Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Συνελήφθη 19χρονος διαρρήκτης με αδυναμία στα χρυσαφικά

Έναν 19χρονο διαρρήκτη, με... αδυναμία στα χρυσαφικά, συνέλαβαν αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, βράδυ της περασμένης Τρίτης, στα Διαβατά. Επίσης, αναζητούνται άλλοι τρείς συνεργοί του. Σύμφωνα με την αστυνομία, η σπείρα των διαρρηκτών, στην κυριολεξία ρήμαξε ένα σωρό σπίτια στις Σέρρες και τα χωριά της περιοχής!

Όπως προέκυψε από την έρευνα της αστυνομίας, οι τέσσερις διαρρήκτες, από το Σεπτέμβριο του 2010 μέχρι σήμερα διέπρατταν κλοπές από οχήματα και από σπίτια. Έκλεβαν κυρίως κοσμήματα, χρήματα, και μικροαντικείμενα. Για τις μετακινήσεις τους χρησιμοποιούσαν όχημα το οποίο έφερε κλεμμένες πινακίδες, το οποίο κατασχέθηκε.
Τη μέρα που συνελήφθη ο 19χρονος, είχαν προλάβει να διαρρήξουν στις Σέρρες και στο Σκούταρι Σερρών πέντε σπίτια και δύο ΙΧ επιβατηγά αυτοκίνητα. Οι αστυνομικοί, μάλιστα, βρήκαν πεταμένη κάλτσα (την είχαν πετάξει οι συνεργοί του 19χρονου) και μέσα σ΄ αυτήν μέρος των χρυσαφικών που είχαν αρπάξει από τις διαρρήξεις. Τα περισσότερα από τα κλοπιμαία αποδόθηκαν στους ιδιοκτήτες τους.
Από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Σερρών σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος του 19χρονου ημεδαπού και των συνεργών του, κατηγορούμενων για «σύσταση εγκληματικής οργάνωσης» και «διακεκριμένες κλοπές από άτομα που ενεργούν καθ’ έξη, κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση». Ο συλληφθείς θα παραπεμφθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σερρών. Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Σερρών.
Όπως προέκυψε από την έρευνα της αστυνομίας, ο ανωτέρω δράστης μαζί με τους τρεις συνεργούς του, οι οποίοι πλέον είναι γνωστοί πλην όμως διαφεύγουν της σύλληψης και αναζητούνται, κατά το χρονικό διάστημα από 09-09-2010 έως 03-12-2010 διέπραξαν 49 συνολικά κλοπές – διαρρήξεις σε διάφορες περιοχές των Νομών Σερρών και Δράμας (44 στις Σέρρες και 5 στη Δράμα) και 7 αφαιρέσεις πινακίδων (6 στις Σέρρες και 1 στη Δράμα), τις οποίες τοποθετούσαν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιούσαν για τη διαφυγή τους. Η συνολική λεία από τις κλοπές που διέπραξαν οι ανωτέρω δράστες ανέρχεται σε 52.500€ περίπου και χρυσαφικά –μικροαντικείμενα αξίας 270.000€ περίπου, κατά δήλωση των παθόντων.
Πηγή:http://www.salonicanews.com/2010/12/19_19.html

