Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011
Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011
Δήμος Ωραιοκάστρου: Ημερίδα με θέμα 'Συμπληρώνοντας έξυπνα το Μηχανογραφικό μου'
Τα ΓραΣΕΠ του 1ου Γενικού Λύκειου Ωραιοκάστρου και του Γυμνασίου Καλλιθέας, με τη στήριξη του ΚΕΣΥΠ Νεάπολης, και σε συνεργασία με το Τμήμα Παιδείας και υπό την αιγίδα της Αντιδημαρχίας Παιδείας του Δήμου Ωραιοκάστρου συνδιοργανώνουν ημερίδα με θέμα ‘Σχεδιάζω το Μέλλον μου Συμπληρώνοντας Έξυπνα το Μηχανογραφικό μου'
Τρίτη 21 Ιουνίου 2011
Ο δεκάλογος της οικολογικής οδήγησης (eco-driving). Απο την Σχολή Οδηγών ΥΦΑΝΤΗΣ
Οι οδικές μεταφορές φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης στο ζήτημα του φαινομένου του θερμοκηπίου(περίπου 20% στις αναπτυγμένες χώρες). Συγχρόνως δημιουργούν πλήθος άλλων οχλήσεων,όπως η ηχορύπανση και η μόλυνση του περιβάλλοντος.
Για το λόγο αυτό, υπάρχει ολοένα και αυξανόμενο διεθνές ενδιαφέρον σχετικά με το ζήτημα.
Με τον όρο ECO-DRIVING χαρακτηρίζουμε έναν έξυπνο τρόπο οδήγησης ο οποίος συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου,στη μείωση των εκπομπών ρύπων και των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων.Το ECO-DRIVIΝG είναι ένας τρόπος οδήγησης κατάλληλα επιλεγμένος ώστε να προσαρμόζεται στα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία.ECO-DRIVING σημαίνει ΣΥΝΕΤΗ, ΗΠΙΑ και ΑΣΦΑΛΗΣ οδήγηση σε χαμηλό αριθμό στροφών του κινητήρα(2,000-2,500 στροφές ανα λεπτό) με την οποία κατά μέσο όρο εξοικονομείται 10-15% καύσιμο.Παράλληλα το ECO-DRIVING μειώνει το κόστος συντήρησης και επισκευής του οχήματος το άγχος κατά την οδήγηση και την ηχορύπανση.
Για το λόγο αυτό, υπάρχει ολοένα και αυξανόμενο διεθνές ενδιαφέρον σχετικά με το ζήτημα.
Με τον όρο ECO-DRIVING χαρακτηρίζουμε έναν έξυπνο τρόπο οδήγησης ο οποίος συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου,στη μείωση των εκπομπών ρύπων και των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων.Το ECO-DRIVIΝG είναι ένας τρόπος οδήγησης κατάλληλα επιλεγμένος ώστε να προσαρμόζεται στα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία.ECO-DRIVING σημαίνει ΣΥΝΕΤΗ, ΗΠΙΑ και ΑΣΦΑΛΗΣ οδήγηση σε χαμηλό αριθμό στροφών του κινητήρα(2,000-2,500 στροφές ανα λεπτό) με την οποία κατά μέσο όρο εξοικονομείται 10-15% καύσιμο.Παράλληλα το ECO-DRIVING μειώνει το κόστος συντήρησης και επισκευής του οχήματος το άγχος κατά την οδήγηση και την ηχορύπανση.
Οι κανόνες και οι τεχνικές εφαρμογής της οικολογικής οδήγησης συνοψίζονται στον παρακάτω δεκάλογο...
1. Σεβασμός στο Κ.Ο.Κ. ο οποίος στηρίζεται στην αρχή της συνετής οδήγησης και στην αρχή της υπεροχής του δημοσίου συμφέροντος και όχι στην αρχή της εμπιστοσύνης στους άλλους οδηγούς. Κοινωνική και οικολογική συνείδηση, αποφυγή κάθε είδους ρύπανσης.( τσιγάρα, μπουκάλια, χαρτιά, θορύβους από μηχανικά μέρη του οχήματος μας, είτε από άσκοπη χρήση της κόρνας και του ηχοσυστήματος.
