Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ξαφνική παραίτηση απο το Δημοτικό Συμβούλιο Ωραιοκάστρου της Χρ.Αλίρη.

Ανακοίνωση στο F/B ανάρτησε η κια Χριστίνα Αλίρη με την οποία γνωστοποιεί ότι παραιτείται από την θέση του Δημοτικού Συμβούλου Ωραιοκάστρου.





Η δήλωση της κιας Χριστίνας Αλίρη:

Αγαπημένοι μου φίλοι,
Σε όλη την διάρκεια της θητείας μου ως Επικεφαλής της Παράταξης Κοινωνία Πολιτών προσπάθησα να αποδείξω πως υπάρχει εναλλακτική πρόταση, πολιτικά προοδευτική και με αυθεντικό ενδιαφέρον για τον τόπο μου. Αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε ως παράταξη αλλά χωρίς εμένα μέλος του Δημοτικού μας Συμβουλίου. Προσωπικοί λόγοι καθιστούν την παρουσία μου στα Δημοτικά Συμβούλια αδύνατη. Την θέση μου θα την αναπληρώσει ο κ. Καρύδης Θανάσης, γνωστός για τους αγώνες του στο Δήμο μας. 
Η παραίτησή μου αυτή δεν σημαίνει ότι θα σταματήσω να εργάζομαι, να αγωνίζομαι και να προσφέρω τα μέγιστα στον τόπο μου, από άλλη θέση όμως, αυτή του απλού πολίτη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.