Δευτέρα 6 Μαΐου 2019
Κυριακή 5 Μαΐου 2019
Τελευταία ημέρα για την κατάθεση ψηφοδελτίων στο Πρωτοδικείο
Στην… τελική ευθεία για τις αυτοδιοικητικές εκλογές και 21 ημέρες απομένουν μέχρι την ώρα που θ’ ανοίξουν οι κάλπες για τις αυτοδιοικητικές εκλογές με τους πολίτες να επιλέγουν τον δήμαρχο που επιθυμούν για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Από χθες υπάρχει μία έντονη κινητικότητα στα Πρωτοδικεία με τους υποψηφίους να σπεύδουν για να καταθέσουν τα ψηφοδέλτιά τους.
Σήμερα αναμένεται να επικρατήσει το… αδιαχώρητο καθώς οι περισσότεροι υποψήφιοι θα καταθέσουν τους φακέλους με τα απαραίτητα χαρτιά που χρειάζεται για να επικυρωθεί η συμμετοχή τους στις επικείμενες εκλογές της 26ης Μαΐου.
Την ίδια ώρα, τα εκλογικά κέντρα των υποψηφίων έχουν πάρει… φωτιά προκειμένου να συμπληρώσουν τα ψηφοδέλτιά τους.
Κατατέθηκαν τα πρώτα ψηφοδέλτια – Τα μεσάνυχτα λήγει η προθεσμία
Υπενθυμίζεται πως η προθεσμία κατάθεσης των υποψηφιοτήτων λήγει σήμερα στις 12 τα μεσάνυχτα.
Σάββατο 4 Μαΐου 2019
Υπολογισμός εδρών Δημοτικών Εκλογών – Πως γίνεται η κατανομή εδρών δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια
Σε αυτόν τον μοναδικό online υπολογισμό, αποκλειστικά από το Ypologismos.gr μπορείτε να προβείτε στις εκτιμήσεις για την έκβαση των δημοτικών εκλογών στον Δήμο που σας ενδιαφέρει.
Κάντε τα δικά σας εκλογικά σενάρια πριν τις εκλογές ή με τα τελικά αποτελέσματα το βράδυ της 1ης Κυριακής δείτε πως αποτυπώνεται ο εκλογικός χάρτη στον Δήμο σας, ποιες οι δυνατές ή αναγκαίες συμμαχίες πρέπει να γίνουν για την πλειοψηφία στο Δ.Σ και άλλα πολλά.
Υπολογισμός εδρών για Δημοτικά Συμβούλια – Δ.Σ με Κλεισθένη: ΕΔΩ
Πως γίνεται η κατανομή εδρών δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια – Αντικατάσταση άρθρου 34 του ν. 3852/2010
Το άρθρο 34 του ν. 3852/2010 αντικαθίσταται ως εξής:
«Κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια
Οι έδρες του δημοτικού συμβουλίου που δικαιούται να καταλάβει κάθε συνδυασμός, σύμφωνα με το άρθρο 32, στους δήμους που έχουν περισσότερες από μία εκλογικές περιφέρειες, κατανέμονται ανά εκλογική περιφέρεια ως εξής:
1. Η κατανομή ξεκινά από τις τυχόν μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες του δήμου. Η έδρα κάθε μονοεδρικής εκλογικής περιφέρειας αποδίδεται στον συνδυασμό που έλαβε τις περισσότερες έγκυρες ψήφους στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια, εφ’ όσον αυτός δικαιούται να καταλάβει έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32.
2. Εάν κατά τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός λάβει περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από τη μονοεδρική εκλογική περιφέρεια στις οποίες ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
3. Έδρες μονοεδρικών εκλογικών περιφερειών, οι οποίες μετά την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου παραμένουν αδιάθετες, απονέμονται στον δεύτερο σε εκλογική δύναμη συνδυασμό στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια. Εάν κάποιος από τους συνδυασμούς λαμβάνει, βάσει του προηγούμενου εδαφίου, περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, εφαρμόζεται η προηγούμενη παράγραφος.