2. Πρόβλεψη των συνθηκών κυκλοφορίας, διορατικότητα και εγρήγορση του οδηγού ώστε να είναι ικανός να προβλέψει έγκαιρα ενδεχόμενους κινδύνους και να τους αξιολογήσει σωστά. Έτσι μπορεί να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες και να αποτρέψει τη δημιουργία συνθηκών πρόκλησης ατυχήματος.Οι παραπάνω δυνατότητες αποτελούν παραμέτρους της λεγόμενης « αμυντικής οδήγησης» και έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας.
3. Διατήρηση σταθερής ταχύτητας του οχήματος, χρησιμοποιώντας τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο ταχυτήτων. Οδηγώντας με σταθερή ταχύτητα για περισσότερο χρόνο και αποφεύγοντας τις άσκοπες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, περιορίζουμε σημαντικά τη κατανάλωση καυσίμου και ρύπων.Τα συστήματα διατήρησης σταθερής ταχύτητας (cruisecontrol) βοηθούν αποφασιστικά στην ήπια οδήγηση.Η οδήγηση με σταθερή ταχύτητα αυξάνει την οικονομία στα καύσιμα, μειώνει τις εκπομπές ρύπων ενώ βελτιώνει τη κυκλοφοριακή ροή των οχημάτων,την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.
4. Ομαλή, προοδευτική επιτάχυνση και ομαλή επιβράδυνση, αφήνοντας έγκαιρα το γκάζι και κρατώντας για περισσότερο χρόνο υψηλή σχέση μετάδοσης υποβιβάζοντας σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων. Φροντίζουμε να εκμεταλλευτούμε τη δυναμική του οχήματος,να μειώσουμε τη κινητική ενέργεια (όταν έχουμε μια στοχευμένη πέδηση) χωρίς να τη μηδενίσουμε, πράγμα που θα μας επέβαλλε να ξεκινήσουμε από στάση. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις περα από ενεργοβόρες ενέργειες συντείνουν στην αύξηση του θορύβου,που αποτελεί μια από τις βασικές αιτίες υποβάθμισης του περιβάλλοντος.
5.Χαμηλες στροφες του κινητηρα. Όσο αυξάνει ο αριθμός στροφών, αυξάνει η κατανάλωση καυσίμου άρα και ρύπων. Διατηρώντας επομένως τις στροφές στις 2.000-2.500 εξοικονομούμε ενέργεια. Αλλάζουμε σχέση μετάδοσης όσο το δυνατό γρηγορότερα προς τα πάνω επιταχύνοντας και αργούμε να αλλάξουμε σχέσεις προς τα κάτω επιβραδύνοντας. Αξίζει να σημειωθεί πως η αλλαγή ταχυτήτων με αυτό το τρόπο σε καμιά περίπτωση δεν είναι επιζήμια για ένα καλοσυντηρημένο κινητήρα.Στις κατωφέρειες είναι επιβεβλημένο να χρησιμοποιούμε οσο το δυνατό μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο, παρά να έχουμε “ νεκρά”,γιατι η κατανάλωση είναι μικρότερη.
6. Μείωση αντιστάσεων στη κίνηση και τριβών που αναγκάζουν το κινητήρα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο για να τις υπερνικήσει. Αυτές είναι:
· Το βάρος του οχήματος. Αποφυγή προσθέτων βαρών που πρέπει να απομακρύνονται όταν δεν είναι απαραίτητα.
· Η αεροδυναμική αντίσταση. Κάθε πρόσθετο μέρος η εξάρτημα που τοποθετείται στο βασικό όχημα όπως αεροτομές, σχάρες η μπαγκαζιέρες οροφής, πρόσθετες μεγάλες κεραίες, προκαλούν αύξηση στην αεροδυναμική αντίσταση του οχήματος και συνεπώς στη κατανάλωση καυσίμου και ρύπων. Ακόμη και τα ανοικτά παράθυρα,η ηλιοροφή, δημιουργούν πρόσθετα ρεύματα αέρα που αυξάνουν την αεροδυναμική αντίσταση.
· Ο ενεργοβόρος εξοπλισμός και οι συσκευές.Τα συστήματα κλιματισμού,η θέρμανση του πίσω κρυστάλλου,τα μεγάλα ηχοσυστήματα και οι πρόσθετοι προβολείς μπορούν να αυξήσουν τη κατανάλωση σημαντικά.
