Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Γιώργος Νικόπουλος: ΟΧΙ κύριοι ανοιχτά την ΚΥΡΙΑΚΗ

Κατανοώντας τις δύσκολες στιγμές που περνά κάθε επαγγελματίας, την ανάγκη του να καλύψει τις τρέχουσες υποχρεώσεις αλλά και παλιές ,τις κρίσιμες αλλά και δύσκολες στιγμές που περνάμε όλοι μας ,θα ήθελα να του επικεντρώσω την προσοχή σε ότι αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές. Πέρα από θρησκευτικούς, οικογενειακούς κ.τ.λ. λόγους σκεφτείτε ποιους εξυπηρετεί το μέτρο αυτό. Ποιος γονιός με το παιδί του δεν θα είναι σε κάποια παραλία, σε κάποιο μεγάλο εμπορικό κέντρο, σε κάποιον φίλο η γνωστό όπου και αυτός μια μέρα της εβδομάδας θα θέλει να περάσει καλά, ποιος ο λόγος λοιπόν εγώ να κλείσω το παιδί μου σπίτι και να απομονωθώ σε ένα μαγαζί που μπορεί να τύχει να περάσει κάποιος να ψωνίσει ???
Γιατί να βοηθήσω όλους αυτούς που θέλουν και όλοι ξέρουμε για ποιο σκοπό να είναι ανοιχτά τα μαγαζιά μας ????
Γιατί εγώ να σταματήσω να είμαι άνθρωπος περιμένοντας , μέσα στο μαγαζί μου την ανάπτυξη, ενώ κάποιοι άλλοι θα θησαυρίζουν ???
ΟΧΙ κύριοι δεν βοηθώ κανέναν που επί τόσα χρόνια με εκμεταλλεύεται .
ΟΧΙ δεν υποδουλώνω την αξιοπρέπεια μου για κάποιους που δεν πρόκειται ποτέ να σκεφτούν  το δικό μου παιδί , μαγαζί ,οικογένεια.

ΟΧΙ κύριοι θα με κλείσετε που θα με κλείσετε δεν θα σας αφήσω τουλάχιστον να με ταλαιπωρείτε.
ΟΧΙ κύριοι ανοιχτά την ΚΥΡΙΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.