Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΖΙΑΚΟΥΛΗΣ ΗΛΙΑΣ: Θέλω να σας γνωστοποιήσω την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος Πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ
 
Με την επιστολή μου αυτή θέλω να σας γνωστοποιήσω την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος Πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
Πήρα την απόφαση αυτή, μετά την παρότρυνση πολλών φίλων, νέων ανθρώπων αλλά και έμπειρων στελεχών της παράταξής μας  που αγωνιούν για το μέλλον της ,Σε αυτή την προσπάθεια ζητώ από όλους σας να συμμετέχετε  στην εκλογική αναμέτρηση και να στηρίξετε την υποψηφιότητα μου.  
Με σύμμαχο τις ιδέες μας , την εμπειρία ,τη γνώση αλλά και τον ενθουσιασμό μας μπορούμε να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε το καλύτερο για την παράταξή και τον τόπο μας 
• Μια παράταξη που θα αξιοποιεί σε βάθος, με διαδικασίες συλλογικές, τον πλούτο των στελεχών μας.
Φίλες & Φίλοι  
Γνωρίζετε όλοι σας την πορεία μου, πολιτική ,συνδικαλιστική αλλά και αυτοδιοικητική .Γνωρίζετε ότι πάντα υπήρξα παρών σε όλους τους αγώνες  του φιλελεύθερου χώρου .
Το  Σάββατο 16-11-2013 στο κτίριο Παύλος Μελάς στο Παλαιόκαστρο εκλέγουμε το νέο Δ.Σ. Και τον Πρόεδρο της ΔΗΜ.Τ.Ο Ωραιοκάστρου     
Σας καλώ με τα λόγια του Παλαμά:
«όλοι μαζί για πάλεμα, για μάτωμα,
για μια καινούρια γέννα»
Τηλ. Επικοινωνίας: 6947992921
 
Με τιμή
ΖΙΑΚΟΥΛΗΣ ΗΛΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.