Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Λιονή: Ευχαριστώ όλους τους πολίτες


Ύστερα από περίπου ένα χρόνο παραμονής μου στη Διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους πολίτες, τους φορείς και τις Αρχές των επτά Νομών, για την τιμή που μου έκαναν να συνεργαστούν μαζί μου και να δώσουμε από κοινού τον αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο.
 
Η παρουσία μου στη Γενική Γραμματεία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θέλω να.... πιστεύω ότι ήταν εποικοδομητική για όλους και κυρίως ότι ήταν αποδοτική για τον τόπο και τους κατοίκους του.
 
Προσπάθησα με τους συνεργάτες μου να προσφέρω όλες μου τις δυνάμεις προκειμένου να γίνει έργο για τον τόπο, να αντιμετωπιστούν προβλήματα και να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης των πολιτών.
 
Πλέον, με την είσοδο της χώρας στη νέα εποχή του «Καλλικράτη» ένας νέος θεσμός, αυτός των αιρετών Περιφερειών, έρχεται να δημιουργήσει νέες –ελπίζω ακόμη καλύτερες- συνθήκες ανάπτυξης, προόδου και ευημερίας. Καλώ όλους να στηρίξουν τους νέους θεσμούς στην Περιφερειακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση για το καλό του τόπου. Αλλωστε, πλέον θα υπηρετήσω τους νέους θεσμούς από τη θέση της Αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου, αφού ο λαός της Κρήτης με τίμησε με την εντολή του.
 
Ως η τελευταία διορισμένη Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας εύχομαι το αύριο αυτού του ευλογημένου τόπου να είναι το καλύτερο δυνατό και οι κάτοικοί του να βιώσουν μια καλύτερη καθημερινότητα. Εύχομαι καλή επιτυχία στις νέες διοικήσεις, τόσο της αιρετής Περιφέρειας, όσο και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, παραδίδοντας έναν οργανισμό με σπουδαίο ανθρώπινο δυναμικό, με οργάνωση και με μεγάλες ικανότητες, άξιο να συνεισφέρει στη λειτουργία των νέων διοικητικών δομών.
 
Εύχομαι πάνω από όλα, επ’ ευκαιρία και των εορτών, υγεία, προκοπή, αγάπη, τύχη, δύναμη και ευημερία και καλώς να υποδεχτούμε όλοι το Νέο Ετος. Το 2011 να φέρει στην Κεντρική Μακεδονία ανάπτυξη, ηρεμία και καλύτερες μέρες.
 
Το… ταξίδι αυτό θα μου μείνει αξέχαστο και σας ευχαριστώ από την καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.