Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Παραιτήθηκε και επίσημα ο Τσακίρης


Δικαίωση του «Κ@λλιθιώτη» που πρώτος έγραψε για την παραίτηση του Παντελή Τσακίρη. (Δημοσίευση της Δευτέρας 16-8-2010 ώρα 10,23 π.μ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ: Τέλος η υποψηφιότητα Δημάρχου?)

Με δελτίο τύπου που εξέδωσε ο Παντελής Τσακίρης ανακοίνωσε και επίσημα  ότι αποσύρεται από τη διεκδίκηση του δημαρχιακού θώκου του Ωραιοκάστρου,δηλώνει ΠΑΡΩΝ, δίνοντας νέα τροφή για φήμες περί συμμετοχής του σε άλλο ψηφοδέλτιο.


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Ωραιόκαστρο, 21/08/2010
Φίλες και φίλοι,
            πριν από περίπου 2 μήνες ανακοίνωσα την υποψηφιότητα μου για τον νέο Δήμο Ωραιοκάστρου και την έθεσα στην κρίση των πολιτών.
Θεώρησα, ότι η υποψηφιότητα μου θα αποτελούσε την απαρχή μιας πορείας ανανέωσης σε πρόσωπα, σε ιδέες, σε λογικές και πρακτικές. Προσπάθησα να βρω συμμάχους σ’ αυτήν την προσπάθεια και να ενώσω τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου αλλά η πολυδιάσπαση του πολιτικού σκηνικού παρέμενε.
Για το λόγο αυτό, αποσύρω τη υποψηφιότητά μου για τον Δήμο Ωραιοκάστρου.
Με την τροπή που παίρνουν, ακόμα και σήμερα τα πράγματα θεωρώ, ότι πρέπει να πάρω αποφάσεις που υπαγορεύει η συνείδηση και οι αρχές μου με γνώμονα τη διαφύλαξη της ενότητας του τόπου.
Επιθυμώ να είμαι συντελεστής παραγωγής μιας νέας πολιτικής, με όρους, που θα προετοιμάζουν το μέλλον, χωρίς να αναπαράγουν το παρελθόν και τους διχασμούς του.
Η απραξία στην πολιτική δεν με εξέφραζε ποτέ, ούτε και σαν στάση ζωής. Η συνεισφορά μου στον τόπο μου την κρίσιμη τούτη ώρα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Επιλέγω, δηλαδή, η περαιτέρω συμβολή μου να είναι συμβολή αρχών και ιδεών, μακριά από δεύτερες σκέψεις και υστεροβουλία.
Θέλω με όλη μου την καρδιά να ευχαριστήσω όλους όσους στήριξαν την υποψηφιότητα μου.
Η σχέση τιμής, μας σφραγίζει και μας δένει με ισχυρούς δεσμούς φιλίας. Σας ευχαριστώ και πάλι.
                                                                                                                  Με τιμή
Τσακίρης Παντελής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.