Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Σήμερα έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ωραιοκάστρου


Συνεδριάζει σήμερα 29/6 Τετάρτη και ώρα 15.00 μ.μ. εκτάκτως το Δημοτικό Συμβουλίο Ωραιοκάστρου με τα ακόλουθα θέματα ημερήσιας διάταξης:

1) Παραλαβή της υπ. αριθμ. 5/2011 μελέτης με τίτλο «Μελέτη σήμανσης ποδηλατικών διαδρομών Δήμου Ωραιοκάστρου», προϋπολογισμού δαπάνης 65286,71€ + ΥΠΑ.

2) Έγκριση υποβολής πρότασης στο τοπικό πρόγραμμα προσέγγισης Leader και εξουσιοδότηση του Δημάρχου να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες και στην υπογραφή των απαιτούμενων εγγράφων

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Σήμερα το πρωί εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα κατά του Συλλόγου Γονέων του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρούδας.

Επιστολή Π.Σεβασλιάν

Σήμερα το πρωί εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα κατά του Συλλόγου Γονέων του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρούδας. Κύριο στοιχείο του αντίλογου ήταν το επιχείρημα ότι επειδή η απαξίωση του κόσμου είναι μεγάλη θα ήταν δύσκολο να βρεθούν ξανά 7 άτομα για να θέσουν υποψηφιότητα και γι' αυτό το λόγο δεν προέβησαν μέχρι τώρα σε κάποια συνεννόηση ή δεν βρέθηκε λύση ή δεν κατατέθηκαν παραιτήσεις.
Θεωρώ ότι είναι λογικό να υπάρχει τέτοια απαξίωση γιατί ποιος χαζός, θα ρίσκαρε να "βάλει το κεφάλι του στον ντορβά" έχοντας από έξω την κα Κουριτενλή και την παρέα της να τον κατακρίνουν και να τον βρίζουν όπως έκαναν με το προηγούμενο Δ.Σ. ;

Η απαξίωση αυτή είχε ως συνέπεια να μην θέλει ούτε ένας να έρθει  να υπερασπιστεί το γεγονός ότι πράγματι δεν έγιναν εκλογές και ότι τους ξεγέλασαν .
Ποιος καλοπροαίρετος θα "βάλει το κεφάλι στον ντορβά" και θα αφήσει να κρίνουν την αξιοπρέπειά και το ήθος του άνθρωποι οι οποίοι, δεν καταλαβαίνουν ότι ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΑΛΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Προφανώς φοβούνται να το κάνουν γιατί ξέρουν ότι πλέον ο κόσμος τους έχει πάρει χαμπάρι και είναι εξαιρετικά αμφίβολη η επανεκλογή τους, ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Φυσικά, δεν αντιλαμβάνεται κανείς από την Δημοτική αρχή ότι οι καιροί άλλαξαν και οι κάτοικοι του Δήμου μας  γνωρίζουν για τις όποιες επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις έχουν αναπτυχθεί όλα αυτά τα χρόνια ανάμεσα σε στελέχη του Δήμου και επαγγελματίες της περιοχής.

Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται στο εγγύς μέλλον.
Σεβασλιάν Πέτρος.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
 
 Όσοι επιθυμούν να εγγραφούν ως μελή ή και να δηλώσουν υποψηφιότητα για την εκλογή τους στο Δ.Σ. πρέπει έως της 21/8/2011 να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στα μελή της προσωρινής επιτροπής.

1) ΙΑΚΩΒΑΚΗ ΜΑΡΙΑ 6978892939
2) ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 6974732699
3) ΚΟΥΝΤΟΥΞΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 6973668107
4) ΜΟΥΖΑΚΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 6946595225
5) ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 677918500

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Αυτά είχε πεί ο Καποδίστριας

Τουρνουά μπάσκετ στο Δρυμό


Η ομάδα μπάσκετ προπαιδικού του Κεραυνού Ωραιοκάστρου συμμετείχε στο τουρνουά που διοργάνωση η Δόξα Δρυμού στις 16-17 Ιουνίου με τη συμμετοχή των διοργανωτών, του Κεραυνού, του ICBS και του Ερμή Λαγκαδά.

Την πρώτη ημέρα η ομάδα μας νίκησε την αντίστοιχη του Δρυμού με σκορ 64-54 και προκρίθηκε στον τελικό της επομένης όπου επικράτησε του Ερμή Λαγκαδά με 69-65 και κατέκτησε το κύπελλο του τουρνουά.