4. Η διαδικασία των παραγράφων 2 και 3 εφαρμόζεται, εφ’ όσον απαιτηθεί, και με τους επόμενους κατά σειρά εκλογικής δύναμης στην οικεία εκλογική περιφέρεια συνδυασμούς, μέχρι να κατανεμηθούν όλες οι έδρες των μονοεδρικών περιφερειών.
5. Στη συνέχεια, υπολογίζεται το εκλογικό μέτρο για κάθε συνδυασμό, ως το πηλίκο των έγκυρων ψηφοδελτίων του συνδυασμού στο σύνολο του δήμου προς τις έδρες που δικαιούται να καταλάβει σύμφωνα με το άρθρο 32, παραλειπομένου του κλάσματος και προσαυξημένο κατά μία μονάδα. Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του κάθε συνδυασμού διαιρείται σε κάθε εκλογική περιφέρεια με το εκλογικό του μέτρο και ο συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης. Εάν σε κάθε εκλογική περιφέρεια υπάρχουν τόσες διαθέσιμες έδρες όσες δικαιούται ο συνδυασμός, τις καταλαμβάνει όλες και ο αριθμός τους αφαιρείται από τις διαθέσιμες της περιφέρειας. Εάν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός, στο συνδυασμό κατακυρώνονται μόνον οι διαθέσιμες έδρες.
6. Εάν μετά και τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός έχει λάβει συνολικά περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από την εκλογική περιφέρεια, εξαιρουμένων των μονοεδρικών, στην οποία ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
7. Εάν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των προηγούμενων παραγράφων υπάρχουν αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από τον μικρότερο σε εκλογική δύναμη στο σύνολο του δήμου συνδυασμό που δικαιούται να καταλάβει έδρα, διατίθενται οι διαθέσιμες έδρες ανά μία από κάθε εκλογική περιφέρεια, όπου αυτός διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθίνουσα σειρά, αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται για όλους τους συνδυασμούς που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα, κατ’ αύξουσα σειρά εκλογικής δύναμης.
8. Εάν με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και της προηγούμενης παραγράφου υπάρχουν εκλογικές περιφέρειες με αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από την μεγαλύτερη σε αριθμό εδρών εκλογική περιφέρεια και επί όμοιων από εκείνη που έχει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους και συνεχίζοντας με φθίνουσα σειρά, απονέμεται ανά μία αδιάθετη έδρα στο συνδυασμό που εξακολουθεί να δικαιούται έδρα και έχει λάβει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους συνολικά. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειαστεί, μέχρι να εξαντληθούν οι διαθέσιμες έδρες ή οι συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32. Έδρες που μετά την εξάντληση των δικαιούμενων να καταλάβουν έδρα συνδυασμών παραμένουν αδιάθετες, δεν διατίθενται, αλλά παραμένουν κενές.
9. Οι έδρες που κατανέμονται σε κάθε στάδιο, σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, αφαιρούνται από τις διαθέσιμες της εκλογικής περιφέρειας».
«Κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια
Οι έδρες του δημοτικού συμβουλίου που δικαιούται να καταλάβει κάθε συνδυασμός, σύμφωνα με το άρθρο 32, στους δήμους που έχουν περισσότερες από μία εκλογικές περιφέρειες, κατανέμονται ανά εκλογική περιφέρεια ως εξής:
1. Η κατανομή ξεκινά από τις τυχόν μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες του δήμου. Η έδρα κάθε μονοεδρικής εκλογικής περιφέρειας αποδίδεται στον συνδυασμό που έλαβε τις περισσότερες έγκυρες ψήφους στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια, εφ’ όσον αυτός δικαιούται να καταλάβει έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32.
