Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Ανέστης Πολυχρονίδης: Επιστολή πρός το Δ.Σ.Ωραιοκάστρου

Απο την Εφημερίδα "ΧΡΟΝΟΣ" Ωραιοκάστρου

Επιστολή


Η επιστολή που ακολουθεί κοινοποιήθηκε προς όλα τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου Ωραιοκάστρου και παραδόθηκε στο «Χρόνο» από τον επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης στο δήμο Ωραιοκάστρου Ανέστη Πολυχρονίδη, δημοσιεύεται με σύμφωνη γνώμη του συντάκτη της.
Προς το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Ωραιοκάστρου

Ήταν για μένα προσωπική ανάγκη η σύνταξη της παρούσας επιστολής για ορισμένα τεκταινόμενα στον δήμο μας που δεν συνάδουν με τη δική μου λογική.

Το πρώτο θέμα αφορά την πρόσφατη εμφάνιση του δημάρχου σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, όπου προέτρεπε τους κατοίκους να προτιμούν την αγορά του Ωραιοκάστρου. Λόγω του ότι η εταιρία που προεδρεύω βρίσκεται από το 1975 (35 χρόνια) στο ΒΙ.ΠΑ. Ωραιοκάστρου, εγώ δε όπως και καμιά 20αριά συνάδελφοι είμαστε δημότες του Ωραιοκάστρου, τα δε δημοτικά τέλη (18000€ περίπου) είναι ένα σεβαστό ποσό και μάλιστα χωρίς ανταποδοτικότητα από το Δήμο. Θεωρώ, λοιπόν, ότι ανήκουμε στην αγορά του Ωραιοκάστρου και επίσης θεωρώ αυτονόητο ότι ο δήμαρχος την προτροπή αυτή την απευθύνει και στους υπεύθυνους του δήμου.

Οπότε μου προκαλεί εντύπωση και απορία το ότι, για το ΚΑΠΗ Παλαιοκάστρου δεν ζητήθηκε προσφορά από εμάς, όταν δε απευθύνθηκα στον υπεύθυνο, μου απάντησε πως έχω το δικαίωμα (τα έχω γραπτά) της απευθείας ανάθεσης. Αντιλαμβάνεται κανείς πως η δική μου λογική θεωρεί πως τις παραινέσεις του δημάρχου ο συγκεκριμένος υπεύθυνος δεν τις λαμβάνει υπόψη. Μετά λίγο καιρό εξοπλίστηκε και νέο τμήμα του δήμου όπου πάλι δεν μου ζητήθηκε προσφορά (πιθανό να ήμουν φθηνότερος, εξ’ άλλου έχω κάνει ουκ ολίγες δωρεές στο δήμο, εκτός από έπιπλα πλήρωσα και δρόμους και πεζοδρομήσεις (τις οποίες μάλιστα διπλές: μία όταν τις κατασκεύασα και κατόπιν μαζί με όλους τους δημότες για το τμήμα που μου αναλογούσε).

Το ερώτημα μου, λοιπόν, εδώ είναι ΓΙΑΤΙ δεν μού δίνει σημασία ο δήμος.

Σε αυτό το σημείο βέβαια θα πρέπει να τονίσω τη δική μου απλή λογική (μην ξεχνάτε πως δεν έχω μόρφωση αρκετών από εσάς) που λέει, πως, το Δικαίωμα της απ’ ευθείας ανάθεσης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναιρέσει την υποχρέωση της χρηστής διαχείρισης.

