Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα το 1953 στον Πεντάλοφο Θεσσαλονίκης όπου μεγάλωσα και διαμένω μόνιμα.
 Από πολύ μικρός ασχολήθηκα με τα κοινά του τόπου μου με έντονη Κοινωνική (Αθλητικό και Πολιτιστικό Σύλλογο)  και  κυρίως Αυτοδιοικητική προσφορά, θητεύοντας επί 16 χρόνια στην Κοινότητα Πενταλόφου ως Κοινοτικός σύμβουλος.
Το επάγγελμά μου είναι Λογιστής.
Χόμπι μου είναι η ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά και είμαι ο ιδιοκτήτης και δημιουργός της ερασιτεχνικής ηλεκτρονικής εφημερίδας "ΚΑΛΛΙΘΙΩΤΗΣ"
Είμαι παντρεμένος με την Στέλλα Δούμπαλα από τον Πεντάλοφο και έχουμε δύο παιδιά, τον Αλέξη και την Στεφανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.