Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Τσακίρης Παντελής:Συνάντηση με τον πρώην Δήμαρχο Καλλιθέας Χρήστο Τερζή

Σειρά επαφών ξεκίνησε  ο υποψήφιος Δήμαρχος Ωραιοκάστρου κ.Παντελής Τσακίρης.Στα πλαίσια αυτά πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον πρώην Δήμαρχο Καλλιθέας και υποψήφιο Δήμαρχο το 2006 κ.Χρήστο Τερζή και στελέχη της παράταξής του κατά την οποία συζητήθηκε  το ενδεχόμενο της κοινής καθόδου στις εκλογές του Νοεμβρίου.Οι εξελίξεις αναμένονται στην νέα συνάντησή τους που προσδιορίστηκε για μετά την εορτή του Δεκαπενταύγουστου και αφού προηγουμένως ολοκληρωθεί ένας κύκλος επαφών και συζητήσεων που θα έχουν ο κ.Τσακίρης και ο κ.Τερζής  με τα στελέχη τους.

Βόρεια Ελλάδα: Θερινή καταιγίδα περικοπών και απολύσεων

Απο την Εφημερίδα ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΑΣΩ ΝΤΟΥΝΑ
Ημιαπασχόληση ή απόλυση; Με αυτήν την απειλή ζουν καθημερινά χιλιάδες εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς τους ζητείται να υπογράψουν νέες συμβάσεις εργασίας που προβλέπουν μείωση ωραρίου και μισθού, κάτι που επιτρέπει η νέα νομοθεσία.
Καταγγελίες εργαζομένων για τέτοιου είδους διλήμματα φτάνουν καθημερινά στα εργατικά κέντρα των πόλεων της Βόρειας Ελλάδας. Παράλληλα, λουκέτα μπαίνουν εν μέσω θέρους σε πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα να χάνονται εκατοντάδες θέσεις εργασίας, ενώ ο Σεπτέμβρης προβλέπεται «θερμότερος» από τον Αύγουστο, με τους συνδικαλιστές να κάνουν λόγο για μαζικό κύμα απολύσεων σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.
Θεσσαλονίκη
«Ζούγκλα» χαρακτηρίζει την εργασιακή πραγματικότητα της Θεσσαλονίκης το τελευταίο δίμηνο ο πρόεδρος του εργατοϋπαλληλικού κέντρου της πόλης, Νίκος Γιαννόπουλος. Η ανεργία αγγίζει το 25%, ενώ το ποσοστό εκτινάσσεται στο 35% τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τους νέους. Την ίδια στιγμή, εν μέσω θέρους και καλοκαιρινών αδειών, οι εργοδότες -εκμεταλλευόμενοι το νέο νόμο και επικαλούμενοι την κρίση- ζητούν την καταστρατήγηση των συλλογικών συμβάσεων και την υπογραφή νέων που προβλέπουν λιγότερες ώρες δουλειάς και μειωμένο μισθό. Εκατοντάδες εργαζόμενοι, σύμφωνα με καταγγελίες που φτάνουν στο εργατοϋπαλληλικό κέντρο, κλήθηκαν το τελευταίο διάστημα να υπογράψουν τις νέες «συμβάσεις», όπου προβλέπεται μείωση μισθού έως και 25% με μοναδική εναλλακτική λύση την... πόρτα της εξόδου.
«Διανύουμε το καλοκαίρι των εκβιασμών και όχι τόσο των απολύσεων. Ζητείται από τους εργαζομένους να δεχτούν μείωση ωραρίου και μισθού, αλλιώς απειλούνται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους», εξηγεί ο κ. Γιαννόπουλος. Δεκάδες απολύσεις καταγράφονται κάθε εβδομάδα στο χώρο των εμποροϋπαλλήλων, ενώ, εάν συνυπολογίσει κανείς τις χαμένες θέσεις εργασίας από μικρότερου βεληνεκούς μαγαζιά που βάζουν καθημερινά λουκέτο στην αγορά του κέντρου αλλά και των υπόλοιπων δήμων, τότε ο αριθμός πολλαπλασιάζεται. «Υπάρχει ραγδαίο κλείσιμο μικρών καταστημάτων. Επίσημη καταγραφή είναι δύσκολο να γίνει, ωστόσο υπολογίζεται πως οι χαμένες θέσεις εργασίας είναι εκατοντάδες σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης», εξηγεί ο γραμματέας του Σωματείου Εμποροϋπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Αντώνης Χανίδης.

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Μυγδονίας: Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα Ατόμων με Αναπηρίες





Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα Ατόμων με Αναπηρίες υλοποιείται για μια ακόμη χρονιά στη κατασκήνωση Τσάφ-Τσούφ από τις 22 Αυγούστου έως τις 5 Σεπτεμβρίου 2010, στο εξειδικευμένο πρόγραμμα για Α.με.Α. «Πέρα από τα σύνορα» υπό την αιγίδα του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Μυγδονίας για τα παιδιά του Δήμου.
Ο Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Μυγδονίας βρίσκεται κοντά στα παιδιά και τους γονείς παιδιών με αναπηρία καλύπτοντας εξ’ ολοκλήρου την οικονομική συμμετοχή των γονέων στην κατασκήνωση.
Το πρόγραμμα υλοποιείται σε ένα φιλόξενο και ασφαλές για τα παιδιά περιβάλλον και στοχεύει στην ανάπτυξη δυνατοτήτων του κάθε ατόμου, τη  γνωριμία και συμβίωση με άλλα παιδιά, την ψυχαγωγία μέσα από  εξειδικευμένα προγράμματα καθώς και την ανάπτυξη της ικανότητας αυτοσυντήρησης και αυτοεξυπηρέτησης.

