Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Θανάσης Καρύδης: Συμμετέχω και συμβάλλω ώστε η «Πολιτεία με Όραμα» να είναι η παράταξη που θα δημιουργήσει ένα σίγουρο και καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας.

Δήλωση στήριξης του Θανάση Καρύδη στον Αστέριο Γαβότση.


Αγαπητοί συνδημότες,
 Η επιλογή μου να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο της δημοτικής παράταξης «Πολιτεία με Όραμα», προήλθε μετά από ώριμη σκέψη και αποτελεί για μένα ιδιαίτερη τιμή. Ζω και εργάζομαι στον τόπο μου, συμμετέχω και συμβάλλω σε κάθε συλλογική κίνηση και δεσμεύομαι από τη μεριά μου να υπηρετήσω τον δήμο Ωραιοκάστρου και τους συμπολίτες μου, συμβάλλοντας με όλες τις δυνάμεις μου, τις γνώσεις και την αστείρευτη διάθεση για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, ώστε η «Πολιτεία με Όραμα» να είναι η παράταξη που θα δημιουργήσει ένα σίγουρο και καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας.

Θανάσης Καρύδης
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ωραιοκάστρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.