Τα μέλη της αποστολής ήταν:

  • Αδαμόπουλος
  • Αυγέρος
  • Γαϊτανίδης
  • Θεοδωρίδης
  • Κασωτάκης
  • Κρουσταλάκης
  • Λουδοβάρης
  • Στρέζος
  • Γ.Χατζής
  • Κ.Χατζής
  • Χριστοφή
  • Χύτας
Προπονητής: Γιώργος Παντελίδης
Έφορος: Βασίλης Αδαμόπουλος

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ο ετήσιος φιλανθρωπικός χορός του Συλλόγου Εθελοντών και Φίλων Ξενώνων “ΑΡΣΙΣ” Ωραιοκάστρου


Την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ο ετήσιος φιλανθρωπικός χορός του Συλλόγου Εθελοντών και Φίλων  Ξενώνων “ΑΡΣΙΣ” Ωραιοκάστρου, “ΣΥΝΥΠΑΡΧΩ”, στον εξοχικό χώρο ΔΗΒΕΛΙΑ  στο Ωραιόκαστρο. Δεκάδες προσκεκλημένοι απόλαυσαν την εκδήλωση σε κλίμα ευχάριστης διάθεσης συνοδευμένης από ζωντανή μουσική.
    Χαιρετισμό απηύθυναν μέλη του συλλόγου και ο ψυχολόγος του Ξενώνα Γιάννης Δασκαλάκης. Λόγια συγκινητικά που μελοποιήθηκαν, έγιναν πλέον ο “ύμνος” του Συλλόγου με τίτλο « δεν ξοδεύεται η αγάπη », τον οποίο οι εθελοντές τραγούδησαν και αφιέρωσαν στους παρευρισκόμενους.
    Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν,  το ιδρυτικό μέλος της ΑΡΣΙΣ Νίκος Γαβαλάς, ο Βουλευτής της Β’ Περιφέρειας Θεόδωρος Καράογλου,  ο Νικόλαος Μπάτος, ο Αστέριος Γαβότσης, Δημοτικοί Σύμβουλοι, Πρόεδροι, Φορείς  και Εκπρόσωποι Συλλόγων, μέλη και φίλοι.
    Ο Σύλλογος Εθελοντών αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει όλους όσους παραβρέθηκαν και βοήθησαν τον σκοπό της εκδήλωσης.
    Τα έσοδα θα διατεθούν αποκλειστικά για την ενίσχυση του Ξενώνα ΑΡΣΙΣ στο Ωραιόκαστρο, ο οποίος είναι προσωρινό καταφύγιο ανήλικων παιδιών, θυμάτων κακοποίησης, εκμετάλλευσης και εγκατάλειψης.


          Ευχαριστούμε:
  • Όλα τα εμπορικά καταστήματα του Ωραιοκάστρου για τις προσφορές τους σε δώρα
  • Τους χορηγούς μας playmall, carner, sideridis & mikrouli.gr­
  • Τον Δήμαρχο κ. Δ. Σαραμάντο για το υποσύστημα και το σύστημα σιδερώματος tefal
  • Τον κ. Α. Γαβότση για το κλιματιστικό samsung 9btu και το ασύρματο τηλέφωνο sagem
  • Την εταιρία palaplast για την τηλεόραση samsug lcd 32­ και το ασύρματο τηλέφωνο sagem
  • Τον Κεραυνό για την δωρεάν φοίτηση για ένα παιδί αξίας 350 ευρώ σε άθλημα της επιλογής του­.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Δήμος Ωραιοκάστρου: Ημερίδα με θέμα 'Συμπληρώνοντας έξυπνα το Μηχανογραφικό μου'

Τα ΓραΣΕΠ του 1ου Γενικού Λύκειου Ωραιοκάστρου και του Γυμνασίου Καλλιθέας, με τη στήριξη του ΚΕΣΥΠ Νεάπολης, και σε συνεργασία με το Τμήμα Παιδείας και υπό την αιγίδα της Αντιδημαρχίας Παιδείας του Δήμου Ωραιοκάστρου συνδιοργανώνουν ημερίδα με θέμα ‘Σχεδιάζω το Μέλλον μου Συμπληρώνοντας Έξυπνα το Μηχανογραφικό μου'

Συνεδριάζει μεθαύριο Παρασκευή, στις 6 το απόγευμα, το Δημοτικό Συμβούλιο Ωραιοκάστρου

Συνεδριάζει μεθαύριο Παρασκευή, στις 6 το απόγευμα, το Δημοτικό Συμβούλιο Ωραιοκάστρου με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ο δεκάλογος της οικολογικής οδήγησης (eco-driving). Απο την Σχολή Οδηγών ΥΦΑΝΤΗΣ

