Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Διαμαντόπουλος Αλέξανδρος:«Ορκιστήκαμε να υπηρετούμε τους πολίτες της Μακεδονίας»

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης Αλέξανδρος Διαμαντόπουλος μετά την ορκωμοσία του πρώτου Συμβουλίου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας  δήλωσε :

«Σήμερα ορκιστήκαμε να υπηρετούμε τους πολίτες της Μακεδονίας. Μέσα από τη βαριά ευθύνη του Περιφερειακού Συμβούλου οφείλουμε να είμαστε δίπλα στον κόσμο και να χαράξουμε ένα καλύτερο αύριο μέσα από τις μεγάλες δυνατότητες του Καλλικράτη.

Από την πλευρά μου, θέλω να ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά τους πολίτες της Θεσσαλονίκης που με τη ψήφο τους, εμπιστεύτηκαν στο πρόσωπό μου τη φωνή της Νεολαίας στο Περιφερειακό Συμβούλιο και έδωσαν τη δύναμη που χρειάζεται η Νέα Γενιά για να βρίσκεται στο προσκήνιο. 

Είναι ευκαιρία να αλλάξουμε τη Μακεδονία. Εμείς μέσα από τον χώρο της αντιπολίτευσης θα ελέγχουμε καθημερινά το νέο Περιφερειάρχη. Δεν μπορούμε να αφήσουμε την ευκαιρία να πάει χαμένη.»  

ΕΠΣΜ: Α1 ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
16η αγωνιστική

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΛΗΤΗΣ10ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟΣ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ23ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΛΓΑΡΩΝ
ΠΟ ΜΑΛΑΚΟΠΗΣ ΠΥΛΑΙΑΣ20ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ ΑΟ01ΕΝΩΣΗ ΣΥΚΕΩΝ

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΣ "ΔΕΛΤΑ": Την Κυριακή 19/12/2010 η τελετή ορκωμοσίας της νέας Δημοτικής Αρχής

Την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010 και ώρα 12 π.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων του πνευματικού κέντρου Σίνδου, θα πραγματοποιηθεί η τελετή ορκωμοσίας όλων των νέων δημοτικών και τοπικών συμβούλων του νέου Δήμου "Δέλτα"

Υποβολή επενδυτικών προτάσεων στο πρόγραμμα LEADER του ν. Θεσσαλονίκης

Στα πλαίσια του Άξονα 4: «Εφαρμογή προσέγγισης LEADER» του Προγράμματος «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007-2013» (ΠΑΑ) εγκρίθηκε, με τις αριθ. 5807/29.6.09 και 5954/2.7.09 αποφάσεις του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, η εφαρμογή τοπικού προγράμματος, με Φορέα Υλοποίησης (Ομάδα Τοπικής Δράσης) την Εταιρεία με την επωνυμία: «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΤΑ» (Ο.Τ.Δ.).

Για την εφαρμογή του τοπικού προγράμματος υπεγράφη η από 5.10.2010 Σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων - Διοικητικός Τομέας Κοινοτικών Πόρων & Υποδομών και της Ο.Τ.Δ. Η πρόσκληση και τα Παραρτήματα αυτής (Αναλυτική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, Ενημερωτικό υλικό, Υπόδειγμα του φακέλου υποψηφιότητας, Κριτήρια επιλεξιμότητας & επιλογής, Πίνακας τιμών μονάδας για κατασκευαστικές εργασίες, κλπ) διατίθενται στα γραφεία της Ο.Τ.Δ., Δ/νση: Θεσσαλονίκη, Πλούτωνος 27, 3ος όροφος. Τ.Κ. 54655, τηλ. 2310801070 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-16:00). Για την παραλαβή της δεν προβλέπεται κόστος. Επίσης, είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Ο.Τ.Δ.: www.aneth.gr.

Περιοχή εφαρμογής των υπομέτρων και δράσεων, στα οποία αναφέρεται η παρούσα πρόσκληση αποτελεί η περιοχή παρέμβασης του τοπικού προγράμματος, δηλαδή η περιοχή των Δήμων Αγίου Γεωργίου, Απολλωνίας, Ασσήρου, Εγνατίας, Καλλιθέας, Κουφαλίων, Λαγκαδά, Μαδύτου, Μυγδονίας, Ρεντίνας, και Χαλκηδόνος, καθώς και των Τοπικών Διαμερισμάτων Αγίου Αθανασίου, Αγχιάλου, Βαθύλακκου, Γέφυρας και Νέας Μεσήμβριας του Δήμου Αγίου Αθανασίου, Βραχιάς του Δήμου Αξιού, Διαβατών και Νέας Μαγνησίας του Δήμου Εχεδώρου, Αγίου Βασιλείου, Βασιλουδίου, Γερακαρούς και Λαγκαδικίων του Δήμου Κορώνειας, Ανατολικού του Δήμου Χαλάστρας και Ασβεστοχωρίου, Εξοχής και Φιλύρου του Δήμου Χορτιάτη.