2. Εάν κατά τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός λάβει περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από τη μονοεδρική εκλογική περιφέρεια στις οποίες ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
3. Έδρες μονοεδρικών εκλογικών περιφερειών, οι οποίες μετά την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου παραμένουν αδιάθετες, απονέμονται στον δεύτερο σε εκλογική δύναμη συνδυασμό στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια. Εάν κάποιος από τους συνδυασμούς λαμβάνει, βάσει του προηγούμενου εδαφίου, περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, εφαρμόζεται η προηγούμενη παράγραφος.
4. Η διαδικασία των παραγράφων 2 και 3 εφαρμόζεται, εφ’ όσον απαιτηθεί, και με τους επόμενους κατά σειρά εκλογικής δύναμης στην οικεία εκλογική περιφέρεια συνδυασμούς, μέχρι να κατανεμηθούν όλες οι έδρες των μονοεδρικών περιφερειών.
5. Στη συνέχεια, υπολογίζεται το εκλογικό μέτρο για κάθε συνδυασμό, ως το πηλίκο των έγκυρων ψηφοδελτίων του συνδυασμού στο σύνολο του δήμου προς τις έδρες που δικαιούται να καταλάβει σύμφωνα με το άρθρο 32, παραλειπομένου του κλάσματος και προσαυξημένο κατά μία μονάδα. Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του κάθε συνδυασμού διαιρείται σε κάθε εκλογική περιφέρεια με το εκλογικό του μέτρο και ο συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης. Εάν σε κάθε εκλογική περιφέρεια υπάρχουν τόσες διαθέσιμες έδρες όσες δικαιούται ο συνδυασμός, τις καταλαμβάνει όλες και ο αριθμός τους αφαιρείται από τις διαθέσιμες της περιφέρειας. Εάν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός, στο συνδυασμό κατακυρώνονται μόνον οι διαθέσιμες έδρες.
6. Εάν μετά και τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου κάποιος συνδυασμός έχει λάβει συνολικά περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από την εκλογική περιφέρεια, εξαιρουμένων των μονοεδρικών, στην οποία ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
7. Εάν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των προηγούμενων παραγράφων υπάρχουν αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από τον μικρότερο σε εκλογική δύναμη στο σύνολο του δήμου συνδυασμό που δικαιούται να καταλάβει έδρα, διατίθενται οι διαθέσιμες έδρες ανά μία από κάθε εκλογική περιφέρεια, όπου αυτός διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθίνουσα σειρά, αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται για όλους τους συνδυασμούς που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα, κατ’ αύξουσα σειρά εκλογικής δύναμης.
8. Εάν με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και της προηγούμενης παραγράφου υπάρχουν εκλογικές περιφέρειες με αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα βάσει του άρθρου 32, ξεκινώντας από την μεγαλύτερη σε αριθμό εδρών εκλογική περιφέρεια και επί όμοιων από εκείνη που έχει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους και συνεχίζοντας με φθίνουσα σειρά, απονέμεται ανά μία αδιάθετη έδρα στο συνδυασμό που εξακολουθεί να δικαιούται έδρα και έχει λάβει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους συνολικά. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειαστεί, μέχρι να εξαντληθούν οι διαθέσιμες έδρες ή οι συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32. Έδρες που μετά την εξάντληση των δικαιούμενων να καταλάβουν έδρα συνδυασμών παραμένουν αδιάθετες, δεν διατίθενται, αλλά παραμένουν κενές.
9. Οι έδρες που κατανέμονται σε κάθε στάδιο, σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, αφαιρούνται από τις διαθέσιμες της εκλογικής περιφέρειας».
Από 10/5 οι εγγραφές σε παιδικούς & βρεφονηπιακούς σταθμούς Δήμου Δέλτα
Από την Παρασκευή 10 Mαΐου έως την Παρασκευή 31 Μαΐου 2019 θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των παιδιών στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Δέλτα για το σχολικό έτος 2019-2020, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κοινωνικού και Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Δέλτα (ΚΠΟΔΔ).