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Καλλικράτης: Βασικά σημεία του Νόμου-3

Υποψηφιότητες

Άρθρο 18
Υποψηφιότητες
1. Η εκλογή του δημάρχου, των δημοτικών συμβούλων, των συμβούλων των δημοτικών ή τοπικών κοινοτήτων και του εκπροσώπου της τοπικής κοινότητας γίνεται κατά συνδυασμούς. Υποψηφιότητες εκτός συνδυασμών αποκλείονται.
2. Κάθε συνδυασμός περιλαμβάνει: α) Τον υποψήφιο δήμαρχο. β) Τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, σε αριθμό ίσο τουλάχιστον με τον αριθμό των εδρών κάθε εκλογικής περιφέρειας με δυνατότητα προσαύξησης έως και πενήντα  τοις  εκατό  (50%).  Τυχόν  δεκαδικός  αριθμός στρογγυλοποιείται στην επόμενη ακέραιη μονάδα, εφόσον το κλάσμα είναι ίσο με μισό της μονάδας και άνω. Στις μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες ο αριθμός των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων μπορεί να προσαυξηθεί έως τρεις. γ) Τους υποψήφιους συμβούλους της δημοτικής κοινότητας. Ο αριθμός των υποψήφιων συμβούλων της κάθε δημοτικής κοινότητας είναι ίσος τουλάχιστον με τον αριθμό των μελών του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας, με δυνατότητα προσαύξησης κατά έναν. δ) Τους υποψήφιους συμβούλους της τοπικής κοινότητας ή τους εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας. Ο αριθμός των υποψήφιων συμβούλων της κάθε τοπικής κοινότητας είναι ίσος τουλάχιστον με τον αριθμό των μελών του συμβουλίου της τοπικής κοινότητας, με δυνατότητα  προσαύξησης  κατά  έναν.  Ο  αριθμός  των  υποψήφιων εκπροσώπων κάθε τοπικής κοινότητας ορίζεται μέχρι δύο.
3. Ο αριθμός των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικής κοινότητας και συμβούλων τοπικής κοινότητας από κάθε φύλο ανέρχεται τουλάχιστον στο ένα τρίτο (1/3) του συνολικού αριθμού των μελών του δημοτικού συμβουλίου ή του συμβουλίου δημοτικής ή τοπικής κοινότητας που υπολογίζεται διακεκριμένα για κάθε δημοτικό συμβούλιο και κάθε συμβούλιο δημοτικής ή τοπικής κοινότητας. Τυχόν δεκαδικός αριθμός στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, εφόσον το κλάσμα είναι τουλάχιστον ίσο με το μισό της.
4. Υποψηφιότητα από το ίδιο πρόσωπο και για την εκλογή του ως δημάρχου, ως μέλους δημοτικού συμβουλίου, ως μέλος συμβουλίου δημοτικής ή τοπικής κοινότητας ή ως εκπροσώπου της τοπικής κοινότητας δεν επιτρέπεται.
5. Κανείς δεν επιτρέπεται να συμμετέχει σε περισσότερους συνδυασμούς.


ΔΗΛΑΔΗ για τον ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ έχουμε:
(Υποψήφιοι ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ:Για το Ωραιόκαστρο 20(30 το 2014),την Μυγδονία 12(14 το 2014) ,την ΚΑΛΛΙΘΕΑ 9(8 το 2014).

Υποψήφιοι Δημοτικοί Τοπικοί Σύμβουλοι: Για το Ωραιόκαστρο 12. την Λητή 6,τον Δρυμό 6.

Υποψήφιοι Τοπικοί Σύμβουλοι: Για το Μελισσοχώρι 4,τον Πεντάλοφο 4 την Νεοχωρούδα 4,την Νέα Φιλαδέλφεια 4,το Μεσαίο 4)

(Για το 2014 Δημοτική Κοινότητα Πενταλόφου 6 και Δημοτική Κοινότητα Μελισσοχωρίου 6)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
Άρθρο 79
Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας

1. Την πρώτη Κυριακή του Σεπτεμβρίου, της έναρξης
της δημοτικής περιόδου και την πρώτη Κυριακή του μη-
νός Φεβρουαρίου του τρίτου έτους αυτής, το συμβούλιο
της δημοτικής κοινότητας συνέρχεται, ύστερα από πρό-
σκληση του συμβούλου του επιτυχόντος συνδυασμού,
που έχει εκλεγεί με τις περισσότερες ψήφους και σε πε-
ρίπτωση ισοψηφίας εκείνου που είναι γραμμένος πρώ-
τος κατά σειρά στην απόφαση του δικαστηρίου και εκλέ-
γει με φανερή ψηφοφορία τον πρόεδρο και τον αντιπρό-
εδρό του.
.................................................................................


Άρθρο 80
Πρόεδρος συμβουλίου και εκπρόσωπος
τοπικής κοινότητας

1. Πρόεδρος του συμβουλίου τοπικής κοινότητας ή εκ-
πρόσωπος τοπικής κοινότητας είναι ο υποψήφιος του
πλειοψηφήσαντος συνδυασμού στην τοπική κοινότητα
που έχει λάβει τους περισσότερους σταυρούς προτίμη-
σης και σε περίπτωση ισοψηφίας αυτός που είναι γραμ-
μένος πρώτος στην απόφαση της ανακήρυξης.