7. Τακτική και πλήρης συντήρηση του οχήματος μπορεί να μας γλυτώσει από πολλά έξοδα και ταλαιπωρία σε συνεργεία αυτοκινήτων.Ενα καλοσυντηρημένο όχημα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, προκαλεί λιγότερο θόρυβο και εκπέμπει μικρότερη ποσότητα καυσαερίων. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην αναγκαιότητα τακτικού και σχολαστικού ελέγχου των ελαστικών και του καταλυτικού μετατροπέα.
8.Η σωστη εκκινηση του κινητηρα πραγματοποιειται απο τη κεντρικη ηλεκτρονικη μοναδα ελεγχου,η οποια ρυθμιζει τη καταλληλη παροχη καυσιμου,λαμβανοντας υποψη πολλες παραμετρους.Η χρηση του πενταλ γκαζιου κατά την εκκινηση το μονο που κανει είναι να μπερδευει το συστημα,να προκαλει αποτομη εκκινηση και να αυξανει τη καταναλωση καυσιμου και ρυπων.
9.Το σβήσιμο του κινητήρα σε σύντομες στάσεις μπορεί να οδηγήσει σε αξιοσημείωτη εξοικονόμηση καυσίμου. Κάποια σύγχρονα οχήματα διαθέτουν αυτόματο σύστημα απενεργοποίησης του κινητήρα εν στάσει. Βέβαια πρέπει να έχουμε υπόψη ότι ενεργειακή αποδοτικότητα δε πρέπει να αποτελεί μεγαλύτερη προτεραιότητα από την οδική ασφάλεια.Ετσι ο κινητήρας πρέπει να σβήνει σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει κίνδυνος.
10. Χρήση βοηθητικού εξοπλισμού εξοικονόμησης ενέργειας όπως το στροφόμετρο,το cruisecontrol,ο υπολογιστής ταξιδιού,ο οικονομετρητής με ενδείξεις σωστής αλλαγής ταχυτήτων,ο περιοριστής στροφών και ο περιοριστής ταχύτητος σε μεγαλύτερα οχήματα.
Συμπληρώνοντας το δεκάλογο της οικολογικής οδήγησης και συνοψίζοντας,με τηνECO-DRIVING μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου εως και 30%, περιορίζεται η μηχανική φθορά και η φθορά των ελαστικών, μειώνεται η ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και αερίων ρύπων και ελαττώνεται η ηχορύπανση. Συγχρόνως ο οδηγός παραμένει ήρεμος και προβλέποντας τυχόν επικίνδυνες καταστάσεις, οδηγεί με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Μελέτες καταδεικνύουν ότι η εφαρμογή της οικολογικής-οικονομικής οδήγησης εχει ως αποτέλεσμα:
· .10-25% λιγότερα ατυχήματα
· .10-15% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2
· . Σημαντική μείωση της ηχορύπανσης
· . Μείωση κόστους συντήρησης οχήματος
· . Αύξηση της άνεσης μεταφοράς επιβατών
· . Μείωση του άγχους οδήγησης
· . Ίσος χρόνος ταξιδιού σε σύγκριση με το μη ενδεδειγμένο τρόπο οδήγησης
Πολιτιστικός Σύλλογος Δρυμού - Παρακαμνιός
Μετά τη συνένωση των Δήμων Καλλιθέας, Μυγδονίας και Ωραιοκάστρου ο Δήμος μας διευρύνθηκε και ο πληθυσμός μεγάλωσε. Όπως ήταν φυσικό πολλοί συνδημότες μας από το Ωραιόκαστρο και την Καλλιθέα στο άκουσμα των εκδηλώσεων του Παρακαμνιού αναρωτήθηκαν τί είναι ο Παρακαμνιός. Με αυτή λοιπόν την ευκαιρία θέλουμε να εξηγήσουμε στους νέους συνδημότες μας το έθιμο. Για το λόγο αυτό παραθέτουμε το αντίστοιχο κεφάλαιο από το βιβλίο του Καραστεργίου Αριστείδη με τίτλο "Δρυμός", το οποίο επανεξέδωσε και διαθέτει ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δρυμού.
"Παρακαμνιός
Απαραίτητα κάθε χρόνο, στις 23 Ιουνίου το βράδυ, έπρεπε να γίνη σε κάθε μαχαλά ο Παρακαμνιός.