Δικαίωμα εγγραφής στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς έχουν τα παιδιά ηλικίας από 1,5 ετών και στους Παιδικούς Σταθμούς τα παιδιά που έχουν συμπληρώσει τα 2,5 χρόνια τη στιγμή της εγγραφής τους.
Όσοι γονείς ενδιαφέρονται να εγγράψουν τα παιδιά τους, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στους Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς συνυποβάλλοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Πιστοποιητικό γεννήσεως.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από τον Δήμο.
- Πιστοποιητικό από Παιδίατρο.
- Βιβλιάριο εμβολίων και φωτοτυπία οι σελίδες με τα εμβόλια.
- Υπεύθυνη δήλωση, σχετικά με την απασχόληση της μητέρας αν δεν υπάρχει βεβαίωση εργοδότη.
- Βεβαίωση εργοδότη για τον καθένα από τους γονείς, με προσδιορισμό του ύψους των αποδοχών και μηχανογραφημένα ένσημα του τρέχοντος έτους και των δύο γονέων. Σε περίπτωση που πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες ζητείται βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από ΔΟΥ και βεβαίωση ότι έχουν καταβληθεί οι εισφορές στον ασφαλιστικό φορέα.
- Φωτοτυπία του τελευταίου εκκαθαριστικού.
- Αντίγραφο ταυτότητας του πατέρα και της μητέρας.
- Υπεύθυνη δήλωση για το ποιος θα παραλαμβάνει το παιδί από το σταθμό.
- Κάθε άλλο δικαιολογητικό που το Δ.Σ. θεωρεί απαραίτητο.
Ώρες παραλαβής αιτήσεων μετά από συνεννόηση με τις υπεύθυνες στους κατά τόπους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Δέλτα:
ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΗΜΟΥΔΕΛΤΑ
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Ν. Μαγνησίας . Υπεύθυνη: Τσόκανου Αγγελική, Τηλ.: 2310783168.
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Σίνδου. Υπεύθυνη: Παυλίδου Κατερίνα. Τηλ,: 2310798266.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Διαβατών και ΕΚΟ. Υπεύθυνη : Διλσίζη Βασιλική, Τηλ.:2310783444.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Χαλάστρας. Υπεύθυνη: Ζηγκούδη Δήμητρα, Τηλ.:2310793000
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Καλοχωρίου. Υπεύθυνη: Δελημπανίδου Θεοδώρα, Τηλ.-.2310754364.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Κυμίνων. Υπεύθυνη: Ρούση Κατερίνα, Τηλ.:2391041111.
- Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Ανατολικου. Υπεύθυνη: Τοψιώτη Σουσάνα, Τηλ.:2310718764.
- Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός Ν. Μαλγάρων «Ερωδιός». Υπεύθυνη: Μπένα Λεμονιά, Τηλ.:2391041498.
Την Κυριακή 12 Μαΐου στις 13:00 η εκπομπή “Στον τόπο που γεννήθηκα...” της 4Ε σας παρουσιάζει τη Σίνδο!
Δίπλα στη μεγαλούπολη κι όμως ακόμη με τα όμορφα ξεχωριστά
χαρακτηριστικά ενός χωριού. Με ανθρώπους με ζεστές καρδιές, προκομμένους που
ξέρουν να διατηρούν την παράδοση , την ιστορία τους . Η Σίνδος έπαιξε
καταλυτικό ρόλο στην απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, αφού ήταν ο τόπος όπου
έγιναν όλες οι συζητήσεις -διαπραγματεύσεις.
Μάθετε συγκλονιστικές λεπτομέρειες , περιηγηθείτε στον
επιβλητικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, γευτείτε τοπικά εδέσματα αλλά και
χορέψετε μαζί μας , σε ένα αφιέρωμα από την 4Ε.
Την Κυριακή 12 Μαΐου στη 1 και σε επανάληψη την Τετάρτη 15
Μαΐου στις 16:45.
