Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Κατερίνα Φαρδούλη:Τhe right man in the right place (ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση)

Κατερίνα Φαρδούλη

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 22/2/2011

Τhe right man in the right place (ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση).
Εντελώς τυχαία πληροφορήθηκα από ιστοσελίδες του Ωραιοκάστρου, αναφορικά με την «επί θύραις» κάλυψη της θέσης του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης στο Δήμο Ωραιοκάστρου.
Χωρίς καμιά διάθεση αντιδικίας με τους αρθρογράφους, από τα δημοσιεύματα συνάγω το συμπέρασμα, ότι θεωρείται ακατάλληλο πρόσωπο για τη θέση αυτή, κάποιος ή κάποια με νομικές σπουδές. Προσωπικά, έχουσα αγάπη για τη δικαιοσύνη, δηλαδή την απονομή του ορθού και του δίκαιου –που αποτελεί το βασικότερο στυλοβάτη της δημοκρατίας- επέλεξα τη Νομική για τις πανεπιστημιακές μου σπουδές. Δυστυχώς, αυτό θεωρείται μειονέκτημα για τη συγκεκριμένη θέση και φοβούμαι ότι προχώρησα και σε δεύτερο αμάρτημα, αφού εμβάθυνα τις νομικές μου γνώσεις με μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα του ποινικού δικαίου που ως γνωστόν αποτελεί τη λάμπουσα όψη της δικαιοσύνης. Με αυτά τα προσόντα έλαβα το θάρρος να διεκδικήσω την προαναφερθείσα θέση στο δήμο Ωραιοκάστρου.

Ο οποιοσδήποτε ενδοιασμός αναφορικά με την άποψη ότι επειδή υπήρξα υποψήφια δημοτική σύμβουλος και ταυτόχρονα νομικός δεν είμαι κατάλληλη να καθέξω  τη συγκεκριμένη θέση, αποτελεί ισχυρισμό πέρα από  κάθε λογική. Αντίθετα, θεωρώ πως τα εφόδιά μου αυτά συμπληρώνουν την προσωπικότητά μου προκειμένου να ανταπεξέλθω με επιτυχία στα καθήκοντα της θέσης αυτής.

΄Οσο αφορά την προσπάθειά μου να μετέχω στα κοινά, αυτό θα πρέπει να θεωρηθεί προφανώς ως εκδήλωση αγωνίας και αυθεντικού ενδιαφέροντος προκειμένου να προσθέσω και εγώ με τις περιορισμένες δυνάμεις μου ένα λιθαράκι στο σημαντικό τομέα της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Τέλος είναι γνωστό για όσους με γνωρίζουν, ότι ουδέποτε ασχολήθηκα με την άγρα πελατείας, στάση ζωής την οποία δεν προτίθεμαι να μεταβάλω. Τουναντίον, ο μέχρι τώρα βίος μου που διακρίνεται για την αξιοπρεπή εκτέλεση των καθηκόντων μου, είμαι βέβαιη πως εγγυώνται την αμεροληψία μου. Η αντίθετη εξάλλου άποψη που υποστηρίχθηκε προφανώς και για μένα ως πολιτευθείσα στις τελευταίες δημοτικές εκλογές και ως εκ τούτου δεν θα είμαι αμερόληπτη, φρονώ ότι δεν χρήζει ανταπάντησης.

Σίγουρα η μη συμμετοχή κάποιου υποψήφιου για την κατάληψη της συγκεκριμένης θέσης σε κάποια δημοτική παράταξη, δεν αποτελεί το καλύτερο εχέγγυο για την απαιτούμενη αμεροληψία από την οποία πρέπει να διακατέχεται. Αντίθετα η θεωρητική υποδομή σε συνδυασμό με την επαγγελματική εμπειρία είναι οι καλύτεροι εγγυητές του απαραίτητου αυτού ιδεώδους. Πολύ δε περισσότερο δεν συνιστά προοπτική αμερόληπτης κρίσης η επιλογή κάποιου προσώπου για τη  συγκεκριμένη θέση ως αντιστάθμισμα προεκλογικών αντιπαροχών.

Ας μη μας διαφεύγει άλλωστε ότι η ενασχόληση με τα κοινά πρέπει να αποτελεί εκδήλωση ευθύνης «ίνα μη αφίεται η πολιτεία εις την διάθεσιν των πονηρών».

Με εκτίμηση

Φαρδούλη Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.