Το καλούσαν α) η γιορτή τ' Αϊγιαννιού, β) το γύρισμα (τροπή του ήλιου και γ) το διώξιμο των ψύλλων και κοριών.
Έπρεπε δηλαδή την γέννηση του Τιμίου Προδρόμου να την τιμήσουν, με κάποια ξέχωρη εκδήλωση οι άνθρωποι. Όμοιο το σπουδαίο φυσικό φαινόμενο της τροπής του ήλιου, που τη μέρα αυτή γινόταν. Και τέλος έπρεπε να κάμουν κάτι για να γλυτώσουν οι φουκαράδες από τους ψύλλους, που γέμιζαν με κόκκινα στίγματα τα κορμιά τους και τα εσώρουχα τους.
Και τα τρία δε αυτά τα ικανοποιούσε ο Παρακαμνιός. σε κάθε μαχαλά, δεν ήταν δύσκολο να μαζευτούν προσανάμματα και ξηρά ξύλα, που χρειάζονταν για τον Παρακαμνιό.
Πρωτοστατούσαν στην προετοιμασία οι νέοι κι οι νέες του μαχαλά. Αυτοί από νωρίς έκαμναν στεφάνια, από ένα αναρριχώμενο αυτοφυές , το οποίο τότε άνθιζε και τώλεγαν "Αιγιάννη" ή "Λυγιά", επειδή ήταν πολύ ευλύγιστο, για να το βάλουν στο κεφάλι ή στη μέση τους, όταν θα πηδούσαν τον Παρακαμνιό.
Οι μεγαλογυναίκες και οι παππούδες έβαζαν μονάχα ένα κλωναράκι στον κόρφο τους.
Οι άντρες δεν έπαιρναν μέρος στον Παρακαμνιό. Κι από άλλες εθιμικές εκδηλώσεις αυτοί απείχαν. Κάτι σημαίνει αυτό...
Με τα πρώτα σκοτάδια, μαζευόταν η γειτονιά γύρω στον Παρακαμνιό. Κάποια γιαγιά έφερνε το κουτί με τα σπίρτα, που ήταν στο εικονοστάσι, για να ανάβουν την καντήλα, γιατί με τέτοια σπίρτα έπρεπε να αναφτεί ο Παρακαμνιός , και όχι με εκείνα π' άναβαν τσιγάρα, τα οποία θεωρούσαν εφεύρημα του Μουχαμέτ.
Μετά από το σταυροκόπημα, αναβόταν ο Παρακαμνιός, απ' ένα αθώο κοριτσάκι.
Η γλώσσα της φωτιάς δεν αργούσε ν' ανεβή καναδυό μέτρα. Χαρά και περηφάνια δοκίμαζαν όλοι οι μαχαλιώτες, σαν ο Παρακαμνιός τους ήταν ο πιο ψηλός απ' τους άλλους. Και γι' αυτό δός το και έριχναν ξύλα, για να μην τους περάσουν οι γύρω γειτονιές.
Οι φωνές, τα γέλια, τ' αστεία, το τρίξιμο απ' τα ξύλα που καίγονταν, οι καπνοί, οι σκόνες, κι οι λάμψες, ολοκλήρωναν τη μεγαλοπρέπεια του Παρακαμνιού.
Όταν η φλόγα κατακαθόταν άρχιζαν να τον πηδούν. Με τη σειρά την οποία κανόνιζε η ηλικία, κι αφού ο καθένας έκαμνε τρεις φορές τον σταυρό του κατά την Ανατολή, πηδούσε τρεις φορές τον Παρακαμνιό. Μετά τίναζε τα ρούχα του πάλι τρεις φορές πάνω στη φωτιά, για να φύγουν οι ψύλλοι, λέγοντας: "Όξου (απ' το σπίτι εννοείται) ψύλλοι κι κουργοί, μέσα νήλιους κι χαρά".
Σαν όλοι οι μαχαλιώτες πηδούσαν τον Παρακαμνιό , αποσύρονταν οι μεγάλοι στα σπίτια τους ικανοποιημένοι, αφού φρόντιζαν να σβήσουν καλά τις φωτιές, κι έδιναν ο ένας στον άλλον την ευχή "Κι τ' χρόν'"
Οι νέοι όμως, για να κάμουν όπως λέμε το κομμάτι τους, πήγαιναν να πηδήσουν κι άλλους Παρακαμνιούς, όπου είχε κοριτσόπουλα που τους ενδιέφεραν.