Παιδικό φεστιβάλ απο τον Π.Σ.Νεοχωρούδας. 12/5/2019
2009-2019. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Νεοχωρούδας σας προσκαλεί στο παιδικό φεστιβάλ που φέτος συμπληρώνει τον 10ο χρόνο διοργάνωσης του και είναι αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά του κόσμου! Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στην γιορτή της μητέρας(12/5) σας περιμένουμε στο κλειστό γυμναστήριο Νεοχωρούδας να καμαρώσουμε τους συνεχιστές της παράδοσης της χώρας μας!
Νέο Κοινωνικό Μέρισμα: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι – Πότε θα το πάρουν
Η προσπάθεια της Κυβέρνησης να δώσει νέο κοινωνικό μέρισμα, είναι στην «τελική στροφή», ενώ έχουν βγει τα ποσά για τους δικαιούχους αλλά και τα κριτήρια για τη διανομή του.
Το νέο κοινωνικό μέρισμα 2019 ενδέχεται να οριστικοποιηθεί εντός του Μαΐου, ενώ ίσως αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης στις συζητήσεις με τους θεσμούς και τα κλιμάκια των επικεφαλής, που θα είναι στην Αθήνα στις 6- 8 Μαΐου.
Τα ποσά που εξετάζονται αυτήν τη στιγμή
Μονοπρόσωπο νοικοκυριό (ένας ενήλικας μόνος)
– Εισόδημα 0 – 5.000 ευρώ ενίσχυση 450 ευρώ
– Εισόδημα 5.000 – 7.000 ευρώ ενίσχυση 350 ευρώ
– Εισόδημα 7.000 – 9.000 ευρώ ενίσχυση 250 ευρώ
Δυο ενήλικα μέλη (π.χ. ζευγάρι χωρίς παιδιά):
– Εισόδημα 0 – 7.500 ευρώ ενίσχυση 675 ευρώ
– Εισόδημα 7.500 – 10.500 ευρώ ενίσχυση 525 ευρώ
– Εισόδημα 10.500 – 13.500 ευρώ ενίσχυση 375 ευρώ
Δυο ενήλικα και ένα ανήλικο μέλος (π.χ. ζευγάρι με παιδί)
– Εισόδημα 0 – 8.750 ευρώ ενίσχυση 787 ευρώ
– Εισόδημα 8.750 – 12.250 ευρώ ενίσχυση 612 ευρώ
– Εισόδημα 12.250 – 15.750 ευρώ ενίσχυση 437 ευρώ
Τρία ενήλικα μέλη ή δυο ενήλικα και δυο ανήλικα μέλη (π.χ. ζευγάρι με δυο παιδιά)
– Εισόδημα 0 – 10.000 ευρώ ενίσχυση 900 ευρώ
– Εισόδημα 10.000 – 14.000 ευρώ ενίσχυση 700 ευρώΕισόδημα 14.000 – 18.000 ευρώ ενίσχυση 500 ευρώ
Τρία ενήλικα και ένα ανήλικο μέλος ή δυο ενήλικα και τρία ανήλικα μέλη (π.χ. ζευγάρι με τρία παιδιά)
– Εισόδημα 0 – 11250 ευρώ ενίσχυση 1012.5 ευρώ
– Εισόδημα 11.250 – 15.750 ευρώ ενίσχυση 787 ευρώ
– Εισόδημα 15.750 – 20.250 ευρώ ενίσχυση 562 ευρώ
Αυτά είναι τα εισοδηματικά κριτήρια
– 9.000 ευρώ για νοικοκυριά με ένα μέλος
– 13.500 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη
– 15.750 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη και δύο ανήλικα τέκνα ή με τρία ενήλικα μέλη
– 18.000 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη και δύο ανήλικα τέκνα ή με τρία ενήλικα τέκνα
– 20.250 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα τέκνα και τρία ανήλικα τέκνα ή τρία ενήλικα μέλη και ένα ανήλικο παιδί
– 22.550 για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη και τέσσερα ανήλικα τέκνα ή με τέσσερα ενήλικα μέλη
– 27.000 για νοικοκυριά με πέντε ή περισσότερα ενήλικα μέλη ή δύο ενήλικα μέλη με έξι ή περισσότερα ανήλικα τέκνα
Βασικό κριτήριο για την ένταξη του νοικοκυριού στους δικαιούχους, όπως και για το ύψος του δικαιούμενου μερίσματος, θα είναι και φέτος το φορολογητέο εισόδημα όλων των μελών του, όπως προκύπτει από τις φορολογικές δηλώσεις του 2017.