Επισημαίνεται ότι στα Τοπικά Διαμερίσματα Διαβατών, Κουφαλίων και Λαγκαδά περιλαμβάνεται μόνο η εκτός σχεδίου περιοχή του Τ.Δ., ενώ με βάση το εγκεκριμένο Τοπικό Πρόγραμμα υπάρχουν και επιπλέον περιορισμοί ως προς τη χωροθέτηση επιμέρους δράσεων, σύμφωνα με τα αναλυτικά αναφερόμενα στο Παράρτημα I της αναλυτικής Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των επενδυτικών προτάσεων είναι α) για τα Υπομέτρα & τις Δράσεις του τοπικού προγράμματος, που αφορούν σε παρεμβάσεις ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας, η 10η Μαρτίου 2011 και ώρα 14:00 και β) για τα Υπομέτρα & τις Δράσεις του τοπικού προγράμματος, που αφορούν σε παρεμβάσεις δημόσιου χαρακτήρα, η 30η Ιουνίου 2011 και ώρα 14:00.

Οι επενδυτικές προτάσεις υποβάλλονται στην έδρα της Ο.Τ.Δ.: Θεσσαλονίκη, Πλούτωνος 27, 3ος όροφος. Τ.Κ. 54655, τηλ. 2310801070, είτε ιδιοχείρως, είτε με συστημένη ταχυδρομική επιστολή ή ταχυμεταφορά, με την ένδειξη «Για την πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος του τοπικού προγράμματος της Ο.Τ.Δ. ΑΝΕΘ».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητούν πληροφορίες και διευκρινίσεις για το περιεχόμενο της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από την Ο.Τ.Δ., αποκλειστικά εγγράφως.
Πηγη:http://epityxiacom.blogspot.com/2010/12/leader.html

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Δύσκολη κλήρωση ΠΑΟΚ και ΑΡΗ στο Europa League.

Δύσκολη θα είναι η αποστολή του ΠΑΟΚ και του Άρη στη φάση των "32" του Europa League. Ο "δικέφαλος του βορρά" θα αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και η ομάδα του Έκτορ Ραούλ Κούπερ τη Μάντσεστερ Σίτι.
 Αν προκριθούν στους 16, ο ΠΑΟΚ θα βρει στο δρόμο του τη Σεβίλη ή την Πόρτο και ο Άρης, την Μπεσίκτας ή την Ντιναμό Κιέβου.

Τα ζευγάρια της φάσης των "32"(1) Νάπολι - Βιγιαρεάλ
(2) Ρέιντζερς- Σπόρτινγκ Λισαβόνας
(3) Σπάρτα Πράγας - Λίβερπουλ
(4) Άντερλεχτ - Άγιαξ
(5) Λεχ Πόζναν - Μπράγκα
(6) Μπεσίκτας - Ντιναμό Κιέβου
(7) Βασιλεία - Σπαρτάκ Μόσχας
(8) Γιουνγκ Μπόις - Ζενίτ
(9) Άρης - Μάντσεστερ Σίτι (πρώτος αγώνας 15/2, ρεβάνς στις 24/2)
(10) ΠΑΟΚ - ΤΣΣΚΑ Μόσχας (πρώτος αγώνας 17/2, ρεβάνς στις 22)
(11) Σεβίλη - Πόρτο
(12) Ρούμπιν Καζάν - Τβέντε
(13) Λιλ - Αϊντχόφεν
(14) Μπενφίκα - Στουτγάρδη
(15) ΜΠΑΤΕ Μπορίσοφ - Παρί Σεν Ζερμέν
(16) Μέταλιστ Χάρκιφ - Λεβερκούζεν

Τα ζευγάρια της φάσης των "16"
Μπενφίκα ή Στουτγάρδη - ΜΠΑΤΕ Μπορίσοφ ή Παρί Σεν Ζερμέν
Μπεσίκτας ή Ντιναμό Κιέβου - Άρης ή Μάντσεστερ Σίτι
Ρούμπιν Καζάν ή Τβέντε - Γιουνγκ Μπόις ή Ζενίτ
ΠΑΟΚ ή ΤΣΣΚΑ Μόσχας - Σεβίλη ή Πόρτο
Λιλ ή Αϊντχόφεν - Ρέιντζερς ή Σπόρτινγκ Λισαβόνας
Μέταλιστ Χάρκιφ ή Λεβερκούζεν - Νάπολι ή Βιγιαρεάλ
Άντερλεχτ ή Άγιαξ - Βασιλεία ή Σπαρτάκ Μόσχας
Σπάρτα Πράγας ή Λίβερπουλ - Λεχ Πόζναν ή Μπράγκα

Οι πρώτοι αγώνες της φάσης των "16" θα γίνουν στις 10 Μαρτίου και οι ρεβάνς στις 17.

"ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ"-ΓΑΒΟΤΣΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ:Σε μία ανέλπιστη κίνηση εντυπωσιασμού προτίμησε να μεριμνήσει για τον καθαρισμό των δρόμων φίλα προσκείμενων σε αυτόν δημοτών του Μελισσοχωρίου , έπειτα από την πρόσφατη χιονόπτωση , αφήνοντας στο έλεος του χιονιά το Πετρωτό και το Μονόλοφο


Ωραιόκαστρο, 17/12/2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν περίμενε κανείς πως ο νέος Δήμαρχος Ωραιοκάστρου κ. Σαραμάντος Δημήτρης τόσο πρώιμα και ελάχιστες ημέρες από την επίσημη ανακήρυξη του συνδυασμού του ως νικηφόρου από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης , θα επιδιδόταν σε κινήσεις πολιτικού αμοραλισμού και έντονου ρεβανσισμού.
Σε μία ανέλπιστη κίνηση εντυπωσιασμού προτίμησε να μεριμνήσει για τον καθαρισμό των δρόμων φίλα προσκείμενων σε αυτόν δημοτών του Μελισσοχωρίου , έπειτα από την πρόσφατη χιονόπτωση , αφήνοντας στο έλεος του χιονιά το Πετρωτό και το Μονόλοφο , των οποίων οι κάτοικοι αναγκάστηκαν να «καθαρίσουν» μόνοι τους τις αυλές και τους δρόμους τους μιας και ο εν ενεργεία Δήμαρχος Καλλιθέας τους αποφάσισε να τους θέσει σε δεύτερη μοίρα λειτουργώντας επιδεικτικά!!
Και ας μην έφτανε μόνο αυτό , ο κύριος Σαραμάντος και η Δημαρχιακή του επιτροπή προέβησαν σε απευθείας αναθέσεις έργων αγροτικής οδοποιίας , μη σεβόμενοι γιατί δεν μπορεί κανείς να πιστέψει πως ένας Δήμαρχος δε γνωρίζει την έννοια της κατάτμησης έργου- τις επιταγές του νόμου, αναγκάστηκαν να τις ανακαλέσουν λόγω ακύρωσής τους από την Περιφέρεια με το κάτωθι σκεπτικό : «Η ακύρωση δύο αποφάσεων 176/2010 και 174/2010 της Δημαρχιακής Επιτροπής σχετικά με την απευθείας ανάθεση έργου, αντί του ανοιχτού διαγωνισμού επιβάλλεται επειδή, στην προκειμένη περίπτωση οι ανωτέρω αποφάσεις της Δημαρχιακής Επιτροπής δεν έχουν ληφθεί νόμιμα αφού αποφασίζεται η εκτέλεση του ίδιου έργου (Συντήρηση αγροτικής οδοποιίας), με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης στους οικισμούς Πετρωτού και Μονολόφου, οι οποίοι ανήκουν στο Δημοτικό Διαμέρισμα Μεσαίου με συνέπεια να έχει γίνει κατάτμηση της σχετικής πίστωσης κατά παράβαση των διατάξεων του νόμου».Έχουμε ακόμη και τώρα την ύστατη ελπίδα ότι το φιάσκο , το θέατρο σκιών , οι κινήσεις εντυπωσιασμού και η εξυπηρέτηση με οποιοδήποτε κόστος των ημετέρων δεν θα αποτελέσουν τη στρατηγική του νεοεκλεγέντος Δημάρχου.
Ελπίζουμε να μας διαψεύσει γιατί τα πρώτα δείγματα δράσης είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτικά.

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Με το καραβάκι στο κέντρο!

Το «ναυάγιο» της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη επιχειρεί ακόµη µία φορά να ανασύρει το υπουργείο Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων. Πρωτεργάτης της νέας προσπάθειας είναι ο υφυπουργός Σπύρος Βούγιας, που το 1986 είχε...... καταθέσει την πρώτη µελέτη για να ξαναβγούν τα καραβάκια στον Θερµαϊκό.

Οπως είπε στα «ΝΕΑ» ο κ.Βούγιας, άµεσα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συµβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σύντοµη µελέτη για τη βιωσιµότητα και τα χαρακτηριστικά του έργου, έτσι ώστε µέχρι τον Φεβρουάριο να ολοκληρωθεί η προµελέτη και να συνταχθούν τα τεύχη εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους ιδιώτες.

