Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΡΕΓΚΟΥΖΑ-ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΟΥ Ο ΜΑΚΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δήλωση κ.ΑΔΑΜ ΡΕΓΚΟΥΖΑ



    Η μεθοδευμένη προσπάθεια εξόντωσής μου το 2005, κόστισε την ηθική και πολιτική μου απαξίωση, καθώς και ανατροπές στην κοινωνική μου δράση.
    Ξεδιπλώθηκε μια συνεχής και μεθοδευμένη επίθεση εις βάρος μου, που στόχο είχε να με καταστήσει «γραφικό» και να με αποκαθηλώσει εκείνη την εποχή από την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή.
    Ο λόγος, η προσπάθειά μου να πατάξω το λαθρεμπόριο καυσίμων και να εξασφαλίσω διαφεύγοντα, δυστυχώς μέχρι και σήμερα, έσοδα του κράτους.
    Το δίλημμα που κυριάρχησε σε εμένα τότε ήταν· να βάλλουμε νέους φόρους στους πολίτες ή να φράξουμε τους κρουνούς διαφυγής εσόδων; Η απάντηση ήταν απλή: όχι σε νέους φόρους όχι στην κοινωνική αδικία.
     Όμως ο πόλεμος, που εστία του είχε μεγάλα και αδίστακτα συμφέροντα, ήταν σκληρός. Επειδή δεν υπήρχε τίποτα ενοχοποιητικό για εμένα, επιστρατεύτηκε η λάσπη. Εμφανίστηκα να έχω «δήθεν» σχέση με τα τσοντοκάναλλα και τα 090, επικρίθηκα γιατί παρευρέθηκα, μαζί με άλλα 15 πολιτικά πρόσωπα, από όλα τα κόμματα, σε κοινωνική εκδήλωση εργαζομένων σε ειδησεογραφικό ιδιωτικό κανάλι και επιπλέον, ανασύρθηκε κατηγορία για δήθεν παρότρυνσή μου προς τους τελωνιακούς σε εκδήλωση (πριν 6 μήνες) να περιορίσουν το γρηγορόσημο, μιας και αυτό δεν μπορούσε εκ των άνω να κοπεί. Αυτό θεωρήθηκε μεγάλο αμάρτημα και εμφανίστηκε ως παρότρυνσή μου προς τους τελωνιακούς προς τη διαφθορά. Αστεία πράγματα!
    Η όλη αυτή επίθεση πέραν της εξόδου του από την τότε κυβέρνηση, καθώς και την ηθική ζημία, είχε και πολιτική ζημία. Έφτασαν στο σημείο στις εκλογές του 2007, συγκεκριμένα τρεις μέρες πριν από αυτές, σε εκπομπή του «τηλεοπτικού εισαγγελέα» να επαναφέρουν τα ψεύδη και τις συκοφαντίες, με αποτέλεσμα από 1ος εκλεγμένος Βουλευτής το 2004 να διασωθώ τρίτος. Δεν σταμάτησαν  όμως εδώ, καθώς, πάλι μεθοδευμένα, τρεις μέρες πριν τις εκλογές του 2009 στην τηλεοπτική εκπομπή πάλι του «τηλεοπτικού εισαγγελέα» επανέφεραν τη λάσπη. Αυτή τη φορά στάθηκαν «τυχεροί» καταφέρνοντας να με πετάξουν έξω από τη Βουλή μιας και ήμουν για τα συμφέροντά τους ενοχλητικός.
    Μοναδικό όπλο σε αυτή τη λάσπη είχα την προσφυγή στη δικαιοσύνη. Υπέβαλα 16 αγωγές και τρεις μηνύσεις. Από τη μέχρι τώρα πορεία τους, δικαιώνομαι πανηγυρικά. Εννέα αμετάκλητες (εφετειακές) δικαστικές αποφάσεις που με δικαιώνουν, μία σε εκκρεμότητα στον Άρειο Πάγο (αφορά τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο) και έξη σε εκκρεμότητα. Τους περιμένω, όμως, να χτυπήσουν πάλι!
    Η καθολική αυτή απάντηση μέσω των δικαστικών αποφάσεων αποτελεί τον πρώτο πυλώνα δικαίωσής μου και κατάρρευσης του πολέμου λάσπης.
    Η δεύτερη δικαίωση έχει ουσιαστικό περιεχόμενο. Και εξηγούμαι: στις προγραμματικές δηλώσεις του 2009, ο σημερινός πρωθυπουργός είχε εξαγγείλει ότι θα ληφθούν μέτρα για την πάταξη του λαθρεμπορίου (χωρίς δύο χρόνια να φανούν), καθώς και μέτρα εξασφάλισης εσόδων πέντε (5) δις Ευρώ το χρόνο.
    Στις 17/5/2011, σε εκπομπή τηλεοπτικού καναλιού, ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος κ. Μανιάτης και εκπρόσωπος της εταιρείας SHELL ανακοίνωσαν, σύστημα μαρκαρίσματος των καυσίμων της εν λόγω εταιρείας με ειδικούς ανεξίτηλους ιχνηθέτες από τα διυλιστήρια, με στόχο την ταυτοποίηση των καυσίμων, την τυχόν νοθεία τους και την αποτροπή διαρροών.
    Αυτό ακριβώς επιχειρούσα και εγώ τότε, σε μια προσπάθεια ελέγχου του παράνομου πετρελαίου, αλλά για όλες τις πετρελαϊκές εταιρείες. Συγκεκριμένα είχα έρθει σε συμφωνία με αμερικανική εταιρεία και ήταν έτοιμη  η υπογραφή σύμβασης για ανάθεση της διαχείρισης του όλου έργου. Τη σύμβαση αυτή για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου θα την υπέγραφα , λόγω αρμοδιότητας, εγώ, πλην όμως για ένα τέτοιο θέμα ήθελα τη σύμφωνη γνώμη του τότε Υπουργού Οικονομίας, κ. Αλογοσκούφη , ο οποίος ήταν ενήμερος σχετικά. Έστειλα λοιπόν την επεξεργασμένη σύμβαση στο γραφείο του και σε διάστημα δέκα (10) ημερών από την αποστολή της, ήρθε η αναγκαστική παραίτησή μου από Υφυπουργός Οικονομικών.
    Παράλληλα με όλα αυτά είχα δρομολογήσει τις διαδικασίες για την πραγματοποίηση διεθνούς διαγωνισμού, για ηλεκτρονική παρακολούθηση, μέσω δορυφόρου , των καυσίμων (τα λεγόμενα δακτυλίδια). Το σύστημα αυτό θα μετρούσε τα καύσιμα με απόλυτη ακρίβεια, δεν θα μπορούσε ανθρώπινο χέρι να παρέμβει, θα εξασφάλιζε τους πολίτες από τις παρατηρούμενες σήμερα νοθείες και κλοπές μέχρι και από τα ντεπόζιτα των αυτοκινήτων και των πολυκατοικιών.
    Δεν έγινε τίποτα μέχρι σήμερα, ας περιμένουμε να δούμε, έστω και τώρα, αυτό που έπρεπε να είχαμε δει από χθες. Ποτέ δεν είναι αργά. Ίδωμεν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.