Ερώτηση
και αίτηση κατάθεσης εγγράφων της βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης, Κατερίνας Μάρκου
σχετικά με την ανάθεση σε ιδιώτη της τηλεφωνικής υπηρεσίας ραντεβού
στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου
Προς
τον Υπουργό Υγείας κ. Λυκουρέντζο
Θέμα:
Χρέωση δύο ευρώ για κάθε τηλεφωνικό ραντεβού στο Νοσοκομείο
Παπαγεωργίου
Στην
υπ’ αρ. 366 Συνεδρίαση του Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης
Παπαγεωργίου (30.08.12), η Διοίκηση του νοσοκομείου αποφάσισε την ανάθεση σε
ιδιώτη της τηλεφωνικής υπηρεσίας ραντεβού του Νοσοκομείου. Το κόστος για κάθε
κλήση θα ανέρχεται στο ποσό των 2 ευρώ και θα επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τους
ασθενείς.
Εντύπωση
προξενεί το γεγονός ότι στον ιστότοπο της «Διαύγειας» του Νοσοκομείου δεν
υπάρχει καμία προκήρυξη τέτοιου είδους σύμβασης ούτε και απόφαση ανάθεσης σε
κάποια εταιρεία.
Σημειωτέον
ότι, σύμφωνα και με πρόσφατες αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης
(Ακυρωτικού), έχει κριθεί ότι το Γ.Ν. Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου «αποτελεί
αναθέτουσα αρχή, ως οργανισμός δημοσίου δικαίου, κατά την έννοια του άρθρου 1
παρ.9 εδάφ. δεύτερο της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του
Συμβουλίου» με αποτέλεσμα να εφαρμόζονται και γι αυτό οι διατάξεις της ως
άνω Οδηγίας (η οποία έχει ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο με το ΠΔ 60/2007) όσον
αφορά τις συμβάσεις που συνάπτει [βλ. ΔΕφΘ(Συμβ) 359/2011, 6/2012 και 100/2012].
Ο
Σύλλογος Εργαζομένων έχει καταθέσει πλήρη πρόταση προς τη Διοίκηση για τον
εξορθολογισμό του συστήματος ραντεβού, ώστε να μειωθεί ο φόρτος εργασίας χωρίς
να αυξηθούν τα κόστη για τους ασθενείς, ενώ έχει προχωρήσει και στη συλλογή
υπογραφών από 3.000 πολίτες για να μην προχωρήσει η
ιδιωτικοποίηση.
Όλη
η χώρα περνά δύσκολες ημέρες και ακόμα και το ποσό των 2 ευρώ για ένα ραντεβού
μπορεί να είναι σημαντική επιβάρυνση για κάποιους πολίτες, ειδικά για ανθρώπους
με ασθένειες που επιβάλουν συνεχή παρακολούθηση.
Κατόπιν
των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός
Αληθεύει
ότι το Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου θα προχωρήσει στην
ιδιωτικοποίηση των τηλεφωνικών ραντεβού, έναντι του τιμήματος των δύο ευρώ ανά
κλήση;
Εφόσον
έχει υπογραφεί σχετική σύμβαση, έχουν τηρηθεί οι νόμιμες διαδικασίες που ορίζει
η κείμενη νομοθεσία για τέτοιου είδους συμβάσεις; Για ποιο λόγο δεν έχει
αναρτηθεί καμία απόφαση προκήρυξης ή κατακύρωσης της σύμβασης στην «Διαύγεια»
του Νοσοκομείου;
και
καλείται να καταθέσει τη διακήρυξη, την απόφαση κατακύρωσης και το κείμενο της
σύμβασης αυτής. όπου φαίνονται οι όροι με τους οποίους έχει γίνει η
ανάθεση.
Η
ερωτώσα Βουλευτής
Κατερίνα
Μάρκου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.