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Οι πρώτοι 70 που θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές της αυτοδιοίκησης

Τα 70 πρώτα ονόματα υποψηφίων που θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές της αυτοδιοίκησης του Νοεμβρίου, με βάση τον «Καλλικράτη», ανακοινώθηκαν σήμερα από την Επιτροπή Ανάδειξης Υποψηφίων του κόμματος. Σε αυτά δεν περιλαμβάνονται οι επιλογές για τους μεγάλους δήμους. Ειδικότερα, η ανακοίνωση της Επιτροπής έχει ως εξής:

«Οι εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση τον ερχόμενο Νοέμβριο, αποτελούν το κρίσιμο ορόσημο της ανάδειξης του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας που θα συνδιαμορφώσει - με όχημα τον Καλλικράτη - τη νέα αρχιτεκτονική του κράτους. Επιδιώκουμε την επανεκκίνηση της χώρας μας. Να πετύχουμε τους μεγάλους στόχους της ελληνικής κοινωνίας. Αξιόπιστο και με διαφάνεια στη λειτουργία του κράτος, βιώσιμη ανάπτυξη, επαναθεμελίωση του κοινωνικού κράτους.

Το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ ορίζει τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες το Κίνημα δηλώνει τη στήριξή του σε υποψηφίους Δημάρχους και αυτοδιοικητικές παρατάξεις. Η πρόβλεψη για παροχή στήριξης, και όχι χρίσματος, αναδεικνύει την αντίληψή μας για την αυτοδιοίκηση. Είναι επίσης σαφές - και με αυτόν τον τρόπο διαχρονικά κινηθήκαμε - ότι το ΠΑΣΟΚ δεν ανακοινώνει κεντρικά στήριξη σε όλους τους Δήμους της χώρας. Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ γνωρίζει, γι' αυτούς τους Δήμους, ποιες είναι οι κινήσεις και τα πρόσωπα που εκφράζουν την αντίληψή μας για την αυτοδιοίκηση και ιδίως τη μεγάλη αλλαγή του Καλλικράτη.

Η Επιτροπή Ανάδειξης Υποψηφίων στο χρονικό διάστημα που προηγήθηκε και μέσα από συνεχή διαδικασία αξιολόγησης και διαβούλευσης, ανακοινώνει σήμερα τμήμα της πρότασής της προς το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ. Αφορά στην ολοκλήρωση της αξιολόγησης στους μισούς Καλλικρατικούς Δήμους. Σε εβδομήντα από αυτούς ανακοινώνεται η στήριξή μας και σε πέντε από αυτούς αποφασίστηκε να διενεργηθούν προκριματικές εκλογές.

Μέχρι την επικείμενη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου, στην οποία θα αποφασιστεί η στήριξη που παρέχει το ΠΑΣΟΚ, οι προτάσεις της Επιτροπής θα εξετάζονται από τον Συνήγορο του Μέλους και του Φίλου και την Επιτροπή Καταστατικού και Πιστοποίησης, με βάση τις προβλεπόμενες αρμοδιότητές τους και πάντα εντός των πλαισίων του Κανονισμού Δεοντολογίας και Διαφάνειας του Κινήματος».

Ακολουθεί ο πίνακας των υποψηφίων που θα στηριχθούν από το ΠΑΣΟΚ, στον οποίον δεν περιλαμβάνονται οι μεγάλοι δήμοι:
...................................................................................................................................................................
Για τον Δήμο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χριστίνα Αλίρη

Ωραιόκαστρο: ΚΑΠΗ - 5ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ



ΚΑΠΗ ΔΗΜΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  5ΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΓΥΡΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
23 -28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010

1Η ΗΜΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΝΑΥΠΛΙΟ    ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΤΙΣ 6:00Π.Μ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΒΟΛΟΣ-ΛΑΜΙΑ-ΘΗΒΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΦΘΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΝΑΥΠΛΙΟ. ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.  ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ.

2Η ΗΜΕΡΑ ΝΑΥΠΛΙΟ- ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ    ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ.ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.

3Η ΗΜΕΡΑ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ-ΣΠΗΛΑΙΟ ΔΥΡΡΟΥ-ΓΥΘΕΙΟ  ΠΡΩΙΝΟ. ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΔΥΡΡΟΥ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΛΗΜΝΑΙΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΓΥΘΕΙΟ ΓΙΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΓΕΥΜΑ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ.ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.

4Η ΗΜΕΡΑ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ-ΣΠΑΡΤΗ-ΜΥΣΤΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ    ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΥΣΤΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑΟΥΣ. ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ. ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.

5Η ΗΜΕΡΑ  ΚΑΛΑΜΑΤΑ      ΠΡΩΙΝΟ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ Η ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ. ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΡΑΔΙΝΟ.

6Η ΗΜΕΡΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕΣΩ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΑΣ-ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ- ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ- ΓΑΛΑΞΙΔΙ –- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΕ ΔΙΚΛΙΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΠΟΥΛΜΑΝ

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ –ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ  ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΠΗΛΑΙΑ

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΤ’ΑΤΟΜΟ 180€
ΕΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ κα ΤΟΥΛΑ τηλ.:2313 304069



Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Καλλικράτης: Βασικά σημεία του Νόμου-2