Περιουσιακά κριτήρια
Η ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό θα πρέπει να είναι συνολικής φορολογητέας αξίας μέχρι 120.000 ευρώ για νοικοκυριά με ένα μέλος. Το όριο των 120.000 ευρώ προσαυξάνεται κατά 15.000 ευρώ για κάθε πρόσθετο μέλος και μέχρι του ποσού των 180.000 ευρώ.
\
Το νέο κοινωνικό μέρισμα 2019 ενδέχεται να οριστικοποιηθεί εντός του Μαΐου, ενώ ίσως αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης στις συζητήσεις με τους θεσμούς και τα κλιμάκια των επικεφαλής, που θα είναι στην Αθήνα στις 6- 8 Μαΐου.
Τα ποσά που εξετάζονται αυτήν τη στιγμή
Μονοπρόσωπο νοικοκυριό (ένας ενήλικας μόνος)
– Εισόδημα 0 – 5.000 ευρώ ενίσχυση 450 ευρώ
– Εισόδημα 5.000 – 7.000 ευρώ ενίσχυση 350 ευρώ
– Εισόδημα 7.000 – 9.000 ευρώ ενίσχυση 250 ευρώ
Δυο ενήλικα μέλη (π.χ. ζευγάρι χωρίς παιδιά):
– Εισόδημα 0 – 7.500 ευρώ ενίσχυση 675 ευρώ
– Εισόδημα 7.500 – 10.500 ευρώ ενίσχυση 525 ευρώ
– Εισόδημα 10.500 – 13.500 ευρώ ενίσχυση 375 ευρώ
Δυο ενήλικα και ένα ανήλικο μέλος (π.χ. ζευγάρι με παιδί)
– Εισόδημα 0 – 8.750 ευρώ ενίσχυση 787 ευρώ
– Εισόδημα 8.750 – 12.250 ευρώ ενίσχυση 612 ευρώ
– Εισόδημα 12.250 – 15.750 ευρώ ενίσχυση 437 ευρώ
Τρία ενήλικα μέλη ή δυο ενήλικα και δυο ανήλικα μέλη (π.χ. ζευγάρι με δυο παιδιά)
– Εισόδημα 0 – 10.000 ευρώ ενίσχυση 900 ευρώ
– Εισόδημα 10.000 – 14.000 ευρώ ενίσχυση 700 ευρώΕισόδημα 14.000 – 18.000 ευρώ ενίσχυση 500 ευρώ
Τρία ενήλικα και ένα ανήλικο μέλος ή δυο ενήλικα και τρία ανήλικα μέλη (π.χ. ζευγάρι με τρία παιδιά)
– Εισόδημα 0 – 11250 ευρώ ενίσχυση 1012.5 ευρώ
– Εισόδημα 11.250 – 15.750 ευρώ ενίσχυση 787 ευρώ
– Εισόδημα 15.750 – 20.250 ευρώ ενίσχυση 562 ευρώ
Αυτά είναι τα εισοδηματικά κριτήρια
– 9.000 ευρώ για νοικοκυριά με ένα μέλος
– 13.500 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη
– 15.750 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη και δύο ανήλικα τέκνα ή με τρία ενήλικα μέλη
– 18.000 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη και δύο ανήλικα τέκνα ή με τρία ενήλικα τέκνα
– 20.250 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικα τέκνα και τρία ανήλικα τέκνα ή τρία ενήλικα μέλη και ένα ανήλικο παιδί
– 22.550 για νοικοκυριά με δύο ενήλικα μέλη και τέσσερα ανήλικα τέκνα ή με τέσσερα ενήλικα μέλη
– 27.000 για νοικοκυριά με πέντε ή περισσότερα ενήλικα μέλη ή δύο ενήλικα μέλη με έξι ή περισσότερα ανήλικα τέκνα
Βασικό κριτήριο για την ένταξη του νοικοκυριού στους δικαιούχους, όπως και για το ύψος του δικαιούμενου μερίσματος, θα είναι και φέτος το φορολογητέο εισόδημα όλων των μελών του, όπως προκύπτει από τις φορολογικές δηλώσεις του 2017.
