Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Κωνσταντίνος Γκούμας: Η ανυπαρξία αλλά και η ανικανότητα της δημοτικής αρχής, είναι κάτι παραπάνω από εμφανής

Πλησιάζοντας προς τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου για την ανάδειξη της νέας διοίκησης του δήμου Ωραιοκάστρου θεωρώ υποχρέωσή μου να τοποθετηθώ δημοσίως και να ενημερώσω τους δημότες, ορισμένοι εκ των οποίων με στήριξαν με την ψήφο τους στις προηγούμενες εκλογές για τις προθέσεις μου. Η αποχώρησή μου από τη διοικούσα παράταξη έγινε μετά από ώριμη σκέψη.. Οι παλιές κομματικές συνταγές του τύπου «υποσχόμενα έργα της τελευταίας στιγμής» λίγο πριν τις εκλογές, που καταδικάστηκαν στη συνείδηση των δημοτών μας, δεν μου έδιναν περιθώρια σε μια εκ νέου συμμετοχή μου. Για το λόγο αυτό αποφάσισα να αποχωρήσω. Αυτό δε σημαίνει ότι θα παραμείνω με σταυρωμένα χέρια. Αγαπώ τον τόπο μου και θέλω να προσφέρω ό,τι καλύτερο μπορώ. Όλα αυτά τα χρόνια παρέμεινα ανυποχώρητος στις δεσμεύσεις μου. Για το μέλλον αυτού του τόπου θέλω το καλύτερο. Συντάσσομαι λοιπόν στο πλευρό του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πολιτεία με Όραμα», Αστέριου Γαβότση με κοινό όραμα ένα δήμο πρότυπο. Θα δώσουμε ΜΑΖΙ έναν έντιμο και πολιτισμένο αγώνα για έναν πιο καθαρό, ανθρώπινο, ασφαλή και σύγχρονο δήμο για εμάς και τα παιδιά μας. Στις εκλογές της 18ης Μαΐου θα πρέπει να αποφασίσουμε με καθαρό νου, επιλέγοντας τους ικανότερους και το καλύτερο πρόγραμμα για τον τόπο μας.

Γκούμας Κωνσταντίνος
Δημότης Ωραιοκάστρου
Δημοτική Ενότητα Ωραιοκάστρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.