Το φυσικό αέριο

Η εταιρεία «IGI ΠΟΣΕΙΔΩΝ Α.Ε» με έδρα την Αθήνα, θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα αναπτύξει τον υποθαλάσσιο αγωγό φυσικού αερίου Ελλάδας - Ιταλίας. Ο αγωγός θα ξεκινήσει από τις ακτές της Ηπείρου και συγκεκριμένα από τη Θεσπρωτία και θα καταλήξει στις ακτές της Απουλίας, στο Οτράντο της Ιταλίας.
Το 50% του μετοχικού κεφαλαίου της νέας εταιρείας κατέχει η ΔΕΠΑ και το άλλο 50% η Ιταλική Edison.
Ο υποθαλάσσιος αγωγός Ελλάδας- Ιταλίας αποτελεί τμήμα του ευρύτερου συστήματος αγωγών Τουρκίας- Ελλάδας- Ιταλίας μέσω του οποίου θα διακινηθεί φυσικό αέριο από τις χώρες της Κασπίας και της Κεντρικής Ασίας προς την αγορά της Ιταλίας και εν συνεχεία της Δυτικής Ευρώπης.
Ο υποθαλάσσιος αγωγός Ελλάδας- Ιταλίας έχει μήκος 203 χιλιόμετρα, ξεκινά από τη Θεσπρωτία και καταλήγει στο Οτράντο της Ιταλίας. Η διάμετρος του αγωγού είναι 32 ίντσες, η πίεση σχεδιασμού είναι 150 bar και η μεταφορική ικανότητά του φθάνει τα 10 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ετησίως. Στις χερσαίες εγκαταστάσεις του υποθαλάσσιου αγωγού συμπεριλαμβάνονται ένας Μετρητικός Σταθμός και ένας Σταθμός Συμπίεσης.
Το χερσαίο τμήμα του αγωγού Τουρκίας- Ελλάδας- Ιταλίας που απομένει θα κατασκευαστεί από την θυγατρική εταιρεία της ΔΕΠΑ, τον ΔΕΣΦΑ. Ο αγωγός θα ξεκινά από την Κομοτηνή και θα καταλήγει στη Θεσπρωτία διανύοντας απόσταση 590 χιλιομέτρων. Η διάμετρος του αγωγού είναι 42 ίντσες, η πίεση σχεδιασμού 80 bar και η μεταφορική του ικανότητα φθάνει τα 15 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα. Ο αγωγός περιλαμβάνει δύο σταθμούς συμπίεσης στην Κομοτηνή και στη Νέα Μεσημβρία Θεσσαλονίκης.
Η ΔΕΠΑ και η Edison έχουν ξεκινήσει συνομιλίες με χώρες της περιοχής της Κασπίας και ειδικά με το Αζερμπαϊτζάν για τον εφοδιασμό του αγωγού με φυσικό αέριο.

Κελεσίδης Στάθης:Δεν θα περάσει καμιά νέα αύξηση στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, παλεύουμε για κοινωνικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών.