Οι οδικές μεταφορές φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης στο ζήτημα του φαινομένου του θερμοκηπίου(περίπου 20% στις αναπτυγμένες χώρες). Συγχρόνως δημιουργούν πλήθος άλλων οχλήσεων,όπως η ηχορύπανση και η μόλυνση του περιβάλλοντος.
Για το λόγο αυτό, υπάρχει ολοένα και αυξανόμενο διεθνές ενδιαφέρον σχετικά με το ζήτημα.
Με τον όρο ECO-DRIVING χαρακτηρίζουμε έναν έξυπνο τρόπο οδήγησης ο οποίος συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου,στη μείωση των εκπομπών ρύπων και των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων.Το ECO-DRIVIΝG είναι ένας τρόπος οδήγησης κατάλληλα επιλεγμένος ώστε να προσαρμόζεται στα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία.ECO-DRIVING σημαίνει ΣΥΝΕΤΗ, ΗΠΙΑ και ΑΣΦΑΛΗΣ οδήγηση σε χαμηλό αριθμό στροφών του κινητήρα(2,000-2,500 στροφές ανα λεπτό) με την οποία κατά μέσο όρο εξοικονομείται 10-15% καύσιμο.Παράλληλα το ECO-DRIVING μειώνει το κόστος συντήρησης και επισκευής του οχήματος το άγχος κατά την οδήγηση και την ηχορύπανση.

Οι κανόνες και οι τεχνικές εφαρμογής της οικολογικής οδήγησης συνοψίζονται στον παρακάτω δεκάλογο...

1. Σεβασμός στο Κ.Ο.Κ. ο οποίος στηρίζεται στην αρχή της συνετής οδήγησης και στην αρχή της υπεροχής του δημοσίου συμφέροντος και όχι στην αρχή της εμπιστοσύνης στους άλλους οδηγούς. Κοινωνική και οικολογική συνείδηση, αποφυγή κάθε είδους ρύπανσης.( τσιγάρα, μπουκάλια, χαρτιά, θορύβους από μηχανικά μέρη του οχήματος μας, είτε από άσκοπη χρήση της κόρνας και του ηχοσυστήματος.

2. Πρόβλεψη των συνθηκών κυκλοφορίας, διορατικότητα και εγρήγορση του οδηγού ώστε να είναι ικανός να προβλέψει έγκαιρα ενδεχόμενους κινδύνους και να τους αξιολογήσει σωστά. Έτσι μπορεί να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες και να αποτρέψει τη δημιουργία συνθηκών πρόκλησης ατυχήματος.Οι παραπάνω δυνατότητες αποτελούν παραμέτρους της λεγόμενης « αμυντικής οδήγησης» και έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας.

3. Διατήρηση σταθερής ταχύτητας του οχήματος, χρησιμοποιώντας τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο ταχυτήτων. Οδηγώντας με σταθερή ταχύτητα για περισσότερο χρόνο και αποφεύγοντας τις άσκοπες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, περιορίζουμε σημαντικά τη κατανάλωση καυσίμου και ρύπων.Τα συστήματα διατήρησης σταθερής ταχύτητας (cruisecontrol) βοηθούν αποφασιστικά στην ήπια οδήγηση.Η οδήγηση με σταθερή ταχύτητα αυξάνει την οικονομία στα καύσιμα, μειώνει τις εκπομπές ρύπων ενώ βελτιώνει τη κυκλοφοριακή ροή των οχημάτων,την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.
4. Ομαλή, προοδευτική επιτάχυνση και ομαλή επιβράδυνση, αφήνοντας έγκαιρα το γκάζι και κρατώντας για περισσότερο χρόνο υψηλή σχέση μετάδοσης υποβιβάζοντας σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων. Φροντίζουμε να εκμεταλλευτούμε τη δυναμική του οχήματος,να μειώσουμε τη κινητική ενέργεια (όταν έχουμε μια στοχευμένη πέδηση) χωρίς να τη μηδενίσουμε, πράγμα που θα μας επέβαλλε να ξεκινήσουμε από στάση. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις περα από ενεργοβόρες ενέργειες συντείνουν στην αύξηση του θορύβου,που αποτελεί μια από τις βασικές αιτίες υποβάθμισης του περιβάλλοντος.

5.Χαμηλες στροφες του κινητηρα. Όσο αυξάνει ο αριθμός στροφών, αυξάνει η κατανάλωση καυσίμου άρα και ρύπων. Διατηρώντας επομένως τις στροφές στις 2.000-2.500 εξοικονομούμε ενέργεια. Αλλάζουμε σχέση μετάδοσης όσο το δυνατό γρηγορότερα προς τα πάνω επιταχύνοντας και αργούμε να αλλάξουμε σχέσεις προς τα κάτω επιβραδύνοντας. Αξίζει να σημειωθεί πως η αλλαγή ταχυτήτων με αυτό το τρόπο σε καμιά περίπτωση δεν είναι επιζήμια για ένα καλοσυντηρημένο κινητήρα.Στις κατωφέρειες είναι επιβεβλημένο να χρησιμοποιούμε οσο το δυνατό μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο, παρά να έχουμε “ νεκρά”,γιατι η κατανάλωση είναι μικρότερη.

