Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Λίτσα Ριζοπούλου:Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Αστέριο Γαβότση

 rizopoulou@gmail.com
         Κάτοικος Ωραιοκάστρου απο το 1985.Παντρεμένη με τον επιχειρηματία Γεώργιο Ρωμνάκη. Μητέρα δυο παιδιών της Ελένης και του Κυριάκου και απο τη κόρη μου Ελένη γιαγιά δυο εγγονών.
Ελεύθερη επαγγελματίας στο χώρο της ένδυσης με εξειδίκευση στην οργάνωση και διοίκηση παραγωγής με απόλυτη επιτυχημένη καριέρα.
        Στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι με τη ζωγραφική την οποία αγαπώ πολύ και τις ώρες χαλάρωσης τις απολαυμβάνω με ένα ωραίο βιβλίο.
        Αγαπώ τους ανθρώπους και με ενδιαφέρει να βοηθώ και να προσφέρω ότι και όπου μπορώ.
        Ευαισθητοποιημένη πολίτης με όρεξη και διάθεση για δουλειά στα κοινά.
       Η ώθησή μου στον να ενεργοποιηθώ στην πολιτική ζωή του τόπου ήρθε μετά απο πολύ σκέψη και συζητήσεις με συμπολίτες και την οικογένειά μου, η οποία με στηρίζει απόλυτα σ'αυτή μου την απόφαση.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.