Άρθρο 32
Κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου

1. Τα τρία πέμπτα (3/5) των εδρών του δημοτικού συμ-
βουλίου καταλαμβάνει ο επιτυχών συνδυασμός και τα
δύο πέμπτα (2/5) οι επιλαχόντες, ανάλογα με τον αριθμό
των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβαν, σύμφωνα με ό-
σα ορίζονται στην παράγραφο 4.
2. Αν ο επιτυχών συνδυασμός συγκεντρώνει ποσοστό
έγκυρων ψηφοδελτίων μεγαλύτερο από το εξήντα τοις
εκατό (60%) του συνόλου τους, οι έδρες του δημοτικού
συμβουλίου κατανέμονται αναλογικά μεταξύ των συν-
δυασμών που συμμετέχουν στις εκλογές, σύμφωνα με
όσα ορίζονται στην παράγραφο 5.
3. Αν κατά τον υπολογισμό των τριών πέμπτων (3/5)
και των δύο πέμπτων (2/5) του αριθμού των εδρών προ-
κύπτει κλάσμα μικρότερο του ημίσεως της μονάδας δεν
υπολογίζεται, ενώ στην περίπτωση που προκύπτει κλά-
σμα μεγαλύτερο του ημίσεως στρογγυλοποιείται στην ε-
πόμενη μονάδα.
Με βάση τα παραπάνω, οι έδρες του δημοτικού συμ-
βουλίου που αναλογούν στα τρία πέμπτα (3/5) και στα
δύο πέμπτα (2/5) έχουν, αντίστοιχα, ως εξής:
στα 13μελή συμβούλια 8 και 5,
στα 17μελή συμβούλια 10 και 7,
στα 21μελή συμβούλια 13 και 8,
στα 27μελή συμβούλια 16 και 11,(Ωραιόκαστρο το 2010)
στα 33μελή συμβούλια 20 και 13,(Ωραιόκαστρο το 2014)
στα 41μελή συμβούλια 25 και 16,
στα 45μελή συμβούλια 27 και 18,
στα 49μελή συμβούλια 29 και 20.
4. Η αναλογική κατανομή των εδρών, μεταξύ των επι-
λαχόντων συνδυασμών, στην περίπτωση της παραγρά-
φου 1 του παρόντος γίνεται ως εξής:
Το σύνολο των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβαν σε
όλα τα εκλογικά τμήματα του δήμου, όλοι μαζί οι συν-
δυασμοί που συμμετείχαν στις εκλογές, εκτός από τον
επιτυχόντα, διαιρείται με τον αριθμό των εδρών που α-
ντιστοιχεί στα δύο πέμπτα (2/5) και το πηλίκο τους αυξη-
μένο κατά μία μονάδα, αποτελεί το εκλογικό μέτρο με
παράλειψη τυχόν κλάσματος. Ο αριθμός των έγκυρων
ψηφοδελτίων κάθε συνδυασμού διαιρείται στη συνέχεια
με το εκλογικό μέτρο και καθένας τους καταλαμβάνει
τόσες έδρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης.
Εάν οι έδρες που καταλαμβάνουν οι επιλαχόντες συν-
δυασμοί, σύμφωνα με την προηγούμενη διαδικασία, εί-
ναι λιγότερες από τις προς διάθεση, οι έδρες που απομέ-
νουν διανέμονται ανά μία μεταξύ των επιλαχόντων συν-
δυασμών, ανάλογα με τα αχρησιμοποίητα υπόλοιπά
τους.


Εάν συνδυασμοί έχουν ίσο αριθμό αχρησιμοποίητων
υπολοίπων διενεργείται κλήρωση.
Εάν και μετά τη διανομή εδρών με βάση τα αχρησιμο-
ποίητα υπόλοιπα παραμένουν αδιάθετες έδρες, κατανέ-
μονται ανά μία κατά σειρά, ανάλογα με το συνολικό α-
ριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων κάθε επιλαχόντος συν-
δυασμού.
Εάν έχει απομείνει προς διάθεση μία μόνον έδρα, την
καταλαμβάνει ο επιλαχών συνδυασμός που έχει καταλά-
βει τουλάχιστον μία έδρα και παρουσιάζει το μεγαλύτε-
ρο αχρησιμοποίητο υπόλοιπο.
Σε περίπτωση ίσου αριθμού έγκυρων ψηφοδελτίων
δύο ή και περισσότερων συνδυασμών, ενεργείται μεταξύ
αυτών κλήρωση από το αρμόδιο δικαστήριο.

5. Η αναλογική κατανομή των εδρών στην περίπτωση
της παραγράφου 2 του παρόντος γίνεται ως εξής:
Το σύνολο των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβαν, σε
όλα τα εκλογικά τμήματα δήμου, όλοι μαζί οι συνδυα-
σμοί που συμμετείχαν στις εκλογές διαιρείται με τον α-
ριθμό των εδρών που αντιστοιχούν σε κάθε δημοτικό
συμβούλιο και το πηλίκο αυξημένο κατά μία μονάδα, πα-
ραλειπομένου του κλάσματος, αποτελεί το εκλογικό μέ-
τρο. Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων κάθε συνδυα-
σμού διαιρείται στη συνέχεια με το εκλογικό μέτρο και
καθένας τους καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο και το ακέ-
ραιο πηλίκο της διαίρεσης.
Στην περίπτωση αυτή, ο επιτυχών συνδυασμός μπορεί
να λάβει αριθμό εδρών που ξεπερνά το ποσοστό των
τριών πέμπτων (3/5).
Εάν οι έδρες που καταλαμβάνουν οι συνδυασμοί που
συμμετέχουν στην κατανομή με την προηγούμενη διαδι-
κασία είναι λιγότερες από τις προς διάθεση, όσες απο-
μένουν κατανέμονται ανά μία μεταξύ όλων των συνδυα-
σμών ανάλογα με τα αχρησιμοποίητα υπόλοιπά τους.
Εάν οι συνδυασμοί αυτοί ή μερικοί από αυτούς έχουν
ίσο αριθμό αχρησιμοποίητων υπολοίπων, διεξάγεται κλή-
ρωση.
Εάν μετά την κατανομή των εδρών με βάση τα αχρησι-
μοποίητα υπόλοιπα παραμένουν αδιάθετες έδρες, κατα-
νέμονται ανά μία, ανάλογα με το συνολικό αριθμό των έ-
γκυρων ψηφοδελτίων του συνδυασμού.
Σε περίπτωση ίσου αριθμού έγκυρων ψηφοδελτίων
δύο ή και περισσότερων συνδυασμών, διενεργείται μετα-
ξύ τους κλήρωση από το αρμόδιο δικαστήριο.
6. Σε περίπτωση που έχει ανακηρυχθεί ένας μόνο συν-
δυασμός υποψηφίων, ο δήμαρχος εκλέγεται από το μο-
ναδικό συνδυασμό. Οι πρώτοι κατά σειρά σε σταυρούς
προτίμησης, και μέχρι να συμπληρωθεί ο αριθμός των ε-
δρών του δημοτικού συμβουλίου, εκλέγονται τακτικοί
και οι υπόλοιποι αναπληρωματικοί σύμβουλοι.