Οι νέες υπέρογκες αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ (από 0.60 σε 0.80 και 0.90 λεπτά)  που προαναγγέλθηκαν για να ισχύσουν από την αρχή του 2011, παρότι ακόμα δεν στέγνωσε το μελάνι με το οποίο υπογράφηκαν οι προηγούμενες, είναι ένα κομμάτι της πιο στυγνής αντιλαικής επίθεσης που έχει υποστεί ο ελληνικός λαός. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είμαστε σε ηλικίες που δεν μπορούμε να θυμηθούμε, γιατί δεν έχουμε ζήσει, πιο βάρβαρη επίθεση στο βιωτικό μας επίπεδο. Έχουμε μια κυβέρνηση δημίων του λαού και μεγάλων ευεργετών της ντόπιας και ξένης κεφαλαιοκρατίας , ιδιαίτερα των τραπεζιτών και των κερδοσκόπων.
Ας δώσουμε όμως μια συνοπτική περιγραφή τι είναι ο ΟΑΣΘ, για τον οποίο, παρότι αφορά ένα σημαντικό κομμάτι του Νομού Θεσσαλονίκης, υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν είναι γνωστά, έτσι ώστε να παραπλανάται ευκολότερα η κοινή γνώμη. 
Ο ΟΑΣΘ ιδρύθηκε το 1957 από τον Βασιλιά Παύλο τον δεύτερο και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Δημιουργήθηκε από τα ΚΤΕΛ που προυπήρχαν  και αρχικά είχε 283 λεωφορεία. Του δόθηκε  το αποκλειστικό δικαίωμα της μεταφοράς επιβατών με λεωφορεία με είσπραξη κομίστρου.
Αρχικά η περιοχή λειτουργίας του ήταν η πόλη της Θεσσαλονίκης, μια ακτίνα 10 χλμ γύρω από τον Λευκό Πύργο. Στη συνέχεια το 1979 επεκτάθηκε και στα προάστια με συγχώνευση τμήματος του ΚΤΕΛ. Τότε εντάχτηκε και το Ωραιόκαστρο στον ΟΑΣΘ,  με τον Ν. 866/79. Με τον νόμο αυτό η διάρκεια της σύμβασης που αρχικά είχε οριστεί ότι θα έληγε το 1981, επεκτάθηκε ως το 2000. Κατόπιν είχαμε τον Ν. 2898/2001 που επέκτεινε την σύμβαση μέχρι το τέλος του 2009 και τέλος τον Ν. 3652/2008 που όρισε σαν χρόνο λήξης της σύμβασης 2 χρόνια μετά την ολοκλήρωση του μετρό και των τροποποιήσεών του.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η τελευταία αυτή σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ του του ΟΑΣΘ και του  Ελληνικού Δημόσιου έγινε δεκτή με τυμπανοκρουσίες από τους μετόχους του ΟΑΣΘ. Για ποιο λόγο; Ας δούμε τι έγραφε ο τότε αντιπρόεδρος και νυν πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης στην εφημερίδα «τα Νέα του ΟΑΣΘ» : «Είναι μια σύμβαση εξαιρετικά συμφέρουσα για τον Οργανισμό για πολλούς λόγους. Πρώτα απ’ όλα δεν θίγεται το ποσοστό επιχειρηματικού κέρδους των μετόχων, πράγμα που ήταν μια συνήθης πρακτική του Ελληνικού Δημοσίου απέναντι στον ΟΑΣΘ στις προηγούμενες συμβάσεις, ασχέτως αν ο Οργανισμός κατάφερνε πάντα να καλύψει το χαμένο έδαφος. Πραγματικά απο το 2001 και μετά και σε εφαρμογή του Ν.2898/2001 υπερκαλύφθηκε ήδη από το 2005 η μείωση του επιχειρηματικού κέρδους. Το έτος 2005 το μέρισμα ήταν αυξημένο κατά 10,09%, το 2006 κατά 12,79% και το 2007 κατά 8,91% σε σχέση με το έτος 2000. Εκτός αυτού κάθε χρόνο υπάρχει πρόσθετο επιχειρηματικό κέρδος σαν συνέπεια της χρηστής διαχείρησης από πλευράς της διοίκησης του Οργανισμού.».  
Ας δούμε τους αριθμούς: το 2000 το μέρισμα ανά ακέραια μετοχή ήταν 34.423 ευρώ, το 2001 30.935 ευρώ, το 2002 31.553 ευρώ, το 2003 33.298 ευρώ, το 2004 36.528 ευρώ, το 2005 37.897 ευρώ, το 2006 40.022 ευρώ . Οι μετοχές του ΟΑΣΘ είναι 424 και βρίσκονται στα χέρια 1900 μετόχων οι οποίοι στο σύνολό τους δουλεύουν στον ΟΑΣΘ. Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν έχουν μια σίγουρη, καλά αμοιβόμενη δουλιά αλλά και το  σημαντικό ετήσιο μέρισμα το οποίο επίσης είναι σίγουρο διότι η σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο προβλέπει ετήσιο συμβατικό επιχειρηματικό κέρδος. Για το 2010 είναι 15.904.662 ευρώ. Τώρα βέβαια αυτό δεν είναι κάποιο κέρδος που προκύπτει σαν αποτέλεσμα της επιχειρηματικής δράσης του ΟΑΣΘ αλλά είναι μέρος της ετήσιας χρηματοδότησης του ΟΑΣΘ από τον κρατικό κορβανά. Το κράτος λοιπόν κάθε χρονιά, βάση της σύμβασης, καταβάλει στον ΟΑΣΘ το ποσό που προκύπτει εάν από τις συμβατικές δαπάνες  αφαιρεθούν τα συμβατικά του έσοδα.  Για το 2010 οι συμβατικές δαπάνες ήταν 166.472.142 ευρώ, τα συμβατικά έσοδα 63.882.690 ευρώ και η αντισταθμιστική καταβολή (+ΦΠΑ 9%) 111.822.510 ευρώ. Στις συμβατικές δαπάνες περιλαμβάνεται και το επιχειρηματικό κέρδος που προαναφέραμε. Όλα αυτά τα ποσά προκύπτουν συμβατικά, δηλαδή αποτελούν μέρος της συμφωνίας ΟΑΣΘ και Ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με την οποία : α) τα έσοδα αν δεν γίνεται αναπροσαρμογή κομίστρου προσαυξάνονται 2% έναντι των εσόδων της προηγούμενης χρήσης, ενώ αν γίνεται αναπροσαρμογή κομίστρου προσαυξάνονται κατά 80% επί της διαφοράς κατά τύπο κομίστρου και  β) οι δαπάνες προσαυξάνονται κατά την μεταβολή του δείκτη τιμών καταναλωτή.
Έτσι στην πραγματικότητα τα κέρδη του ΟΑΣΘ (όπως προκύπτει και από το άρθρο του κ. Στεφανίδη) είναι ακόμη περισσότερα. Και εμφανίζεται το παράδοξο ο ΟΑΣΘ παρότι είχε συνολική αύξηση της επιβατικής κίνησης από το 2003 ως το 2008 ύψους 32%  (από 134.017.206 επιβάτες το 2003 στους 176.814.922 το 2008), τα έσοδά του να παραμένουν όλα αυτά τα χρόνια καθηλωμένα κοντά στα 50.000.000 ευρώ. 
Συμπερασματικά, βλέπουμε ότι οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ σε συνεργασία με τις εκάστοτε κυβερνήσεις εξασφαλίζουν σημαντικά κέρδη τα οποία δεν θέλουν να μειώσουν ούτε και στην σημερινή άσχημη κατάσταση γι’ αυτό και προωθούν από κοινού με την κυβέρνηση το νέο πακέτο αυξήσεων στα εισιτήρια. Δεν είναι όμως μονάχα οι αυξήσεις έχουμε και τα μεσονύχτια δρομολόγια που κόβονται  (από τη γραμμή του Ωραιοκάστρου το 12 παρά τέταρτο έγινε 11.30), τα λεωφορεία που είναι σε άθλια κατάσταση (χωρίς κατάλληλο κλιματισμό), τα δρομολόγια που δεν είναι όσο πρέπει συχνά.  Κι όλα αυτά για να αβγατίσουν τα κέρδη τους οι μέτοχοι. Το υπάρχον λοιπόν μοντέλο αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης δεν στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αλλά στην μεγαλύτερη δυνατή κερδοφορία των μετόχων του ΟΑΣΘ. Στη θέση αυτού του μοντέλου προτείνουμε την κοινωνικοποίηση, να περάσει η κυριότητα όλης της περιουσίας του ΟΑΣΘ στο Δημόσιο με κάποια περιορισμένη αποζημίωση και στη συνέχεια να αναλάβουμε την διαχείριση όλοι εμείς οι χρήστες της αστικής συγκοινωνίας. Χωρίς τους περιορισμούς της απόσπασης όλο και μεγαλύτερου κέρδους, με την πλατιά ανοιχτή δημοκρατική συμμετοχή του κόσμου  μπορούμε να κάνουμε την χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς την κύρια επιλογή των ανθρώπων. 
Κελεσίδης Στάθης, μέλος της Δημοτικής Κίνησης Πολιτών Ωραιοκάστρου «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ».

