Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΧΑΡΑΒΟΠΟΥΛΟΥ-Απάντηση Τάκη Χαραβόπουλου στον Δ. Καρασαββίδη

Η πολιτική σήμερα, όπως την έχουν καταντήσει φίλε Δημήτρη ορισμένοι, είναι για γέλια. Έχω πλήρη επίγνωση των γραφομένων μου και επειδή σπούδασα πολιτική δίπλα σε αυτή την ένδοξη μορφή του τόπου μας, τον αείμνηστο πατέρα μου Χαρίλαο Χαραβόπουλο, γνωρίζω πολύ καλά και όπως αποδεικνύεται πολύ καλύτερα από εσένα, τι σημαίνει ψήφισμα- πρόταση στην επιτροπή διαβούλευσης, όπως εντέχνως παρουσιάσθηκε στο δημοτικό συμβούλιο από τον δήμαρχο.

Τη διαφωνία μου για την αλλαγή ονομασίας της πλατείας στην έχω αναφέρει και τηλεφωνικά, όταν, πριν εισηγηθείς το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, με ρώτησες. Σε εκείνη την τηλεφωνική επικοινωνία μας, δεσμεύτηκες ότι το θέμα θα το αναβάλεις, όταν σου απάντησα ότι επιθυμία της οικογένειας μου είναι να παραμείνει η ονομασία της πλατείας ως έχει. Δεν το έκανες όμως. Εσύ αθέτησες τον λόγο σου και για τους δικούς σου λόγους έφερες το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο. Όπως το ίδιο έκανε και ο δήμαρχος, αν και παρουσία μαρτύρων είχε δεσμευτεί ότι η πλατεία δεν πρόκειται να αλλάξει την ονομασία της επί δημαρχίας του.

Η αλήθεια είναι ότι δεν αντιλαμβάνομαι την πρεμούρα της αλλαγής της ονομασίας, όταν μάλιστα πριν 5 χρόνια τόσο εσύ, όσο και ο Α. Πολυχρονίδης, που συμφώνησε με την εισήγησή σου, ψηφίσατε υπέρ της ονομασίας. Αλήθεια τι άλλαξε από τότε; Μήπως συμφωνείς και εσύ με την απάντηση που μου έδωσε ο δήμαρχος, όταν μετά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί του, ότι το θέμα είναι καθαρά πολιτικό; Εγώ φίλε Δημήτρη σου απαντώ ότι το θέμα είναι καθαρά ψηφοθηρικό και ο στόχος δεν είναι κανένας άλλος παρά οι ψήφοι, που θα «ψαρέψεις» από τους Πόντιους της περιοχής!

Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι κάποιοι υπακούουν σε «σειρήνες» μικροκομματισμού και ιδιοτέλειας τρίτων. Φίλε Δημήτρη να είσαι σίγουρος ότι εγώ δεν ανήκω σε αυτούς. Άλλωστε ο θυμόσοφος λαός λέει ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν θα πρέπει να μιλάνε για σκοινί.

Το γεγονός ότι εσύ φίλε Δημήτρη θεωρείς ότι εξυπηρετώ συμφέροντα τρίτων με εκπλήσσει, διότι όπως γνωρίζεις προτεραιότητά μου ήταν πάντα το συμφέρον του Ωραιοκάστρου. Άλλοι έχουν βάλει πάνω από όλα το προσωπικό τους συμφέρον... προσφέροντας «εθελοντικά» τις εργασίες τους σε μια προσπάθειά τους να αγκιστρωθούν στην εξουσία, όπως θεωρούν οι ίδιοι!

Αποχώρησα από την παράταξη του πρώην δημάρχου και προσχώρησα στην παράταξη «Πολιτεία με Όραμα» διότι πίστευα (το ίδιο έκανες και εσύ) ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για ένα Ωραιόκαστρο, όπως το ονειρευόμαστε όλοι, και εξακολουθώ να το πιστεύω και σήμερα.


Εσύ φίλε Δημήτρη έφυγες νωρίς. αναζητώντας, όπως είπες, την εξουσία. Εσύ φίλε Δημήτρη έχασες την ευκαιρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.