Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΑΤΑΜΙΑΝ ΜΠΕΔΡΟΣ-ΕΣΑΗ:Ανεξαρτητοποιούμαι από την Δημοτική παράταξη «Σύγχρονη Εποχή-Ισότιμες Κοινωνίες»

ΠΡΟΣ
Πρόεδρο Δημοτικού
Συμβουλίου Ωραιοκάστρου

Κύριε Πρόεδρε,
η νέα φάση, στην οποία εισήλθε η Τοπική Αυτοδιοίκηση με την πρόσφατη Διοικητική Μεταρρύθμιση, έχει αναμορφώσει και θέτει πλέον σε νέα βάση τους νέους Δήμους, που έχουν προκύψει.
Τα φώτα των εκλογών έσβησαν, τα συμπεράσματα εξήχθησαν και οι πολίτες αναμένουν.
Οι συγκυρίες και οι αγωνίες μου, 3 μήνες μετά τις Αυτοδιοικητικές εκλογές, δημιουργούν το έδαφος να καταθέσω τις σκέψεις μου για τους συμπολίτες του Δήμου, που αγαπώ και υπηρετώ.
Πριν από 5 χρόνια έθεσα τον εαυτό μου στην υπηρεσία των πολιτών του Ωραιοκάστρου. Σε όλη αυτή την διαδρομή, κατά την οποία πορεύθηκα με τις αρχές και τις αξίες που πρεσβεύω, είχα ως «πολιτικό» δάσκαλο μου τον πρώην Δήμαρχο Ωραιοκάστρου κ. Νικόλαο Μπάτο. Για αυτή του την εμπιστοσύνη, για τις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκόμισα τόσο από την συνεργασία μου με τον ίδιο, όσο και από την παράταξη που με αγκάλιασε και ηγείτο, του είμαι ευγνώμων και τον ευχαριστώ από καρδιάς.
Συστρατεύθηκα σε αυτή την κοινή προσπάθεια, αγωνίστηκα για την βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μου, συνεπώς ουδεμία δόση παραπόνου ή πικρίας, που ενδεχομένως ορισμένοι θα επιθυμούσαν για πλείστους λόγους να εκφέρω, δεν θα εκφραστεί από εμένα τον ίδιο.
Οφείλω, όμως και αυτό πηγάζει από μέσα μου, να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλο αυτόν τον υπέροχο κόσμο του Δήμου μας που με τίμησε με την εμπιστοσύνη του στις δυο εκλογικές αναμετρήσεις, του 2006 και του 2010 και μάλιστα στην τελευταία με ανέδειξε και με όπλισε με πιο πολύ δύναμη και ακόμη περισσότερες ευθύνες. Αλλά και σε αυτούς που η επιλογή τους στο πρόσωπό μου δεν ήταν εφικτή.
Η συναίσθηση, λοιπόν, του χρέους που πηγάζει από την μεγάλη αυτή απαίτηση των πολιτών του διευρυμένου πλέον Δήμου Ωραιοκάστρου, είναι να πορευτώ στον δύσκολο δρόμο της ευθύνης ανεξάρτητα από όποιες δεσμεύσεις επιβάλει μια παράταξη.
Οι καιροί επιβάλουν αλλαγές. Αυτές τις αλλαγές οφείλουμε να τις λάβουμε σοβαρά υπόψη. Συνειδητά και σε συνδυασμό με τις αρχές της εντιμότητας, της τιμιότητας και της ειλικρίνειας, που άλλωστε ακολούθησα πιστά σε όλη μου την διαδρομή και θα συνεχίζω αταλάντευτα να τηρώ, χωρίς να ταυτίζομαι με παραταξιακές γραμμές, επιλέγω την δική μου πορεία και ανεξαρτητοποιούμαι από την Δημοτική παράταξη «Σύγχρονη Εποχή-Ισότιμες Κοινωνίες».

Με τιμή
Μπεδρός Αταμιάν
Δημοτικός Σύμβουλος

2 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΕΣΚΟ.Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΤΑΜΙΑΝ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΙ ΕΝΑΝ ΑΡΧΗΓΟ(ΜΠΑΤΟ) ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 16+ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΝ ΑΛΑΖΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΝΕΑ,ΑΦΘΑΡΤΑ ΜΕ ΦΡΕΣΚΙΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΤΑΜΙΑΝ.Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΛΕΟΝ ΔΙΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΕΤΡΟ ΕΥΓΕ!!!ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ,ΕΠΙΘΥΜΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ.ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑ,Ο ΘΕΟΣ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ...ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΔΕΙΞΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΑΤΟΥ..ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ,ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΨΟΦΙΟΙ ΓΙΑ ΔΟΞΑ....ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ...ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!Ο.ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΙΛΕ ΠΕΤΡΟ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΤΙΠΟΤΑ..ΑΛΛΩΣΤΕ,Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΟΥ,ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.