Εφόσον δεν υπάρξουν νέα προβλήµατα, τα καραβάκια θα έχουν ξαναβγεί στον Θερµαϊκό µέχρι τον Σεπτέµβριο.

Το µακρόπνοο έργο που σχεδιάστηκε για να ανακουφίσει το κυκλοφοριακό πρόβληµα συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη µε τις ανατολικές ακτές του Θερµαϊκού και να αποκαταστήσει τη σχέση της πόλης µε τη θάλασσα, τίθεται πλέον σε ρεαλιστική βάση.

Αλλωστε, ένας από τους σοβαρότερους λόγους για τους οποίους παρέµεινε στα συρτάρια επί 24 χρόνια ήταν ότι κρινόταν οικονοµικά µη βιώσιµο, κάτι που είχε ως αποτέλεσµα την έλλειψη επενδυτικού ενδιαφέροντος.

Η σχετική εργασία, την οποία είχε επιβλέψειµε την ιδιότητα του καθηγητή του ΑΠΘ ο Σπύρος Βούγιας, προκάλεσε το ενδιαφέρον ιδιωτικής εταιρείας, η οποία ζήτησε µελέτη βιωσιµότητας που τελικά ολοκληρώθηκε το 1989. Το θέµα όµως κόλλησε στη γραφειοκρατία και την αδυναµία της εταιρείας να βρει συγχρηµατοδότες.

Το 2003 το έργο εντάχθηκε στο Πρόγραµµα ∆ηµοσίων Επενδύσεων και µε την πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας έγινε νέα µελέτη, που προέβλεπε σύνδεση του κέντρουµε τη Μηχανιώνα µε έξι ενδιάµεσους σταθµούς και χρονοδιάγραµµα ολοκλήρωσης το 2007.

Λόγω του υψηλού κόστους του έργου, αλλά και της γνωµοδότησης ότι δεν µπορεί ναεπιδοτηθεί το εισιτήριο, δεν υπήρξε ενδιαφέρον. Σύµφωνα µε τον κ. Βούγια, πλέον οι συνθήκες έχουν ωριµάσει και το έργο µπορεί να προχωρήσει µε τροποποιήσεις.

«Σαφώς και το κόλληµα του έργου οφειλόταν και σε πολιτικές επιλογές, που κινούνταν στη λογική της κυριαρχίας του Ι.Χ. Τώρα όµως το ευνοούν οι πολεοδοµικές και οικονοµικές συνθήκες. Το κυκλοφοριακό έχει επιδεινωθεί, ενώ οι κάτοικοι του ∆ήµου Θερµαϊκού που το 1986 ήταν περίπου 10.000

έχουν ξεπεράσει τις 50.000. Γι’ αυτούς το ταξί είναι πολύ ακριβό, ενώ για την κίνησή τους µε αστικά λεωφορεία χρειάζονται µετεπιβίβαση. Οπότε θα υπάρξει ενδιαφέρον εναλλακτικής µετακίνησης τόσο για τους µόνιµους κατοίκους όσο και για τους τουρίστες», είπε στα «ΝΕΑ».

Τροποποιήσεις
Βασική διαφορά είναι ότι το έργο αφορά µία βασική διαδροµή που θασυνδέειτο κέντρο τηςΘεσσαλονίκης (Πλατεία Ελευθερίας) µε την Καλαµαριά και τον ∆ήµο Θερµαϊκού (πιθανότατα την Περαία), δηλαδή προϋποθέτει τη δηµιουργία τριών στάσεων, την οποία θα αναλάβουν οι αντίστοιχοι δήµοι, καθώς και χώρων στάθµευσης για τη µετεπιβίβαση.

Εφόσον το σχέδιο προχωρήσει, τότε θα εξεταστεί το ενδεχόµενο να γίνουν και άλλες ενδιάµεσες στάσεις, µεταξύ των οποίων και στο αεροδρόµιο Μακεδονία, καθώς και στην περιοχή του Καλοχωρίου εφόσον µετεγκατασταθεί στη Σίνδο η ∆ιεθνής Εκθεση.

Μάλιστα, έχει εξασφαλιστεί η βοήθεια του Οργανισµού Λιµένος Θεσσαλονίκης, η άδεια του οποίου απαιτείται για οποιαδήποτε παρέµβαση στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ

Τελετή Ορκωμοσίας της νέας Δημοτικής Αρχής του Δήμου Χαλκηδόνος

ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑΣ

Επιτέλους μια άσπρη "ΜΕΡΑ" στην Καλλιθέα.