Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Ευάγγελος Κανταρτζής: Γιατί συνεργάζομαι με τον Νίκο Μπάτο

Ευάγγελος Κανταρτζής, δημοτικός σύμβουλος Ωραιοκάστρου


Αισθάνομαι την υποχρέωση απέναντι στους συνδημότες μου να εξηγήσω τους λόγους που με οδήγησαν στην συνεργασία μου με την παρούσα  Δημοτική Αρχή, με την παράταξη της “ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ” και τον  Δήμαρχο  Νικόλαο Μπάτο.
Όπως όλοι γνωρίζετε, ανήκω στους πρώτους υποψηφίους δημοτικούς  συμβούλους του συνδυασμού  “ΟΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ’’ με υποψήφιο  δήμαρχο τον κ. Ανέστη Πολυχρονίδη. Μετά από τρεις εκλογικές  αναμετρήσεις, κατάφερα με τη στήριξη  των  συμπολιτών μας, στις εκλογές του έτους 2006 να εκλεγώ δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης. Η συνεργασία μου με τον Ανέστη Πολυχρονίδη καθώς και με τους υπόλοιπους  εκλεγμένους και μη δημοτικούς συμβούλους ήταν άψογη και οφείλω να αναγνωρίσω ότι ο κ. Πολυχρονίδης αποτελεί ένα αξιόλογο πολιτικό πρόσωπο  της κοινωνίας μας.
Με το σχέδιο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» τα όρια του Δήμου μας διευρύνονται και ο Δήμος μας ενοποιείται με τον Δήμο Μυγδονίας όσο και με το Δήμο Καλλιθέας. Όπως γίνεται αντιληπτό, ενόψει αυτής της μεταρρυθμιστικής προσπάθειας, ξεκίνησαν από νωρίς οι διαβουλεύσεις και επαφές  προκειμένου να κατέβει ένα ικανό σχήμα για την ερχόμενη εκλογική αναμέτρηση. Ο συνδυασμός στον οποίο ανήκω, δεν είχε λάβει στην  προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση τα αναμενόμενα αποτελέσματα, γεγονός που μας οδήγησε στην αναζήτηση νέου εκλογικού σχήματος, είτε με νέο υποψήφιο Δήμαρχο είτε με την μορφή συνεργασιών, προκειμένου να  ελπίζουμε σε μία επιτυχημένη διεκδίκηση. Συμμετείχα σε όλες αυτές τις επαφές και πρότεινα τόσο τη συνεργασία με όλα τα πολιτικά πρόσωπα,  είτε μεμονωμένα είτε σαν ένας ενιαίος συνδυασμός, προκειμένου να ελπίζουμε σε μία επιτυχή εκλογική αναμέτρηση, η οποία εν τέλει θα μας επέτρεπε να  υλοποιήσουμε όλα αυτά τα οράματα που πιστεύαμε ότι θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής  των δημοτών μας. Δυστυχώς όμως, οι προσπάθειές μου  αυτές απέβησαν άκαρπες και ουδεμία πρόταση συνεργασίας έγινε αποδεκτή.
Ενόψει αυτής της αβεβαιότητας θεώρησα ότι έπρεπε να πάρω μόνος μου πλέον κάποιες αποφάσεις και να συνεργαστώ με την παράταξη που θα μου  επιτρέψει να πραγματοποιήσω τις προτάσεις που έχω και θα μου δώσει τη δυνατότητα να υλοποιηθούν τα έργα που κρίνω λόγω της  ειδικότητας μου ως  Πολιτικού Μηχανικού  Δομικών Έργων, ότι είναι απαραίτητα για το Δήμο μας.
Αναζητώντας αυτήν την παράταξη, κατέληξα ότι η «ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ» είναι η μόνη παράταξη που θα μπορούσε να γίνει συνεργός μου στην υλοποίηση  αυτών των στόχων μου, γεγονός που αποδεικνύεται και από την υλοποίηση της πρότασης  δημιουργίας τριών κυκλικών κόμβων σε επικίνδυνα σημεία  του Δήμου μας που έγινε αποδεκτή στην πρόσφατη Δημαρχιακή Επιτροπή στην οποία συμμετέχω.
Μου καταλογίζεται από πολλούς ότι στο παρελθόν αντιπαρατέθηκα με τον κ. Μπάτο και ότι είναι αντιφατικό να τάσσομαι τώρα με το μέρος του και το μόνο που έχω να απαντήσω είναι ότι η κριτική μου προς τον κ. Μπάτο, δεν είχε ποτέ στοιχεία προσωπικής αντιπαράθεσης και ότι δεν ανακαλώ τα όσα έχω πει στο παρελθόν και μάλιστα πιστεύω ότι λάθη έγιναν και θα γίνονται στο μέλλον από οποιαδήποτε μελλοντική δημοτική αρχή στα πλαίσια της εργασίας της. Σκοπός μου είναι να συμβάλλω στον περιορισμό των λαθών, στο  μέγιστο δυνατό βαθμό και απλά πιστεύω ότι η συγκεκριμένη παράταξη είναι η μόνη ικανή στο πολιτικό προσκήνιο για να πετύχει με τη συνδρομή όλων μας  τη δημιουργία ενός ενιαίου Δήμου με ανάπτυξη και υποδομές που θα του επιτρέψουν να ανταπεξέλθει στις αυξανόμενες ανάγκες των συμπολιτών μας  και παράλληλα να βελτιώσει την ποιότητα ζωής όλων μας .
Γνώμονας για αυτήν την απόφασή μου δεν είναι το ατομικό μου συμφέρον. Δεν έχω τίποτα να κερδίσω από κανέναν. Είμαι ένας αυτοδημιούργητος  ελεύθερος επαγγελματίας και έχω μάθει στη ζωή μου να μάχομαι  για να πετύχω τους στόχους μου. Είμαι απλά ένας οραματιστής που ονειρεύεται για τον τόπο στον οποίο μεγάλωσα και τον οποίο  δημιούργησε ο παππούς μου  μαζί με εκατοντάδες άλλους πρόσφυγες από την Μ. Ασία, ένα καλύτερο  αύριο  για όλους  τους συμπολίτες μας,  έναν τόπο με περισσότερα  σχολεία, πράσινο και πάρκα, όπου οι υποδομές θα είναι  αυτονόητες  για ολόκληρο το Δήμο μας, τη βελτίωση του κυκλοφοριακού μας συστήματος ειδικά για τους πεζούς και τη στήριξη των συνολικών αθλητικών και πολιτιστικών Συλλόγων  και που είμαι πρόθυμος με όλες τις δυνάμεις και τον ζήλο που διαθέτω να  εργασθώ και να πράξω ό,τι χρειασθεί για να γίνουν τα όνειρά μας  πραγματικότητα.
Πιστεύω ειλικρινά ότι ο νέος Δήμος Ωραιοκάστρου – Καλλιθέας – Μυγδονίας, με επικεφαλής τον Δήμαρχό μας Νικόλαο Μπάτο και τη βοήθεια όλων μας, μπορεί και έχει την ικανότητα να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις που του  παρουσιάζονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.