Διαμαντόπουλος Αλέξανδρος:«Ορκιστήκαμε να υπηρετούμε τους πολίτες της Μακεδονίας»

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης Αλέξανδρος Διαμαντόπουλος μετά την ορκωμοσία του πρώτου Συμβουλίου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας  δήλωσε :

«Σήμερα ορκιστήκαμε να υπηρετούμε τους πολίτες της Μακεδονίας. Μέσα από τη βαριά ευθύνη του Περιφερειακού Συμβούλου οφείλουμε να είμαστε δίπλα στον κόσμο και να χαράξουμε ένα καλύτερο αύριο μέσα από τις μεγάλες δυνατότητες του Καλλικράτη.

Από την πλευρά μου, θέλω να ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά τους πολίτες της Θεσσαλονίκης που με τη ψήφο τους, εμπιστεύτηκαν στο πρόσωπό μου τη φωνή της Νεολαίας στο Περιφερειακό Συμβούλιο και έδωσαν τη δύναμη που χρειάζεται η Νέα Γενιά για να βρίσκεται στο προσκήνιο. 

Είναι ευκαιρία να αλλάξουμε τη Μακεδονία. Εμείς μέσα από τον χώρο της αντιπολίτευσης θα ελέγχουμε καθημερινά το νέο Περιφερειάρχη. Δεν μπορούμε να αφήσουμε την ευκαιρία να πάει χαμένη.»  

