Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Παντελής Τσακίρης: «Είμαι υποψήφιος βουλευτής. Είμαι προσηλωμένος σε αυτήν την επιλογή».


O νεαρός πολιτευτής Παντελής Τσακίρης,  δήλωσε  σχετικά με το θέμα που προέκυψε με τον Ν. Μπάτο:  «Είμαι ο επόμενος στη σειρά εκλογής για το δημοτικό συμβούλιο. Είμαι όμως και υποψήφιος βουλευτής. Είμαι προσηλωμένος σε αυτήν την επιλογή. Μέχρι να τελεσεδικήσει η διαδικασία της οριστικής έκπτωσης, η έκβαση των βουλευτικών εκλογών που αναμένονται, είναι αυτή που θα καθορίσει και την τελική σύνθεση του δημοτικού συμβουλίου». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.