Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

ΔΑΣΩ : ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΩ ΜΠΑΣΚΕΤ !!!



    Ένας μικρός αθλητής ,του μπάσκετ,  του Δ.Α.Σ. Ωραιοκάστρου  ο Χρήστος Καλπίας   εξηγεί τους λόγους που επέλεξε να ασχοληθεί με το μπάσκετ.
Πότε ξεκίνησες το μπάσκετ;
    Από πολύ μικρός ,5 χρονών ,επειδή ήμουν υπερκινητικός και με πολύ διάθεση ,με τους γονείς μου αποφασίσαμε ,να ασχοληθώ με το μπάσκετ για να κοινωνικοποιηθώ και να κάνω νέους φίλους. Στην αρχή η προπόνηση είχε ένα παιxνιδιάρικο στυλ, και ήταν καθαρή διασκέδαση . Αργότερα οι ασκήσεις ήταν πιο στοχευόμενες ,όπως εξάσκηση ντρίπλας , το σουτ μου έγινε πιο απαιτητικό τεχνικά ,και γενικά όλα γύρω από την έννοια του μπάσκετ έγιναν πιο σαφή .



Γιατί παίζεις μπάσκετ ακόμη ;
   Πιθανόν είναι ένας τρόπος να ξεφύγω από την καθημερινότητα μου ,μια  διέξοδος .. η  πιο απλά δεν μπορώ χωρίς το μπάσκετ  η δεν θέλει το μπάσκετ να με αφήσει ….
Ποια τα συναισθήματα σου όταν μπαίνεις στο γήπεδο ;
    Όταν μπαίνω στο γήπεδο είναι σαν να μπαίνω σε ένα παράλληλο κόσμο ,λες και η πραγματικότητα  αλλάζει . Η νευρικότητα όλης της εβδομάδας για την νίκη  , η ένταση αν θα παίξω και αν θα το κάνω καλά …θα μπορούσε να το διαβάσει κάποιος στα μάτια μου . Ο τρόπος που παίζω , τα σουτ μου ,η ντρίπλα μου ,η άμυνα μου είναι πράγματα που έχω μάθει και συνεχίζω να μαθαίνω ακολουθώντας τις οδηγίες του προπονητή μου , αλλά ο τρόπος που παίζω …είναι δημιούργημα μου .!!!!
Ποια η σχέση σου με τον προπονητή και τους συμπαίκτες σου ;
    Η προπόνηση ,ο προπονητής που άλλοτε είναι θυμωμένος και άλλοτε με το χαμόγελο με βοηθάει να γίνω καλύτερος στα κλεψίματα ,στις διεισδύσεις ,στα κοψίματα ,στα ριμπάουντ , στα σκληρά μαρκαρίσματα κατά την διάρκεια της προπόνησης που με βγάζουν απέναντι με έναν συμπαίκτη μου ..την επόμενη  όμως στιγμή όλα έχουν περάσει , είμαστε πάλι φίλοι. Η επιθυμία μου να φτάσω πριν από την προπόνηση και να κάνω σουτ η  διαγωνισμό  με τους συμπαίκτες μου είναι το   αποκορύφωμα !! .                                                                                                         
    Όταν ξυπνάω ,το πρωί δευτέρας αρχίζει πάλι το σχολείο ,πηγαίνω πάλι  και πάλι προπόνηση μέχρι να μείνω ικανοποιημένος …
     Αγαπώ αυτό το παιχνίδι !!!!!

     Ο Δ.Α.Σ.ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ  είναι ένας σύλλογος αναγνωρισμένος από την Ε.ΠΕ.Σ.Θ. από την Ε.Ο.ΠΕ. και από την Γ.Γ.Α.
  Συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Ε.ΚΑ.Σ.Θ. στην Β’ κατηγορία καθώς και στα αναπτυξιακά πρωταθλήματα της Ε.ΚΑ.Σ.Θ. με το ΕΦΗΒΙΚΟ τμήμα, στο πρωτάθλημα ΠΑΙΔΩΝ και σε εκείνο των ΠΑΝΠΑΙΔΩΝ.
    Στην πόλη μας δυστυχώς υπάρχουν και οι σύλλογοι οι οποίοι δεν είναι αναγνωρισμένοι από καμία ένωση ( Ε.ΚΑ.Σ.Θ. ), ομοσπονδία ( Ε.Ο.Κ. ) πόσο μάλλον από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ( Γ.Γ.Α.), στερούνται δηλαδή κάθε νομιμότητας, και οι αθλητές του δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε κανένα πρωτάθλημα. Μόνο στόχο έχουν την απαξίωση του αθλήματος και την πρόσκαιρη είσπραξη χρημάτων, παραπλανώντας τους ίδιους τους γονείς, με κίνητρο την δήθεν χαμηλή ετήσια συνδρομή.

      Σύντομα θα ανακοινωθεί και το πρόγραμμα προπόνησης όλων των τμημάτων.

Πληροφορίες στα γραφεία μας: Δευτέρα – Παρασκευή 17:00 – 21:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.