Περιουσιακά κριτήρια
Η ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό θα πρέπει να είναι συνολικής φορολογητέας αξίας μέχρι 120.000 ευρώ για νοικοκυριά με ένα μέλος. Το όριο των 120.000 ευρώ προσαυξάνεται κατά 15.000 ευρώ για κάθε πρόσθετο μέλος και μέχρι του ποσού των 180.000 ευρώ.
\
Δημοσκόπηση Opinion Poll : Στη Θεσσαλονίκη – Τα ξεκάθαρα φαβορί για Δήμο και Περιφέρεια
Νέα δημοσκόπηση για τις αυτοδιοικητικές εκλογές στη Θεσσαλονίκη ήρθε στη δημοσιότητα.
Τρεις μόλις βδομάδες πριν τις δημοτικές εκλογές, όλα – σύμφωνα με την έρευνα της Opinion Poll για λογαριασμό της free press «Καρφίτσα» – δείχνουν να είναι ανοικτά στον δήμο Θεσσαλονίκης, ενώ παρατηρείται μια έντονη κινητικότητα.
Ξεχωρίζει μια τριάδα υποψηφίων δημάρχων που φαίνεται ότι θα δώσει την μάχη για τις δύο πρώτες θέσεις που οδηγούν σε ένα σκληρό δεύτερο γύρο των εκλογών.
Πρόκειται για τον Νίκο Ταχιάο, τον Γιώργο Ορφανό και τον Κώστα Ζέρβα οι οποίοι ενισχύονται στην πρόθεση ψήφου, σε σχέση με τα αποτελέσματα της έρευνας πριν ένα μήνα.
Τα ποσοστά που συγκεντρώνουν είναι 16,2%, 14,3% και 12,4% αντίστοιχα, όταν πριν ένα μήνα συγκέντρωναν πάλι με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας της Opinion Poll ήταν 15,7%, 12,3% και 9,8%.
Τα κέρδη τους είναι σημαντικά και έρχονται σαν αποτέλεσμα και της μείωσης των αναποφάσιστων, αλλά και από ένα «ανακάτεμα της τράπουλας».
Όλοι οι υπόλοιποι υποψήφιοι δήμαρχοι ή ενισχύονται οριακά (πχ η Κατερίνα Νοτοπούλου από 6,5%εμφανίζεται με 8,2%) ή παραμένουν στα ίδια ποσοστά (πχ ο Παναγιώτης Ψωμιάδης που εμφανίζεται με 7% έναντι 6,9% πριν ένα μήνα) ή εμφανίζουν καθαρή πτώση όπως στην περίπτωση του Σπύρου Βούγια που από 9,7% πέφτει στο 7%.
Έτσι δημιουργείται μια δεύτερη τριάδα με την Κ. Νοτοπούλου να έχει ένα μικρό προβάδισμα.
Όλοι οι άλλοι υποψήφιοι βρίσκονται με πολύ μικρότερα ποσοστά και ένα μεγάλο τμήμα τους δεν συγκεντρώνει πάνω από 1% ή και βρίσκονται γύρω στο 1%.