Άρθρο 33
Επανάληψη της ψηφοφορίας

1. Εάν κανένας συνδυασμός δεν συγκεντρώσει την α-
πόλυτη πλειοψηφία του συνολικού αριθμού των έγκυρων
ψηφοδελτίων, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται την επό-
μενη Κυριακή ανάμεσα μόνο στους υποψήφιους δημάρ-
χους των δύο συνδυασμών που έλαβαν τις περισσότε-
ρες ψήφους.
Επιτυχών θεωρείται ο υποψήφιος δήμαρχος και ο συν-
δυασμός του που συγκέντρωσε στην επαναληπτική ψη-
φοφορία την απόλυτη πλειοψηφία ολόκληρου του αριθ-
μού των έγκυρων ψηφοδελτίων.
Εάν στην επαναληπτική ψηφοφορία οι δύο συνδυα-
σμοί ισοψηφήσουν, το αρμόδιο πρωτοδικείο διενεργεί
κλήρωση για την ανάδειξη του επιτυχόντος συνδυα-
σμού.
2. Οι έδρες των δημοτικών συμβουλίων κατανέμονται,
σε περίπτωση επαναληπτικής ψηφοφορίας, στους συν-
δυασμούς που συμμετέχουν στις εκλογές, σε δύο φά-
σεις, που ονομάζονται κατανομές.
Στην πρώτη (Α΄) κατανομή κατανέμονται οι μισές έ-
δρες του δημοτικού συμβουλίου. Το κλάσμα που προκύ-
πτει στρογγυλοποιείται στην αμέσως μεγαλύτερη μονά-
δα.
Στη δεύτερη (Β΄) κατανομή κατανέμονται οι υπόλοι-
πες.
Με βάση τον αριθμό των εδρών των δημοτικών συμ-
βουλίων οι έδρες που αναλογούν σε καθεμία από τις δύο
αυτές κατανομές έχουν ως εξής:
για τα 13μελή συμβούλια οι έδρες της Α΄ κατανομής
είναι 7 και της Β΄ κατανομής 6,
για τα 17μελή συμβούλια 9 και 8 αντίστοιχα,
για τα 21μελή συμβούλια 11 και 10 αντίστοιχα,
για τα 27μελή συμβούλια 14 και 13 αντίστοιχα,(Ωραιόκαστρο2010)
για τα 33μελή συμβούλια 17 και 16 αντίστοιχα,(Ωραιόκαστρο2014)
για τα 41μελή συμβούλια 21 και 20 αντίστοιχα,
για τα 45μελή συμβούλια 23 και 22 αντίστοιχα,
για τα 49μελή συμβούλια 25 και 24 αντίστοιχα.
3. Οι έδρες της Α΄ κατανομής κατανέμονται αναλογι-
κά στους συνδυασμούς που συμμετέχουν στις εκλογές
σύμφωνα με την ακόλουθη διαδικασία:
Το σύνολο των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβαν σε
όλα τα εκλογικά τμήματα του δήμου όλοι οι συνδυασμοί
που συμμετείχαν στις εκλογές στην αρχική ψηφοφορία
διαιρείται με τον αριθμό των εδρών της Α΄ κατανομής.
Το πηλίκο της διαίρεσης, αυξημένο κατά μία μονάδα,
παραλειπομένου του κλάσματος, αποτελεί το εκλογικό
μέτρο της Α΄ κατανομής. Ο αριθμός των έγκυρων ψηφο-
δελτίων κάθε συνδυασμού διαιρείται στη συνέχεια με το
εκλογικό μέτρο και καθένας τους καταλαμβάνει τόσες έ-
δρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης.
Εάν οι έδρες που καταλαμβάνουν οι συνδυασμοί με
την προηγούμενη διαδικασία είναι λιγότερες από τις
προς διάθεση της Α΄ κατανομής, οι έδρες που απομέ-
νουν διανέμονται ανά μία μεταξύ των επιλαχόντων συν-
δυασμών, ανάλογα με τα αχρησιμοποίητα υπόλοιπά
τους.
Εάν συνδυασμοί έχουν ίσο αριθμό αχρησιμοποίητων
υπολοίπων διενεργείται κλήρωση.
Εάν και μετά τη διανομή εδρών με βάση τα αχρησιμο-
ποίητα υπόλοιπα παραμένουν αδιάθετες έδρες, κατανέ-
μονται ανά μία κατά σειρά, ανάλογα με το συνολικό α-
ριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων κάθε επιλαχόντος συν-
δυασμού.
Εάν έχει απομείνει προς διάθεση μία μόνον έδρα, την
καταλαμβάνει ο επιλαχών συνδυασμός που έχει καταλά-
βει τουλάχιστον μία έδρα και παρουσιάζει το μεγαλύτε-
ρο αχρησιμοποίητο υπόλοιπο.
4. Για τη διάθεση των εδρών της Β΄ κατανομής υπολο-
γίζεται, αρχικά, πόσες από τις έδρες αυτές πρέπει να
προσκυρωθούν στον επιτυχόντα συνδυασμό, ώστε να
συγκεντρώσει συνολικά, συνυπολογιζομένων και των ε-
δρών που κατανεμήθηκαν σε αυτόν από την Α΄ κατανο-
μή, τα τρία πέμπτα (3/5) του συνόλου των εδρών.
Οι έδρες της Β΄ κατανομής που απομένουν προς διά-
θεση, μετά την παραχώρηση των εδρών στον επιτυχό-

