Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΑΔΑΜ ΡΕΓΚΟΥΖΑΣ «Δεν έχω το δικαίωμα να εγκαταλείψω τον τόπο μου»


Ο πρώην υφυπουργός Οικονομικών, Αδάμ Ρεγκούζας που πήγε στα δικαστήρια γνωστούς δημοσιογράφους και ΜΜΕ, επειδή προσέβαλλαν την τιμή και την υπόληψη του, εξηγεί γιατί αποφάσισε να επιδιώξει τη δικαίωση του και από την κοινωνία, με την κάθοδο στην κεντρική πολιτική σκηνή της χώρας. 

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη:


Γιατί κατεβαίνετε ξανά, ύστερα από μια αποχή χρόνων, στην πολιτική και στη Β’ Θεσσαλονίκης;
Αποφάσισα να διεκδικήσω τη ψήφο της Β’ Θεσσαλονίκης, γιατί νιώθω ότι δεν έχω το δικαίωμα να εγκαταλείψω τον τόπο μου, τώρα που μας χρειάζεται όλους. Όμως πέρα από την αδιαμφισβήτητη ανάγκη και προτεραιότητα της πατρίδας – και του μέλλοντος των νέων γενεών- οφείλω να αγωνιστώ για τα πιστεύω και τα έργα μου, από τη θέση του υφυπουργού Οικονομικών. Να αγωνιστώ για την τιμή της οικογενείας μου και να δώσω προσωπικό παράδειγμα στα τέσσερα παιδιά μου και σε όλα τα παιδιά. Πρέπει να αγωνιζόμαστε συνεχώς, ποτέ να μην το βάζουμε κάτω, παρά τις αντιξοότητες και τον πόλεμο που θα εξαπολύσουν εναντίον μας για να μας κάμψουν. Με σύμμαχο την αλήθεια, τα βέλη απ’ όπου κι αν προέρχονται θα πέσουν στο κενό.

Για ποιο πόλεμο μιλάτε;
Έξι δισεκατομμύρια ευρώ χάνονται κάθε χρόνο από το λαθρεμπόριο καυσίμων. Αν είχαν ολοκληρωθεί οι προσπάθειες μου για την πάταξή του, σήμερα δεν θα επιβάλλαμε τόσους φόρους στους μισθωτούς και τους συνταξιούχους. Όπως είναι γνωστό διετέλεσα δέκα εννέα μήνες υφυπουργός και αναγκάστηκα να παραιτηθώ ύστερα από την πολεμική, που εξαπέλυσαν στο πρόσωπο μου και στην οικογένεια μου τα κυκλώματα τα οποία ήταν και είναι αδίστακτα κι αυτό αποδεικνύεται καθημερινά, αφού μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει το παραμικρό για την πάταξη τους!

Αν δεχτούμε ότι έχετε δίκιο σ’ αυτό, δεν πιστεύετε ότι έχετε ευθύνη για τη σημερινή κατάσταση της οικονομίας και των Ελλήνων;
Βεβαίως κι έχουμε ευθύνες για την κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα, όμως ο καταμερισμός πρέπει να γίνεται στο βαθμό που αναλογεί στη ΝΔ και σε μένα προσωπικά. Δεν πρέπει να γίνεται ελαφρά την καρδία και χωρίς δεύτερη σκέψη κυρίως για όσους προσπάθησαν να αλλάξουν ρότα στον κρατικό μηχανισμό αλλά τελικά ηττήθηκαν έστω και πρόσκαιρα, είτε από «λάσπη», είτε από απειλές, είτε από τη μη στήριξη του πολιτικού συστήματος ή καλύτερα του υπόλοιπου πολιτικού προσωπικού… Το «τσουβάλιασμα» σε τέτοιες εποχές δεν διευκολύνει παρά μόνο αυτούς που κάνοντας τους ψευτοτσαμπουκάδες δημιουργούν κομματίδια και στο όνομα της σωτηρίας του λαού, τελικά προσπαθούν να σωθούν οι ίδιοι. Το θέμα είναι να σωθεί η Ελλάδα, ούτε αυτοί, ούτε το πολιτικό σύστημα…

Μπορείτε να είστε πιο συγκεκριμένος. Ποια είναι αυτά τα συμφέροντα;
Από τη θέση του υφυπουργού Οικονομικών τα έβαλα με συμφέροντα τα οποία μέσω ορισμένων ΜΜΕ με λασπολόγησαν και με συκοφάντησαν, χωρίς να μου δίνουν βήμα να τους απαντήσω. Τώρα ξέρω ότι δεν έπρεπε να παραιτηθώ, όμως φοβήθηκα για την ασφάλεια των τεσσάρων παιδιών του. Αντέδρασα ως άνθρωπος που νοιάζεται την οικογένεια του. Οι δυνάμεις μου ήταν πεπερασμένες, όπως απέδειξε η ζωή. Μετά από τόσο καιρό, ακόμη μιλάμε για λαθρεμπόριο καυσίμων. Αυτό δεν σας λέει κάτι; Σας απαντώ λοιπόν ξεκάθαρα, ότι εμμέσως πλην σαφώς είχα λάβει προειδοποίηση, να σταματήσω τον αγώνα πάταξης του λαθρεμπορίου και από το Σύνδεσμο Πετρελαϊκών Επιχειρήσεων…

Προσφύγατε στα δικαστήρια σε βάρος ΜΜΕ και δημοσιογράφων, τελικά τι έγινε;
Έχω κερδίσει εννέα δικαστήρια για συκοφαντική δυσφήμιση και μάλιστα μου έχουν επιδικασθεί και χρήματα από αγωγές σε βάρος δημοσιογράφων, οι οποίοι χωρίς έρευνα και χωρίς διασταύρωση στοιχείων είχαν μιλήσει απαξιωτικά για το πρόσωπο μου. Όμως πέρα από τη δικαίωση των δικαστηρίων, η δικαίωση από την κοινωνία είναι σημαντικότερη για έναν πολιτικό, για έναν πατέρα τεσσάρων παιδιών. Και για να ακριβολογώ, δεν δικαιώθηκα απλά από τη δικαιοσύνη, στην οποία προσέφυγα εγώ, αλλά μου επιδικάσθηκαν και χρήματα από αγωγές σε βάρος δημοσιογράφων ενώ υπάρχουν σε εκκρεμοδικία άλλες έξι υποθέσεις… Χρήματα που τα περισσότερα πήγαν σε συλλόγους της Β. Ελλάδος.

Ενεπλάκη το όνομα σας και σε υποθέσεις Ο90 και διαφημίσεις τοπικών καναλιών με υπόδικους ιδιοκτήτες.
Το όνομα μου επιχειρήθηκε με μεθοδικότητα και επιμονή να ταυτιστεί με παρανομίες. Όμως ολόκληρη η αλήθεια είναι ότι όταν εγώ ενέκρινα διαφημιστικές καμπάνιες των λαχείων και του ΟΠΑΠ δεν υπήρχαν σε βάρος ενός και μόνο καναλάρχη κατηγορίες ούτε για 090, ούτε για άλλες υποθέσεις. Εν πάσει περιπτώσει εγώ συνέχισα την πολιτική στήριξης των περιφερειακών καναλιών, και όχι μόνο το συγκεκριμένο, κάτι που έκανε και ο προκάτοχος μου του ΠΑΣΟΚ κ. Φωτιάδης! Το ίδιο θα έκανα και σήμερα. Είδαμε και τα μεγάλα κανάλια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.