6. Μείωση αντιστάσεων στη κίνηση και τριβών που αναγκάζουν το κινητήρα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο για να τις υπερνικήσει. Αυτές είναι:
· Το βάρος του οχήματος. Αποφυγή προσθέτων βαρών που πρέπει να απομακρύνονται όταν δεν είναι απαραίτητα.
· Η αεροδυναμική αντίσταση. Κάθε πρόσθετο μέρος η εξάρτημα που τοποθετείται στο βασικό όχημα όπως αεροτομές, σχάρες η μπαγκαζιέρες οροφής, πρόσθετες μεγάλες κεραίες, προκαλούν αύξηση στην αεροδυναμική αντίσταση του οχήματος και συνεπώς στη κατανάλωση καυσίμου και ρύπων. Ακόμη και τα ανοικτά παράθυρα,η ηλιοροφή, δημιουργούν πρόσθετα ρεύματα αέρα που αυξάνουν την αεροδυναμική αντίσταση.
· Ο ενεργοβόρος εξοπλισμός και οι συσκευές.Τα συστήματα κλιματισμού,η θέρμανση του πίσω κρυστάλλου,τα μεγάλα ηχοσυστήματα και οι πρόσθετοι προβολείς μπορούν να αυξήσουν τη κατανάλωση σημαντικά.

7. Τακτική και πλήρης συντήρηση του οχήματος μπορεί να μας γλυτώσει από πολλά έξοδα και ταλαιπωρία σε συνεργεία αυτοκινήτων.Ενα καλοσυντηρημένο όχημα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, προκαλεί λιγότερο θόρυβο και εκπέμπει μικρότερη ποσότητα καυσαερίων. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην αναγκαιότητα τακτικού και σχολαστικού ελέγχου των ελαστικών και του καταλυτικού μετατροπέα.

8.Η σωστη εκκινηση του κινητηρα πραγματοποιειται απο τη κεντρικη ηλεκτρονικη μοναδα ελεγχου,η οποια ρυθμιζει τη καταλληλη παροχη καυσιμου,λαμβανοντας υποψη πολλες παραμετρους.Η χρηση του πενταλ γκαζιου κατά την εκκινηση το μονο που κανει είναι να μπερδευει το συστημα,να προκαλει αποτομη εκκινηση και να αυξανει τη καταναλωση καυσιμου και ρυπων.

9.Το σβήσιμο του κινητήρα σε σύντομες στάσεις μπορεί να οδηγήσει σε αξιοσημείωτη εξοικονόμηση καυσίμου. Κάποια σύγχρονα οχήματα διαθέτουν αυτόματο σύστημα απενεργοποίησης του κινητήρα εν στάσει. Βέβαια πρέπει να έχουμε υπόψη ότι ενεργειακή αποδοτικότητα δε πρέπει να αποτελεί μεγαλύτερη προτεραιότητα από την οδική ασφάλεια.Ετσι ο κινητήρας πρέπει να σβήνει σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει κίνδυνος.

10. Χρήση βοηθητικού εξοπλισμού εξοικονόμησης ενέργειας όπως το στροφόμετρο,το cruisecontrol,ο υπολογιστής ταξιδιού,ο οικονομετρητής με ενδείξεις σωστής αλλαγής ταχυτήτων,ο περιοριστής στροφών και ο περιοριστής ταχύτητος σε μεγαλύτερα οχήματα.
Συμπληρώνοντας το δεκάλογο της οικολογικής οδήγησης και συνοψίζοντας,με τηνECO-DRIVING μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου εως και 30%, περιορίζεται η μηχανική φθορά και η φθορά των ελαστικών, μειώνεται η ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και αερίων ρύπων και ελαττώνεται η ηχορύπανση. Συγχρόνως ο οδηγός παραμένει ήρεμος και προβλέποντας τυχόν επικίνδυνες καταστάσεις, οδηγεί με μεγαλύτερη ασφάλεια.

 Μελέτες καταδεικνύουν ότι η εφαρμογή της οικολογικής-οικονομικής οδήγησης εχει ως αποτέλεσμα:

· .10-25% λιγότερα ατυχήματα
· .10-15% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2
· . Σημαντική μείωση της ηχορύπανσης
· . Μείωση κόστους συντήρησης οχήματος
· . Αύξηση της άνεσης μεταφοράς επιβατών
· . Μείωση του άγχους οδήγησης
· . Ίσος χρόνος ταξιδιού σε σύγκριση με το μη ενδεδειγμένο τρόπο οδήγησης