ΕΠΣΜ: Α1 ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
16η αγωνιστική

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΛΗΤΗΣ10ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟΣ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ23ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΛΓΑΡΩΝ
ΠΟ ΜΑΛΑΚΟΠΗΣ ΠΥΛΑΙΑΣ20ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ ΑΟ01ΕΝΩΣΗ ΣΥΚΕΩΝ

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΣ "ΔΕΛΤΑ": Την Κυριακή 19/12/2010 η τελετή ορκωμοσίας της νέας Δημοτικής Αρχής

Την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010 και ώρα 12 π.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων του πνευματικού κέντρου Σίνδου, θα πραγματοποιηθεί η τελετή ορκωμοσίας όλων των νέων δημοτικών και τοπικών συμβούλων του νέου Δήμου "Δέλτα"

Υποβολή επενδυτικών προτάσεων στο πρόγραμμα LEADER του ν. Θεσσαλονίκης

Στα πλαίσια του Άξονα 4: «Εφαρμογή προσέγγισης LEADER» του Προγράμματος «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007-2013» (ΠΑΑ) εγκρίθηκε, με τις αριθ. 5807/29.6.09 και 5954/2.7.09 αποφάσεις του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, η εφαρμογή τοπικού προγράμματος, με Φορέα Υλοποίησης (Ομάδα Τοπικής Δράσης) την Εταιρεία με την επωνυμία: «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΤΑ» (Ο.Τ.Δ.).

Για την εφαρμογή του τοπικού προγράμματος υπεγράφη η από 5.10.2010 Σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων - Διοικητικός Τομέας Κοινοτικών Πόρων & Υποδομών και της Ο.Τ.Δ. Η πρόσκληση και τα Παραρτήματα αυτής (Αναλυτική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, Ενημερωτικό υλικό, Υπόδειγμα του φακέλου υποψηφιότητας, Κριτήρια επιλεξιμότητας & επιλογής, Πίνακας τιμών μονάδας για κατασκευαστικές εργασίες, κλπ) διατίθενται στα γραφεία της Ο.Τ.Δ., Δ/νση: Θεσσαλονίκη, Πλούτωνος 27, 3ος όροφος. Τ.Κ. 54655, τηλ. 2310801070 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-16:00). Για την παραλαβή της δεν προβλέπεται κόστος. Επίσης, είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Ο.Τ.Δ.: www.aneth.gr.

Περιοχή εφαρμογής των υπομέτρων και δράσεων, στα οποία αναφέρεται η παρούσα πρόσκληση αποτελεί η περιοχή παρέμβασης του τοπικού προγράμματος, δηλαδή η περιοχή των Δήμων Αγίου Γεωργίου, Απολλωνίας, Ασσήρου, Εγνατίας, Καλλιθέας, Κουφαλίων, Λαγκαδά, Μαδύτου, Μυγδονίας, Ρεντίνας, και Χαλκηδόνος, καθώς και των Τοπικών Διαμερισμάτων Αγίου Αθανασίου, Αγχιάλου, Βαθύλακκου, Γέφυρας και Νέας Μεσήμβριας του Δήμου Αγίου Αθανασίου, Βραχιάς του Δήμου Αξιού, Διαβατών και Νέας Μαγνησίας του Δήμου Εχεδώρου, Αγίου Βασιλείου, Βασιλουδίου, Γερακαρούς και Λαγκαδικίων του Δήμου Κορώνειας, Ανατολικού του Δήμου Χαλάστρας και Ασβεστοχωρίου, Εξοχής και Φιλύρου του Δήμου Χορτιάτη.

Επισημαίνεται ότι στα Τοπικά Διαμερίσματα Διαβατών, Κουφαλίων και Λαγκαδά περιλαμβάνεται μόνο η εκτός σχεδίου περιοχή του Τ.Δ., ενώ με βάση το εγκεκριμένο Τοπικό Πρόγραμμα υπάρχουν και επιπλέον περιορισμοί ως προς τη χωροθέτηση επιμέρους δράσεων, σύμφωνα με τα αναλυτικά αναφερόμενα στο Παράρτημα I της αναλυτικής Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των επενδυτικών προτάσεων είναι α) για τα Υπομέτρα & τις Δράσεις του τοπικού προγράμματος, που αφορούν σε παρεμβάσεις ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας, η 10η Μαρτίου 2011 και ώρα 14:00 και β) για τα Υπομέτρα & τις Δράσεις του τοπικού προγράμματος, που αφορούν σε παρεμβάσεις δημόσιου χαρακτήρα, η 30η Ιουνίου 2011 και ώρα 14:00.

