Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ της Φωτεινής Αντωνιάδου-Σπυρίδου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Ένα μεγάλο ευχαριστώ προς όλους τους δημότες του Ωραιοκάστρου οι οποίοι με τίμησαν με την ψήφο τους.
Στο μικρό διάστημα των 22 ημερών, από το ξεκίνημά μου, προσπάθησα κι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου, μίλησα αληθινά, κοίταξα όλες κι όλους στα μάτια και παρουσίασα – το ίδιο κι όλοι οι συνυποψήφιοι μου - το πρόγραμμα του συνδυασμού Δύναμη Δημιουργίας – Νέα πρόταση.
Με τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο θέλησα να συμβάλλω κι εγώ -με τις μικρές μου δυνάμεις- στην προσπάθεια του Γιώργου Παπακωνσταντίνου για το καλύτερο για τον τόπο. Όποιος κι αν είναι ο αριθμός των ψήφων που έλαβα εκφράζω την ικανοποίησή μου μιας και αυτές στο σύνολό τους είναι μοναδικές από ανθρώπους που πίστεψαν κι οραματιστήκαμε μαζί.
Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που πρόσφεραν στο συνδυασμό τη βοήθεια που χρειαζόταν κι ήταν απαραίτητη σ’ όλους εμάς. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στο Γιώργο Παπακωνσταντίνου που με την ευγένεια που τον διακρίνει, τη λεπτή και προσεγμένη συμπεριφορά του κατάφερε αυτό το μικρό «θαύμα» που τράβηξε κι όλους εμάς κι αποτέλεσε παράδειγμα σε μένα ν’ αποδεχτώ την εκλογική πρόκληση.
Ευχαριστώ
Αντωνιάδου – Σπυρίδου Φωτεινή
Καθηγήτρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.