Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο από την Βασιλική Λύσσα

-Ένα μεγάλο Ευχαριστώ οφείλω να εκφράσω στους αγαπητούς συνδημότες μου- φίλους, συγγενείς, συναδέλφους, συνυποψηφίους,  γονείς και παππούδες των μαθητών μου, αθλουμένους μου 17 ετών- για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο άτομό μου, με την ψήφο τους, αλλά και για την ψυχολογική στήριξή τους  απέναντί μου, σε όλο το χρονικό διάστημα της προεκλογικής και εκλογικής διαδικασίας. -Θεωρώ ότι η τιμή που μου χάρισαν απλόχερα είναι πολύ μεγάλη και η επιθυμία μου να ανταποδώσω είναι εξίσου έντονη. Επιθυμώ να βοηθήσω στη βελτίωση και πρόοδο του Δήμου μας, καθώς  και στην επίλυση καθημερινών προβλημάτων των συνδημοτών μου, με σκοπό πάντα την καλύτερη ποιότητα ζωής.      
-Σας Ευχαριστώ για την αγάπη και την στήριξη σας!

 Με τιμή :                     
Λύσσα Βασιλική,

Δημοτική Σύμβουλος στο Τοπικό Συμβούλιο του Δήμου Ωραιοκάστρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.