Γι' αυτούς ο Παρακαμνιός είχε κι άλλη μια ακόμα σημασία."
Από το 2001 ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δρυμού αναβιώνει το έθιμο και διοργανώνει διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις με αυτή την αφορμή. Ο Σύλλογος κατάφερε να αναδείξει τις εκδηλώσεις, οι οποίες αποτελούν σημείο αναφοράς στα πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής. Ιδιαίτερα από το 2005 ο θεσμός γνωρίζει μεγάλη ακμή. Στόχος του Π.Σ.Δ. είναι να αναδείξει τον Παρακαμνιό σε σημαντικό πολιτιστικό γεγονός στο νέο Δήμο Ωραιοκάστρου, αλλά και ευρύτερα. Η οικονομική συγκυρία δεν είναι σύμμαχος μας, αλλά με τη στροφή στον εθελοντισμό και στο μεράκι του ερασιτεχνισμού καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε και φέτος. Είστε όλοι καλεσμένοι!
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων:
Τρίτη 21 Ιουνίου
Θεατρική παράσταση "Η κυρία έχει νεύρα" από τη θεατρική ομάδα του Δήμου Ωραιοκάστρου
Ανοιχτό θέατρο "Τσούκες", ώρα 21:30
Τετάρτη 22 Ιουνίου
Συναυλία με το συγκρότημα "KIRILE PRIGIPES"
Ανοιχτό θέατρο "Τσούκες", ώρα 21:30
Πέμπτη 23 Ιουνίου
Αναβίωση του εθίμου του Παρακαμνιού στους μαχαλάδες του χωριού
Παρασκευή 24 Ιουνίου
Παραδοσιακό γλέντι
Πέντε βρύσες, ώρα 21:30
Σάββατο 25Ιουνίου
Τα χορευτικά συγκροτήματα:
- Π.Σ. Γρεβενών "Η Πίνδος"
- Π.Γ.Σ. Πετρουσαίων Δράμας
- Μ.Σ. Προμάχων Αριδαίας
- Π.Σ. Δρυμού
Ανοιχτό θέατρο "Τσούκες", ώρα 21:30
Κυριακή 26 Ιουνίου
Τα χορευτικά συγκροτήματα:
- Π.Σ. Γυναικών Πυλαίας "Η Καπουτζήδα"
- Π.Σ. Γέφυρας
- Π.Σ. Δρυμού
Ανοιχτό θέατρο "Τσούκες", ώρα 21:30
Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011
Μπράβο στην ΕΠΩΦ για την περιβαλλοντική της ευαισθησία.
Πολλά συγχαρητήρια στην Ένωση Ποντίων Ωραιοκάστρου, που για μια ακόμη φορά απέδειξε πόση ευαισθησία υπάρχει στους κόλπους της σε θέματα περιβάλλοντος. Μετά την οργανωμένη και αποτελεσματική συμμετοχή της στον καθαρισμό του περιαστικού δάσους του Ωραιοκάστρου μας εξέπληξε και πάλι με την εξόρμηση «αποκαθήλωσης» όλων των αφισών απο δημόσιους χώρους του Ωραιοκάστρου τις οποίες είχε αναρτήσει για την τριήμερες εκδηλώσεις που διοργάνωσε στα πλαίσια του «5ου Σταυροδρομίου Παράδοσης και Πολιτισμού».Τις αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια!
Επιστολή Σεβασλιάν Πέτρου:Γιατί επιμένει και συνεχίζει να μην εφαρμόζει τα νόμιμα το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρούδας?
Ποιο ρόλο έχει κληθεί να παίξει στη Νεοχωρούδα και γενικότερα στο Δήμο μας ο Σύλλογος Γονέων του Δημοτικού Νεοχωρούδας?