Οι επενδυτικές προτάσεις υποβάλλονται στην έδρα της Ο.Τ.Δ.: Θεσσαλονίκη, Πλούτωνος 27, 3ος όροφος. Τ.Κ. 54655, τηλ. 2310801070, είτε ιδιοχείρως, είτε με συστημένη ταχυδρομική επιστολή ή ταχυμεταφορά, με την ένδειξη «Για την πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος του τοπικού προγράμματος της Ο.Τ.Δ. ΑΝΕΘ».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητούν πληροφορίες και διευκρινίσεις για το περιεχόμενο της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από την Ο.Τ.Δ., αποκλειστικά εγγράφως.
Πηγη:http://epityxiacom.blogspot.com/2010/12/leader.html

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Δύσκολη κλήρωση ΠΑΟΚ και ΑΡΗ στο Europa League.

Δύσκολη θα είναι η αποστολή του ΠΑΟΚ και του Άρη στη φάση των "32" του Europa League. Ο "δικέφαλος του βορρά" θα αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και η ομάδα του Έκτορ Ραούλ Κούπερ τη Μάντσεστερ Σίτι.
 Αν προκριθούν στους 16, ο ΠΑΟΚ θα βρει στο δρόμο του τη Σεβίλη ή την Πόρτο και ο Άρης, την Μπεσίκτας ή την Ντιναμό Κιέβου.

Τα ζευγάρια της φάσης των "32"(1) Νάπολι - Βιγιαρεάλ
(2) Ρέιντζερς- Σπόρτινγκ Λισαβόνας
(3) Σπάρτα Πράγας - Λίβερπουλ
(4) Άντερλεχτ - Άγιαξ
(5) Λεχ Πόζναν - Μπράγκα
(6) Μπεσίκτας - Ντιναμό Κιέβου
(7) Βασιλεία - Σπαρτάκ Μόσχας
(8) Γιουνγκ Μπόις - Ζενίτ
(9) Άρης - Μάντσεστερ Σίτι (πρώτος αγώνας 15/2, ρεβάνς στις 24/2)
(10) ΠΑΟΚ - ΤΣΣΚΑ Μόσχας (πρώτος αγώνας 17/2, ρεβάνς στις 22)
(11) Σεβίλη - Πόρτο
(12) Ρούμπιν Καζάν - Τβέντε
(13) Λιλ - Αϊντχόφεν
(14) Μπενφίκα - Στουτγάρδη
(15) ΜΠΑΤΕ Μπορίσοφ - Παρί Σεν Ζερμέν
(16) Μέταλιστ Χάρκιφ - Λεβερκούζεν

Τα ζευγάρια της φάσης των "16"
Μπενφίκα ή Στουτγάρδη - ΜΠΑΤΕ Μπορίσοφ ή Παρί Σεν Ζερμέν
Μπεσίκτας ή Ντιναμό Κιέβου - Άρης ή Μάντσεστερ Σίτι
Ρούμπιν Καζάν ή Τβέντε - Γιουνγκ Μπόις ή Ζενίτ
ΠΑΟΚ ή ΤΣΣΚΑ Μόσχας - Σεβίλη ή Πόρτο
Λιλ ή Αϊντχόφεν - Ρέιντζερς ή Σπόρτινγκ Λισαβόνας
Μέταλιστ Χάρκιφ ή Λεβερκούζεν - Νάπολι ή Βιγιαρεάλ
Άντερλεχτ ή Άγιαξ - Βασιλεία ή Σπαρτάκ Μόσχας
Σπάρτα Πράγας ή Λίβερπουλ - Λεχ Πόζναν ή Μπράγκα

Οι πρώτοι αγώνες της φάσης των "16" θα γίνουν στις 10 Μαρτίου και οι ρεβάνς στις 17.

"ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ"-ΓΑΒΟΤΣΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ:Σε μία ανέλπιστη κίνηση εντυπωσιασμού προτίμησε να μεριμνήσει για τον καθαρισμό των δρόμων φίλα προσκείμενων σε αυτόν δημοτών του Μελισσοχωρίου , έπειτα από την πρόσφατη χιονόπτωση , αφήνοντας στο έλεος του χιονιά το Πετρωτό και το Μονόλοφο


Ωραιόκαστρο, 17/12/2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν περίμενε κανείς πως ο νέος Δήμαρχος Ωραιοκάστρου κ. Σαραμάντος Δημήτρης τόσο πρώιμα και ελάχιστες ημέρες από την επίσημη ανακήρυξη του συνδυασμού του ως νικηφόρου από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης , θα επιδιδόταν σε κινήσεις πολιτικού αμοραλισμού και έντονου ρεβανσισμού.
Σε μία ανέλπιστη κίνηση εντυπωσιασμού προτίμησε να μεριμνήσει για τον καθαρισμό των δρόμων φίλα προσκείμενων σε αυτόν δημοτών του Μελισσοχωρίου , έπειτα από την πρόσφατη χιονόπτωση , αφήνοντας στο έλεος του χιονιά το Πετρωτό και το Μονόλοφο , των οποίων οι κάτοικοι αναγκάστηκαν να «καθαρίσουν» μόνοι τους τις αυλές και τους δρόμους τους μιας και ο εν ενεργεία Δήμαρχος Καλλιθέας τους αποφάσισε να τους θέσει σε δεύτερη μοίρα λειτουργώντας επιδεικτικά!!
Και ας μην έφτανε μόνο αυτό , ο κύριος Σαραμάντος και η Δημαρχιακή του επιτροπή προέβησαν σε απευθείας αναθέσεις έργων αγροτικής οδοποιίας , μη σεβόμενοι γιατί δεν μπορεί κανείς να πιστέψει πως ένας Δήμαρχος δε γνωρίζει την έννοια της κατάτμησης έργου- τις επιταγές του νόμου, αναγκάστηκαν να τις ανακαλέσουν λόγω ακύρωσής τους από την Περιφέρεια με το κάτωθι σκεπτικό : «Η ακύρωση δύο αποφάσεων 176/2010 και 174/2010 της Δημαρχιακής Επιτροπής σχετικά με την απευθείας ανάθεση έργου, αντί του ανοιχτού διαγωνισμού επιβάλλεται επειδή, στην προκειμένη περίπτωση οι ανωτέρω αποφάσεις της Δημαρχιακής Επιτροπής δεν έχουν ληφθεί νόμιμα αφού αποφασίζεται η εκτέλεση του ίδιου έργου (Συντήρηση αγροτικής οδοποιίας), με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης στους οικισμούς Πετρωτού και Μονολόφου, οι οποίοι ανήκουν στο Δημοτικό Διαμέρισμα Μεσαίου με συνέπεια να έχει γίνει κατάτμηση της σχετικής πίστωσης κατά παράβαση των διατάξεων του νόμου».Έχουμε ακόμη και τώρα την ύστατη ελπίδα ότι το φιάσκο , το θέατρο σκιών , οι κινήσεις εντυπωσιασμού και η εξυπηρέτηση με οποιοδήποτε κόστος των ημετέρων δεν θα αποτελέσουν τη στρατηγική του νεοεκλεγέντος Δημάρχου.
Ελπίζουμε να μας διαψεύσει γιατί τα πρώτα δείγματα δράσης είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτικά.

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Με το καραβάκι στο κέντρο!

Το «ναυάγιο» της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη επιχειρεί ακόµη µία φορά να ανασύρει το υπουργείο Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων. Πρωτεργάτης της νέας προσπάθειας είναι ο υφυπουργός Σπύρος Βούγιας, που το 1986 είχε...... καταθέσει την πρώτη µελέτη για να ξαναβγούν τα καραβάκια στον Θερµαϊκό.

Οπως είπε στα «ΝΕΑ» ο κ.Βούγιας, άµεσα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συµβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σύντοµη µελέτη για τη βιωσιµότητα και τα χαρακτηριστικά του έργου, έτσι ώστε µέχρι τον Φεβρουάριο να ολοκληρωθεί η προµελέτη και να συνταχθούν τα τεύχη εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους ιδιώτες.