Το δεύτερο θέμα που με παραξενεύει είναι η οδός Παύλου Μελά στο Παλαιόκαστρο και ιδιαίτερα το τμήμα από το Γυμνάσιο έως το περίπτερο. Στο δρόμο αυτό, λοιπόν, παλαιά υπήρχαν πινακίδες στη δεξιά πλευρά στην κατεύθυνση από ανατολή προς δύση, που απαγόρευαν παντελώς την στάθμευση. Βέβαια, για πολλά χρόνια δεν ήταν απαραίτητες όπως σε αρκετά σημεία πριν το γυμνάσιο και μετά το περίπτερο εξακολουθούν να υπάρχουν ενώ δεν υπάρχουν αυτοκίνητα. Όταν, λοιπόν, στο τμήμα του δρόμου αυτού δημιουργήθηκε ένα supermarket άρχισε ο συνωστισμός και η έντονη παρεμπόδιση της κυκλοφορίας ειδικά από τους εν αλητεία λειτουργούντες δημότες. Εγώ από την πλευρά μου, απευθύνθηκα σε στέλεχος της δημοτικής αρχής και ρώτησα γιατί δεν καλούν την αστυνομία (δεν υπήρχε τότε η δημοτική αστυνομία) να δώσει κλήσεις στους παρανομούντες ώστε να διορθωθούν ή στην χειρότερη περίπτωση ο δήμος να έχει ΕΣΟΔΑ, η απάντηση που εισέπραξα ήταν «έλα ντε».

Μετά δύο εβδομάδες, λοιπόν, έγινε το θαύμα, εξαφανίστηκαν οι 3 πινακίδες (στο σχολείο και απέναντι στο supermarket), οπότε νομιμοποιήθηκε η παρεμπόδιση κυκλοφορίας (κάτι μου θυμίζει αυτό, ΚΑΤΙ αλλά τι;). Οπότε και εγώ μοιρολατρικά είπα ίσως κάποια στιγμή φιλοτιμηθούν και συμμαζέψουν τον χώρο, ιδιαίτερα δε όταν μετά κάποια χρόνια δημιουργήθηκε η δημοτική αστυνομία.

Πλανιόμουν όμως πλάνην οικτρά διότι άρχισα να βιώνω το παράλογο, τις επίμαχες ώρες να στέλνει κάποιος 3-4 αστυνομικούς για να μην αφήνουν τους εν αλητεία λειτουργούντες δημότες να σταθμεύουν παρεμποδίζοντας παντελώς την κυκλοφορία. Αυτό για μένα σημαίνει ότι για να λειτουργεί το συγκεκριμένο κατάστημα, εκτός του ενοικίου που πληρώνει ο καταστηματάρχης, θα πρέπει και οι δημότες να πληρώνουν 3, 4, 5 ή παραπάνω χιλιάδες ευρώ μηνιαίως σε μισθούς αστυνομικών. Αυτό σίγουρα είναι μία πρωτοτυπία (παγκόσμια ίσως). Δεν γνωρίζω εάν είναι παράδειγμα προς μίμηση.

Θα παρακαλούσα λοιπόν εάν είναι δυνατό (μία μέρα χρειάζεται για αυτό) να τοποθετηθούν απαγορευτικές πινακίδες στάθμευσης στο επίμαχο σημείο και να επιβάλλονται πρόστιμα στους παρανομούντες, είναι τόσο απλό για μένα με το φτωχό μυαλό.

Τελειώνω ενημερώνοντας πως εδώ και μερικά χρόνια τα δύο αυτά θέματα με βάζουν σε κακές σκέψεις έναντι του εαυτού μου και την ικανότητα του να σκέπτεται σωστά, γέρασα, βλέπετε, και όλα είναι πιθανά. Θα περίμενα λοιπόν μία απάντηση από οποιονδήποτε μήπως και ησυχάσω.

Την παρούσα επιστολή κοινοποιώ σε όλο το δημοτικό συμβούλιο.

Υ. Γ. Επειδή κάποιοι από εσάς ασχολείστε και με το θέμα των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, ως έμπειρος επ' αυτού, σας πληροφορώ πως όσο αγοράζετε κινητά τηλέφωνα στα παιδιά σας να παρακαλάτε να τοποθετηθούν περισσότερες κεραίες και μάλιστα κοντά στα σχολεία. Περισσότερες πληροφορίες και εξηγήσεις μπορώ να δώσω εάν μού ζητηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.