Ποιανού συμφέροντα εκπληρώνονται και γιατί δεν αντιδρά ο Δήμαρχος κος Σαραμάντος, και η Αντιδήμαρχος Παιδείας κα Κέπετζη στην ενημερωτική επιστολή που τους έστειλα με αριθμ. πρωτ. 11879/9-5-2011 και με την οποία τους ενημέρωνα για την παράνομη διαδικασία ορισμού του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του Δημοτικού μας. Πως δέχονται στην Επιτροπή Διαβούλεψης την εκπρόσωπο του Συλλόγου χωρίς να έχει προκύψει από εκλογική διαδικασία? Μήπως επειδή είναι δικηγόρος του Δημάρχου? Ερωτώ, ΜΗΠΩΣ?. Με επιστολή προς τον Δ/ντή του Σχολείου αριθμ. πρωτ. 99/9-5-2011 τον ενημέρωνα για τα σχετικά και την ευθύνη που φέρει βάσει νόμου καθότι είναι ο απόλυτα υπεύθυνος για την επιβεβαίωση απαρτίας της Γ.Σ., αφού είναι ο μόνος που γνωρίζει τον αριθμό των μαθητών άρα και τον απαραίτητο αριθμό μελών ώστε να προκύπτει απαρτία. Υπάρχουν διοικητικές ευθύνες για αυτές τις παρατυπίες? Θα τιμωρηθεί κανείς για αυτήν την αδιαφορία που επιδεικνύουν οι κρατούντες θέσεις κυρίαρχες? Για ποιο λόγο τους αποδέχονται?
Η διενέργεια εκλογών είναι μονόδρομος, ας τους συμβουλέψει η κα Κουριτενλή (Δικηγόρος, Γραμματέας του Συλλόγου και εκπρόσωπος στην Επιτροπή Διαβούλεψης) ότι δεν έχουν άλλη επιλογή από το να παραιτηθούν και να προσφύγουν ξανά σε εκλογές για να τελειώνουμε με αυτή την υπόθεση. Γιατί δεν το κάνει? Οι γνώσεις της αρκούνε για να συνηγορεί του Δημάρχου αλλά για τον Σύλλογο δεν αρκούνε?
Γιατί θέλουν με το ζόρι να πάμε σε δικαστική απόφαση η οποία βάσει νόμου θα ακυρώνει την απόφαση της Γ.Σ. άρα και το υπάρχον Δ.Σ., θα τους υποχρεώνει να καταθέσουν τις παραιτήσεις τους, στην συνέχεια θα πρέπει μετά να μαζευτούν 7 άτομα να πάνε στο Πρωτοδικείο να τους ορίσει προσωρινή διοίκηση και τέλος αυτά τα άτομα να καλέσουν σε εκλογές τον Σύλλογο ώστε να προκύψει νόμιμο Δ.Σ. και μέχρι τότε ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ. Δυστυχώς αυτή είναι η μοναδική διαδικασία από την στιγμή που θα αποφανθεί το δικαστήριο άρα η ΟΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΞΟΔΑ και σίγουρα δεν θα είμαστε εμείς αυτοί που θα το κάνουν, ας σκεφτούν καλύτερα και ας πράξουν, ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
Θα τους χαρίσω και μία συμφέρουσα συμβουλή, αν τους περισσεύουν τα λεφτά να τα κάνουν δωρεά στο Σύλλογο και ας μας καλέσουν σε εκλογές, με αυτό τον τρόπο και μάγκες θα γίνουν και θα αυξήσουν τις πιθανότητες να εκλεγούν ξανά. Φερθείτε έξυπνα και θα γίνεται ήρωες, με αυτά που κάνετε δεν ενισχύετε την θέση σας μόνο κακό προξενείτε.
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΤΕ γιατί κανένας λογικός και νομοταγής άνθρωπος δεν θα ήθελε να τον εκπροσωπούν κάποιοι που δεν έχουν προκύψει με εκλογική διαδικασία. Αυτά τα ζήσαμε επί εφταετίας, μην τα επαναλαμβάνουμε και χρεωθείτε και άλλους χαρακτηρισμούς, δεν κάνει.
Παρεμπιπτόντως παραθέτω έγγραφο στο οποίο φαίνεται ότι η κα Κουριτενλή διετέλεσε συνήγορος του κου Δημάρχου και ασκόπως μας έσυρε στην αστυνομία, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να μας εκφοβίσει και να κλείσει το στόμα μας, δυστυχώς γιαυτήν υπάρχουν τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι είμαστε όχι μόνο σωστά, αλλά και καλά ενημερωμένοι για τον προσωπικό ρόλο που παίζει στην παρούσα υπόθεση.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΕΛΚΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ .
Σεβασλιάν Πέτρος.
Σάββατο 18 Ιουνίου 2011
Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)