ντα συνδυασμό, διατίθενται στον άλλο συνδυασμό που
έλαβε μέρος στην επαναληπτική ψηφοφορία.
Στην περίπτωση όπου λόγω του μικρού αριθμού εδρών
που τους έχουν κατανεμηθεί από την Α΄ κατανομή, ο ε-
πιτυχών συνδυασμός δεν μπορεί να συμπληρώσει τον α-
ριθμό των τριών πέμπτων (3/5) του συνόλου των εδρών,
προσκυρώνονται σε αυτόν όλες οι έδρες της Β΄ κατανο-
μής και δεν γίνεται καμία μεταβολή στη διάθεση των ε-
δρών της Α΄ κατανομής, ανάμεσα στους υπόλοιπους
συνδυασμούς.
5. Σε περίπτωση ισοψηφίας στην πρώτη θέση κατά την
αρχική ψηφοφορία δύο ή περισσότερων συνδυασμών,
στην επαναληπτική ψηφοφορία μετέχουν οι υποψήφιοι
δήμαρχοι όλων των συνδυασμών που ισοψήφησαν.
6. Σε περίπτωση ισοψηφίας στη δεύτερη θέση κατά
την αρχική ψηφοφορία δύο ή περισσότερων συνδυα-
σμών, στην επαναληπτική μετέχουν ο υποψήφιος δήμαρ-
χος του πρώτου σε αριθμό έγκυρων ψηφοδελτίων συν-
δυασμού και οι υποψήφιοι δήμαρχοι των συνδυασμών
που ισοψήφησαν στη δεύτερη θέση.
7. Στις περιπτώσεις των παραγράφων 5 και 6, επιτυ-
χών θεωρείται ο υποψήφιος δήμαρχος και ο συνδυασμός
του που έλαβαν στην επαναληπτική ψηφοφορία τη σχε-
τική πλειοψηφία.
Εάν στην ψηφοφορία αυτή ισοψηφήσουν δύο υποψή-
φιοι δήμαρχοι, το αρμόδιο δικαστήριο διενεργεί κλήρω-
ση για την ανάδειξη του επιτυχόντος δημάρχου και του
συνδυασμού του.
Εάν ισοψηφήσουν περισσότεροι από δύο συνδυασμοί,
το πρωτοδικείο διενεργεί κλήρωση για την ανάδειξη του
επιτυχόντος δημάρχου και του συνδυασμού του και εκεί-
νου που έχει συμμετάσχει στη Β΄ κατανομή κατά τα ορι-
ζόμενα στην παράγραφο 4.
8. Εάν κανένας από τους συνδυασμούς που συμμετέ-
χουν στις εκλογές στην αρχική ψηφοφορία δεν συγκε-
ντρώσει το εκλογικό μέτρο ή αν μόνον ένας το έχει συ-
γκεντρώσει, τότε στην Α΄ κατανομή συμμετέχουν οπωσ-
δήποτε οι δύο συνδυασμοί που έχουν λάβει το μεγαλύ-
τερο αριθμό έγκυρων ψηφοδελτίων.
Οι υποψήφιοι δήμαρχοι των δύο συνδυασμών συμμε-
τέχουν και στην επαναληπτική ψηφοφορία.
9. Οι τακτικοί και αναπληρωματικοί σύμβουλοι εκλέγο-
νται με βάση την πρώτη ψηφοφορία σύμφωνα με τους
σταυρούς προτίμησης που έλαβε καθένας στην ψηφο-
φορία αυτή, όπως ορίζεται στην παράγραφο 3 του άρ-
θρου 32 και του άρθρου 38 του παρόντος.


Άρθρο 34
Κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου
ανά εκλογική περιφέρεια

Οι έδρες του δημοτικού συμβουλίου σε δήμο που έχει
περισσότερες από μία εκλογικές περιφέρειες κατανέμο-
νται μεταξύ του επιτυχόντος και των επιλαχόντων συν-
δυασμών, σύμφωνα με το αποτέλεσμα της πρώτης ψη-
φοφορίας, όπως καθορίζονται στο άρθρο 32 του παρό-
ντος, ως εξής:

1. Η κατανομή ξεκινά αποδίδοντας στον επιτυχόντα
συνδυασμό σε κάθε εκλογική περιφέρεια μία έδρα, εφό-
σον έχουν ανακηρυχθεί υποψήφιοί του στην οικεία εκλο-
γική περιφέρεια.

2. Στη συνέχεια, αρχίζοντας από το μικρότερο σε ε-
κλογική δύναμη συνδυασμό, ο οποίος εξασφάλισε, σύμ-
φωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 32 του παρόντος, συμ-
μετοχή στο δημοτικό συμβούλιο, ο αριθμός των έγκυρων
ψηφοδελτίων του στο δήμο διαιρείται με τον αριθμό των
εδρών που δικαιούται και το ακέραιο πηλίκο της διαίρε-
σης, προσαυξημένο κατά μία μονάδα, αποτελεί το εκλο-
γικό μέτρο.
Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του διαιρείται
σε κάθε εκλογική περιφέρεια με το εκλογικό του μέτρο
και ο συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο είναι
το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης.
Εάν ο συνδυασμός εξακολουθεί να δικαιούται έδρες
στο δημοτικό συμβούλιο, ο αριθμός τους συμπληρώνεται
με τη διάθεση ανά μίας από κάθε εκλογική περιφέρεια,
όπου διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθίνουσα σειρά, α-
διάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων.
Στην περίπτωση κατά την οποία δεν έχουν ανακηρυ-
χθεί υποψήφιοί του σε μια εκλογική περιφέρεια, οι έδρες
αυτές παραμένουν κενές, δεν προσκυρώνονται στον επι-
τυχόντα συνδυασμό σύμφωνα με την παράγραφο 6 του
παρόντος και μειώνεται ανάλογα ο αριθμός των μελών
του δημοτικού συμβουλίου.