Εφόσον δεν υπάρξουν νέα προβλήµατα, τα καραβάκια θα έχουν ξαναβγεί στον Θερµαϊκό µέχρι τον Σεπτέµβριο.

Το µακρόπνοο έργο που σχεδιάστηκε για να ανακουφίσει το κυκλοφοριακό πρόβληµα συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη µε τις ανατολικές ακτές του Θερµαϊκού και να αποκαταστήσει τη σχέση της πόλης µε τη θάλασσα, τίθεται πλέον σε ρεαλιστική βάση.

Αλλωστε, ένας από τους σοβαρότερους λόγους για τους οποίους παρέµεινε στα συρτάρια επί 24 χρόνια ήταν ότι κρινόταν οικονοµικά µη βιώσιµο, κάτι που είχε ως αποτέλεσµα την έλλειψη επενδυτικού ενδιαφέροντος.

Η σχετική εργασία, την οποία είχε επιβλέψειµε την ιδιότητα του καθηγητή του ΑΠΘ ο Σπύρος Βούγιας, προκάλεσε το ενδιαφέρον ιδιωτικής εταιρείας, η οποία ζήτησε µελέτη βιωσιµότητας που τελικά ολοκληρώθηκε το 1989. Το θέµα όµως κόλλησε στη γραφειοκρατία και την αδυναµία της εταιρείας να βρει συγχρηµατοδότες.

Το 2003 το έργο εντάχθηκε στο Πρόγραµµα ∆ηµοσίων Επενδύσεων και µε την πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας έγινε νέα µελέτη, που προέβλεπε σύνδεση του κέντρουµε τη Μηχανιώνα µε έξι ενδιάµεσους σταθµούς και χρονοδιάγραµµα ολοκλήρωσης το 2007.

Λόγω του υψηλού κόστους του έργου, αλλά και της γνωµοδότησης ότι δεν µπορεί ναεπιδοτηθεί το εισιτήριο, δεν υπήρξε ενδιαφέρον. Σύµφωνα µε τον κ. Βούγια, πλέον οι συνθήκες έχουν ωριµάσει και το έργο µπορεί να προχωρήσει µε τροποποιήσεις.

«Σαφώς και το κόλληµα του έργου οφειλόταν και σε πολιτικές επιλογές, που κινούνταν στη λογική της κυριαρχίας του Ι.Χ. Τώρα όµως το ευνοούν οι πολεοδοµικές και οικονοµικές συνθήκες. Το κυκλοφοριακό έχει επιδεινωθεί, ενώ οι κάτοικοι του ∆ήµου Θερµαϊκού που το 1986 ήταν περίπου 10.000

έχουν ξεπεράσει τις 50.000. Γι’ αυτούς το ταξί είναι πολύ ακριβό, ενώ για την κίνησή τους µε αστικά λεωφορεία χρειάζονται µετεπιβίβαση. Οπότε θα υπάρξει ενδιαφέρον εναλλακτικής µετακίνησης τόσο για τους µόνιµους κατοίκους όσο και για τους τουρίστες», είπε στα «ΝΕΑ».

Τροποποιήσεις
Βασική διαφορά είναι ότι το έργο αφορά µία βασική διαδροµή που θασυνδέειτο κέντρο τηςΘεσσαλονίκης (Πλατεία Ελευθερίας) µε την Καλαµαριά και τον ∆ήµο Θερµαϊκού (πιθανότατα την Περαία), δηλαδή προϋποθέτει τη δηµιουργία τριών στάσεων, την οποία θα αναλάβουν οι αντίστοιχοι δήµοι, καθώς και χώρων στάθµευσης για τη µετεπιβίβαση.

Εφόσον το σχέδιο προχωρήσει, τότε θα εξεταστεί το ενδεχόµενο να γίνουν και άλλες ενδιάµεσες στάσεις, µεταξύ των οποίων και στο αεροδρόµιο Μακεδονία, καθώς και στην περιοχή του Καλοχωρίου εφόσον µετεγκατασταθεί στη Σίνδο η ∆ιεθνής Εκθεση.

Μάλιστα, έχει εξασφαλιστεί η βοήθεια του Οργανισµού Λιµένος Θεσσαλονίκης, η άδεια του οποίου απαιτείται για οποιαδήποτε παρέµβαση στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