Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Δημήτρης Καρασαββίδης:Οχι σε όσους καπηλεύονται τους αγώνες μας


Αγαπητές Φίλες και Φίλοι
Θα ήθελα ειλικρινά να ευχαριστήσω, από καρδιάς, όλους εσάς που όλα τα χρόνια ουσιαστικής παρουσίας μου στα δημοτικά δρώμενα, είστε αρωγοί υποστηρίζοντας την προσπάθειά μου για την αναβάθμιση του Δήμου Ωραιοκάστρου. Όλους εσάς που με εμπνέετε και με γεμίζετε δύναμη και πάθος για να υπηρετώ τον τόπο μου. 
Ήταν μία απόφαση συνειδητή. Όταν γεννιέσαι, μεγαλώνεις και ζεις σε έναν τόπο, όταν εκεί δραστηριοποιείσαι επαγγελματικά , εκεί δημιουργείς οικογένεια , εκεί είναι οι φίλοι σου, είναι φυσικό να νοιάζεσαι για την εξέλιξή του, για την πρόοδό του και για την ευημερία των κατοίκων του.
Η εκλογή μου και η μετέπειτα συμβολή μου στα αυτοδιοικητικά δρώμενα, ως επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ», ήταν η πρώτη επιβράβευση που δέχτηκα από τους συντοπίτες μου. Την εμπιστοσύνη αυτών των ανθρώπων τιμώ και προσπαθώ να μην διαψεύσω τις προσδοκίες τους.
Η επιλογή μου να συμπορευτώ με έναν πολύ καλό φίλο, έντιμο και ηθικό πολίτη και πάνω από όλα, με έναν άξιο και αποτελεσματικό άνθρωπο της τοπικής αυτοδιοίκησης, το δήμαρχο Μυγδονίας Αστέριο Γαβότση, είναι μια συνειδητή επιλογή που υπηρετεί το συμφέρον αυτού του τόπου.
Μακριά από παρέες βολεμένων, μακριά από ιδεολογικές ή και τοπικιστικές εξαρτήσεις, επιλέξαμε να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα της εποχής του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» και να κάνουμε αφετηρία για μία νέα δημιουργική πορεία.
Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να δημιουργήσουμε μία «ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ», με την ισότιμη συμμετοχή ανθρώπων και από τους τρεις τόπους, Ωραιόκαστρο, Μυγδονία και Καλλιθέα.
Το οφείλουμε στα παιδιά μας και το αξίζουμε όλοι. Σε αυτό δεσμευόμαστε, να πετύχουμε περισσότερα και να κάνουμε την υπέρβαση.
Ενωμένοι όπως πάντα , αποφασισμένοι όσο ποτέ.

Με εκτίμηση
Δημήτρης Καρασαββίδης
Επικεφαλής συνδυασμού και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.