3. Εάν σε κάθε εκλογική περιφέρεια υπάρχουν τόσες
διαθέσιμες έδρες όσες δικαιούται ο συνδυασμός, τις κα-
ταλαμβάνει όλες και ο αριθμός τους αφαιρείται από τις
διαθέσιμες της περιφέρειας.
Εάν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός, στο συνδυασμό κα-
τακυρώνονται μόνον οι διαθέσιμες έδρες.
Εάν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής πα-
ραμένουν αδιάθετες για το συνδυασμό έδρες, κατανέ-
μονται ανά μία κατά σειρά στις εκλογικές περιφέρειες,
όπου ο συνδυασμός διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθί-
νουσα σειρά, αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων.

4. Οι έδρες που κατανέμονται σύμφωνα με τις παρα-
γράφους 1 και 2 αφαιρούνται από τις διαθέσιμες της ε-
κλογικής περιφέρειας.

5. Με την ίδια διαδικασία κατανέμονται οι έδρες σε κά-
θε εκλογική περιφέρεια για καθέναν από τους άλλους ε-
πιλαχόντες συνδυασμούς κατά αύξουσα σειρά εκλογής.

6. Οι έδρες που παραμένουν αδιάθετες σε κάθε εκλο-
γική περιφέρεια μετά την ολοκλήρωση της παραπάνω
διαδικασίας και για όλους τους επιλαχόντες συνδυα-
σμούς καταλαμβάνονται από τον επιτυχόντα συνδυα-
σμό, εφόσον έχουν ανακηρυχθεί υποψήφιοί του στις α-
ντίστοιχες εκλογικές περιφέρειες. Τυχόν αδιάθετες έ-
δρες δεν κατανέμονται και μειώνεται αναλόγως ο αριθ-
μός των μελών του δημοτικού συμβουλίου.

ΥΠ.ΕΣ: Καθορισμός του ανώτατου ορίου του συνολικού χρέους δήμου που προβαίνει σε δανεισμό, ως ποσοστού των συνολικών εσόδων του.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ,
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ &
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΑΥΤΟΔ/ΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ Δ/ΣΗΣ ΟΤΑ

Ταχ. Δ/νση    : Σταδίου 27
Ταχ. Κώδικας: 101 83 - ΑΘΗΝΑ 
Πληροφορίες : Γ. Στεφανάκης
Τηλέφωνο     : 213-1364838



ΘΕΜΑ: Καθορισμός του ανώτατου ορίου του συνολικού χρέους δήμου που προβαίνει σε δανεισμό, ως ποσοστού των συνολικών εσόδων του.

ΑΠΟΦΑΣΗ


Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:
1.- Τις διατάξεις της περίπτωσης (β) της παρ. 1 του άρθρου 264 «Πιστοληπτική Πολιτική - Διαδικασία συνομολόγησης δανείου από Δήμους και Περιφέρειες» του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης − Πρόγραμμα Καλλικράτης» (87 Α΄).
2.- Την υπ΄ αριθμ. 103/2702/12-7-2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδος.
3.- Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98 Α΄).


4.- Την υπ’ αριθμ 383/18-1-2010 (29 Β΄) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Καθορισμός αρμοδιοτήτων των Υφυπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θεοδώρας Τζάκρη και Γεωργίου Ντόλιου».
5.- Το γεγονός ότι, από την εφαρμογή των διατάξεων της παρούσας, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, ούτε σε βάρος των προϋπολογισμών των δήμων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ


1. Καθορίζουμε, ως ανώτατο όριο του συνολικού χρέους δήμου που προβαίνει σε δανεισμό, ποσοστό 60% επί των συνολικών εσόδων του.
2. Ως συνολικό χρέος του δήμου θεωρούνται οι συνολικές μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις του, όπως αυτές προκύπτουν:
α) Για τους δήμους που εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο των ΟΤΑ α’ βαθμού, από τον αριθμητικό μέσο των υποχρεώσεων των τριών (3) τελευταίων εγκεκριμένων ισολογισμών τους.
β) Για τους δήμους που δεν εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο των ΟΤΑ α’ βαθμού, από τον αριθμητικό μέσο των υποχρεώσεων των τριών (3) τελευταίων οικονομικών καταστάσεων τους, που καταρτίζουν κατ’ εφαρμογή της διάταξης της παρ. 7 του άρθρου 163 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006).
3. Ως συνολικά έσοδα του δήμου λαμβάνονται:
α) Για τους δήμους που εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο των ΟΤΑ α’ βαθμού, ο αριθμητικός μέσος των συνολικών εσόδων των τριών (3) τελευταίων εγκεκριμένων ισολογισμών τους.
β) Για τους δήμους που δεν εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο των ΟΤΑ α’ βαθμού, ο αριθμητικός μέσος των συνολικών εσόδων των τριών (3) τελευταίων εγκεκριμένων απολογισμών τους.
4. Στα συνολικά έσοδα της προηγούμενης παραγράφου δεν περιλαμβάνονται:

α) Οι εισπράξεις των δήμων από δάνεια (κατηγορία 31 του τύπου του προϋπολογισμού τους).
β) Οι εισπράξεις υπέρ του δημοσίου και τρίτων και επιστροφές χρημάτων (ομάδα 4 του τύπου του προϋπολογισμού τους).
γ) Το χρηματικό υπόλοιπο (ομάδα 5 του τύπου του προϋπολογισμού τους).
5. Για τους δήμους που συγκροτούνται και λειτουργούν από 1-1-2011, κατά τα οριζόμενα στο ν. 3852/2010, τα οικονομικά μεγέθη των ανωτέρω παραγράφων 1-4 προκύπτουν από τα άθροισμα των επιμέρους όμοιων μεγεθών των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης που συνενώνονται και απαρτίζουν το νέο δήμο.
6. Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ


ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΤΟΛΙΟΣ

Χαραβόπουλος Χρήστος :Υποψήφιος με τον συνδυασμό «Πολιτεία με Όραμα» του υποψηφίου Δημάρχου κ. Αστέριου Γαβότση


Ωραιόκαστρο, 02/08/2010
Ο επί δύο τετραετίες εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος κ. Χαραβόπουλος Χρήστος  έκανε την εξής δήλωση :
«Τιμώ την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου ο Δήμαρχος κ. Νίκος Μπάτος ωστόσο δηλώνω την πρόθεσή μου να κατέλθω στις επικείμενες δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου με το συνδυασμό «Πολιτεία με Όραμα» του υποψηφίου Δημάρχου κ. Αστέριου Γαβότση . Ο λόγος της απόφασής μου είναι η αδυναμία συνεννόησης με τον κ. Μπάτο σε μία σειρά από σημαντικά για το Δήμο θέματα καθώς και η έλλειψη διαλόγου .
Πιστεύω ότι ο κ. Γαβότσης θα μου δώσει το περιθώριο να λειτουργήσω για το καλό του ευρύτερου Δήμου με την ανάληψη πρωτοβουλιών με γνώμονα την ανάπτυξη της περιοχής και την ευημερία των πολιτών της.»



Mε τιμή,
Χαραβόπουλος Χρήστος

Ειρήνη Κέπετζη:ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Λάβαμε με e-mail την παρακάτω επιστολή της κιας Κέπετζη Ειρήνης,Δημοτικής Συμβούλου Ωραιοκάστρου την οποία και δημοσιεύουμε ως έχει:


Επειδή κατά τα λεγόμενα δεν υπάρχουν ειδήσεις αυτό το μήνα και επειδή μάλλον δεν έπεσε στην αντίληψή σας η …πρόκλησή μου προς τον κ. Μπάτο που δημοσιεύθηκε στο ΧΡΟΝΟ και επειδή αναδημοσιεύσατε παλιά κάτι δικό μου αλλά μετά χάθηκε και από το μηνολόγιο, παρακαλώ να ανεβάσετε αυτή την ανοιχτή επιστολή μου .
Αλήθεια οι δήμοι Καλλιθέας και Μυγδονίας πότε θα κάνουν Απολογισμό ; Ελπίζουμε να ενημερωθούμε από το site σας.
Σας ευχαριστώ
Ειρήνη Κέπετζη


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Ø      Επειδή το θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου τον υπηρετήσαμε με σεβασμό για 3 τετραετίες,
Ø      Επειδή η λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου δεν στηρίζεται στις προσωπικές προσκλήσεις  του δημάρχου Ωραιοκάστρου προς τους δημάρχους  Καλλιθέας και Μυγδονίας ,κεκλεισμένων των θυρών,
Ø      Επειδή η γνώση της πραγματικότητας κοινωνικής, οικονομικής, πολιτιστικής περιβαλλοντικής των 3 συνενούμενων δήμων πρέπει να είναι προτεραιότητα των ενδιαφερόμενων για τα αυτοδιοικητικά πράγματα,
Ø      Επειδή οι συνομιλίες των δημάρχων δεν διαχέουν τη γνώση αλλά ούτε προάγουν την αυτοδιοικητική προοπτική του δήμου μας,
Ø      Επειδή είμαστε κάθετα αντίθετοι στο δόγμα «διαίρει και βασίλευε»,αλλά ενισχύουμε το διάλογο και τη συνεργασία,
Ø      Επειδή ο συνδυασμός μας βρίσκεται σε επικοινωνία με συμπολίτες μας από τους δύο δήμους που έχουν εθελοντική δραστηριότητα σε συλλόγους πολιτιστικούς, περιβαλλοντικούς και συνεταιριστικούς,
Ø      Επειδή πιστεύουμε ακράδαντα στη δημοκρατία, στο διάλογο σε ομάδες, στην ανταλλαγή απόψεων, στον πλούτο της σύνθεσης, στη βαθύτερη γνώση των προβλημάτων της κάθε περιοχής πέρα από δημοσιεύσεις, blogs , μυθεύματα και χρώματα,
Ø      Επειδή τέλος ,τουλάχιστον εμείς, ενδιαφερόμαστε για το νέο μεγάλο Δήμο μας των χιλιάδων στρεμμάτων, των πάρα πολλών κατοίκων, της πανάρχαιας ιστορίας της περιοχής ,της πολιτιστικής της κληρονομιάς και το κοινό μας μέλλον και επιθυμούμε με γνώμονα τον πολιτικό πολιτισμό να προχωρήσουμε στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου,
Πρότεινα στον δήμαρχο Ωραιοκάστρου κατά τον Απολογισμό της 7ης Ιουλίου να συγκαλέσει μιαν άτυπη συγκέντρωση –σύσκεψη των 3 Δημοτικών Συμβουλίων με στόχο τη γνωριμία των αιρετών αυτής της περιόδου ,την παρουσίαση των προβλημάτων των τριών δήμων και την ανταλλαγή απόψεων για το μέλλον.

Δεν θα περιμένουμε πολύ .
Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ που «λιθοβολείται» από τους αγνοόντες και τους τοπικιστές μπορεί να γίνει ο πλούτος της περιοχής με την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, με την προβολή της ειδικής φυσιογνωμίας της Καλλιθέας και την επένδυση στην ιδιαίτερη σύνθεση της Μυγδονίας σε συνδυασμό με την κοινωνική και πολιτιστική πραγματικότητα του Ωραιοκάστρου.
Αυτό είναι το στοίχημα !  Το πάμε ;

ΕΙΡΗΝΗ ΚΕΠΕΤΖΗ
Δημοτ. Σύμβουλος
Δήμου Ωραιοκάστρου