη του, κ. Ηλία Μασώνη από την Πεντάλοφο και κ. Μάκη Λαζαρίδη από το Ωραιόκαστρο, που δραστηριοποιούνται στις εκλογές του Εμπορικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και καλεί όλους τους επαγγελματίες της πόλης μας να δείξουν έμπρακτα την στήριξή τους στα δικά μας πρόσωπα, έτσι ώστε να ακούγεται η φωνή μας στη πόλη της Θεσσαλονίκης.

Καλή επιτυχία
Με εκτίμηση το διοικητικό συμβούλιο

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Εκδήλωση της Ένωσης Βορειοηπειρωτών «ΟΜΟΝΟΙΑ»

Συναισθήματα αμοιβαίας εκτίμησης και αλληλεγύης αντάλλαξαν , σε μία εορταστική εκδήλωση της Ένωσης Βορειοηπειρωτών «ΟΜΟΝΟΙΑ» , τα μέλη της με τον πολιτευτή της ΝΔ στην Β Θεσσαλονίκης κ.Παντελή Τσακίρη.


Στην κατάμεστη αίθουσα ο κ. Τσακίρης ανακηρύχθηκε σε επίτιμο μέλος του Συλλόγου και δήλωσε την προθυμία του να συνδράμει στο έργο του νεότευκτου συλλόγου για την ευόδωση των στόχων του.
«Η εθνική επιβίωση του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού είναι αδιαπραγμάτευτη και κάθε ενέργεια η οποία υπονομεύει αυτό το στόχο, θα πρέπει να ακυρώνεται ως δόλια» ήταν η βασική θέση του κ. Τσακίρη στο λόγο του , που καταχυροκροτήθηκε από τους παριστάμενους.

Πρωτοβουλία του Κεραυνού Ωραιοκάστρου για στήριξη στα Παιδικά Χωριά SOS


O Κεραυνός Ωραιοκάστρου στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να στηρίξει τα Παιδικά Χωριά SOS.

Η συγκέντρωση των υλικών θα διαρκέσει μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου. Θα θέλαμε να συγκεντρώσουμε: Ενδύματα, υποδήματα, τρόφιμα,(μακαρόνια, ρύζι, κονσέρβες, φασόλια, φακές, γάλα μακράς διαρκείας, χαρτιά, κουζίνας -υγείας, τετράδια, μολύβια, παιχνίδια κτλ.

Τα υλικά θα συγκεντρώνονται στα γραφεία του Κεραυνού στο Κονταξοπούλειο 6-9μμ καθημερινά.

Τηλέφωνο γραφείου: 2310-697572