Άλλωστε, πάνω από 2%, μόνο οι κ.κ Λεκάκης, Αηδονόπουλος και Ζαριανόπουλος συγκεντρώνουν.
Αντίθετα, όσον αφορά στις περιφερειακές εκλογές, ο Απόστολος Τζιτζικώστας εμφανίζεται πανίσχυρος στον δήμο Θεσσαλονίκης με ποσοστό 53,2 %, ενώ υπάρχει και ένα σημαντικό τμήμα αναποφάσιστων, από το οποίο «έχει να εισπράττει» ένα τουλάχιστον τμήμα τους. Το αποτέλεσμα της έρευνας είναι τόσο εμφανές, που είναι καθαρό ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης δίνει ένα δυνατό bonus στον Α. Τζιτζικώστα.
Πηγή: karfitsa.gr
Τρεις μόλις βδομάδες πριν τις δημοτικές εκλογές, όλα – σύμφωνα με την έρευνα της Opinion Poll για λογαριασμό της free press «Καρφίτσα» – δείχνουν να είναι ανοικτά στον δήμο Θεσσαλονίκης, ενώ παρατηρείται μια έντονη κινητικότητα.
Ξεχωρίζει μια τριάδα υποψηφίων δημάρχων που φαίνεται ότι θα δώσει την μάχη για τις δύο πρώτες θέσεις που οδηγούν σε ένα σκληρό δεύτερο γύρο των εκλογών.
Πρόκειται για τον Νίκο Ταχιάο, τον Γιώργο Ορφανό και τον Κώστα Ζέρβα οι οποίοι ενισχύονται στην πρόθεση ψήφου, σε σχέση με τα αποτελέσματα της έρευνας πριν ένα μήνα.
Τα ποσοστά που συγκεντρώνουν είναι 16,2%, 14,3% και 12,4% αντίστοιχα, όταν πριν ένα μήνα συγκέντρωναν πάλι με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας της Opinion Poll ήταν 15,7%, 12,3% και 9,8%.
Τα κέρδη τους είναι σημαντικά και έρχονται σαν αποτέλεσμα και της μείωσης των αναποφάσιστων, αλλά και από ένα «ανακάτεμα της τράπουλας».
Όλοι οι υπόλοιποι υποψήφιοι δήμαρχοι ή ενισχύονται οριακά (πχ η Κατερίνα Νοτοπούλου από 6,5%εμφανίζεται με 8,2%) ή παραμένουν στα ίδια ποσοστά (πχ ο Παναγιώτης Ψωμιάδης που εμφανίζεται με 7% έναντι 6,9% πριν ένα μήνα) ή εμφανίζουν καθαρή πτώση όπως στην περίπτωση του Σπύρου Βούγια που από 9,7% πέφτει στο 7%.
Έτσι δημιουργείται μια δεύτερη τριάδα με την Κ. Νοτοπούλου να έχει ένα μικρό προβάδισμα.
Όλοι οι άλλοι υποψήφιοι βρίσκονται με πολύ μικρότερα ποσοστά και ένα μεγάλο τμήμα τους δεν συγκεντρώνει πάνω από 1% ή και βρίσκονται γύρω στο 1%.
Άλλωστε, πάνω από 2%, μόνο οι κ.κ Λεκάκης, Αηδονόπουλος και Ζαριανόπουλος συγκεντρώνουν.
Αντίθετα, όσον αφορά στις περιφερειακές εκλογές, ο Απόστολος Τζιτζικώστας εμφανίζεται πανίσχυρος στον δήμο Θεσσαλονίκης με ποσοστό 53,2 %, ενώ υπάρχει και ένα σημαντικό τμήμα αναποφάσιστων, από το οποίο «έχει να εισπράττει» ένα τουλάχιστον τμήμα τους. Το αποτέλεσμα της έρευνας είναι τόσο εμφανές, που είναι καθαρό ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης δίνει ένα δυνατό bonus στον Α. Τζιτζικώστα.
Πηγή: karfitsa.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)