Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Κυριακίδου Σοφία:Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Δ.Σαραμάντο

ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ (επιχειρηματίας)

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Ωραιόκαστρο στο κεντρικότερο σημείο της αγοράς (σήμερα το “Kεντρικό” fastfood).Αποφοίτησα από το Γυμνάσιο-Λύκειο Ωραιοκάστρου.
Η οικογένεια μου προέρχεται από πλευράς του πατέρα μου από Τσιμερά και Ματσούκα Τραπεζούντας
Από πλευράς της μητέρας μου η καταγωγή της ήταν από Ν. Μηχανιώνα και παλιότερα από την Παλιά Μηχανιώνα και την Πόλη.
Ο παππούς μου Φίλιππος Πλιακόπουλος προέδρευσε αρκετά έτη στην Ν. Μηχανιώνα αμέσως μετά τον πόλεμο του 41.
Η μεγάλη μου αγάπη για τον αθλητισμό αφού χρόνια ασχολήθηκα με πρωταθλητισμό στην επιτραπέζια αντισφαίριση με έσπρωξε να κατευθυνθώ στην προπονητική στην Γιουγκοσλαβία για σπουδές συγκεκριμένα στο Βελιγράδι στο Πανεπιστήμιο στο τμήμα της Γυμναστικής Ακαδημίας.
Μετεγγράφηκα λίγο πριν τον πόλεμο ως πολύτεκνη στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής όπου και αποφοίτησα το 1992.
Πνεύμα ανήσυχο όπως ήμουν πάντα παρακολούθησα από τους πρώτους, την σχολή αεροβικής GRAFTS της Θέλξης Ντέμου που έφερε μια νέα μόδα αεροβικής Γυμναστικής στην Ελλάδα.              Επί δέκα χρόνια εργάστηκα στο ιδιωτικό τομέα σε γυμναστήρια στην αεροβική γυμναστική και σε δήμους ως προπονήτρια σε συλλόγους.
Σε ηλικία 30 ετών μπήκα στον επαγγελματικό χώρο των πωλήσεων για τρία έτη περίπου ως αντιπρόσωπος σε προϊόντα πληροφορικής και λογισμικού ενώ παράλληλα πήρα πτυχίο εκπαίδευσης για πληροφορική από το ΤΕΙ Καβάλας, αφού ήμουν πάντα της άποψης ότι «οι υπολογιστές είναι κάτι που πρέπει να μάθουν όλοι».
Τέλος τα τελευταία οκτώ έτη ασχολούμαι με τα χρηματοοικονομικά και ως Σύμβουλος επενδύσεων (κτηματομεσίτης) στο Ωραιόκαστρο, Δήμο Μυγδονίας, Καλλιθέας και γενικά Δυτικής Θεσσαλονίκης δημιουργώντας τρία γραφεία στην χρυσή εποχή του ακινήτου Ωραιόκαστρο-Εύοσμο-Λητή με πολλές πωλήσεις ακινήτων στο ιστορικό μου, και πολλές εξυπηρετήσεις δανείων σε όλη τη Β. Ελλάδα.
Τον τελευταίο χρόνο βλέποντας ότι η αγορά αλλάζει ανέπτυξα νέες δραστηριότητες στο γραφείο μου με ασφαλιστικά προϊόντα, ανακαινίσεις –κατασκευές και πράσινη ανάπτυξη.

Ομιλώ την Αγγλική και Σερβοκροάτικη γλώσσα, χρησιμοποιώ άψογα τους Υπολογιστές, είμαι απόφοιτος ΑΕΙ, ΤΕΙ, και κάνω τη διπλωματική μου εργασία στο ΕΑΠ Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Πατρών στην κατεύθυνση «Τουριστικό Management» και συγκεκριμένα ανάπτυξη του ορεινού όγκου των τριών δήμων Ωραιόκαστρο-Μελισοχώρι-Καλλιθέα τουριστικά.

Τέλος έχω περπατήσει πολλά από τα μέρη της Καλλιθέας, Μυγδονίας Ωραιοκάστρου, τα τελευταία οκτώ έτη και έχω εντοπίσει από μόνη αρκετές αδυναμίες, και πλεονεκτήματα που έχει αυτός ο τόπος.
Έχω δίψα μεγάλη να βοηθήσω στην ανάπτυξης αυτής της περιοχής με γνώσεις σοβαρές και αποδεδειγμένες στην ανάπτυξη του αθλητισμού, του τουρισμού, της ανοικοδόμησης.
Φρόντισα να ενημερωθώ πολύπλευρα περισσότερο από κάθε άλλο όλα αυτά τα έτη, γιατί πάντα πίστευα ότι ο Δήμος Μυγδονίας και Ωραιοκάστρου θα ενωθούν, και κάποτε η Θεσσαλονίκη θα γίνει ένα με αυτά τα παραδοσιακά όμορφα χωριά που ήταν πίσω από το βουνό.
Ως άνθρωπος σκεπτόμενος και επιχειρηματίας που προβλέπει πάντα καταστάσεις φρόντισα οι επενδύσεις που θα κάνω να είναι σε αυτά τα μέρη που πάντα πίστευα ότι θα ανεβούν πάρα πολύ.
Αφουγκράζομαι την αγορά, τα προβλήματα της, τον πόνο των Βιοτεχνιών του Ωραιοκάστρου, τα προβλήματα των συγκροτημάτων στην οίκηση και συμβίωση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.