Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Συγγνώμη Ψωμιάδη με αιχμές για πόλεμο εναντίον του

Συγγνώμη Ψωμιάδη με αιχμές για πόλεμο εναντίον του


Θεσσαλονίκη

«Συγγνώμη από το λαό» ζητάει ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης, με ανακοίνωσή του, για το επεισόδιο στο νομαρχιακό συμβούλιο, καταγγέλλοντας «αγνώμονες ευεργετηθέντες» κι επισημαίνοντας ότι ο προεκλογικός «πόλεμος» εις βάρος του ξεκίνησε.

"Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από το λαό της Θεσσαλονίκης για τη συμπεριφορά μου στο νομαρχιακό συμβούλιο. Μετά από δύο προεκλογικές εκστρατείες στις οποίες η οικογένειά μου κι εγώ δεχθήκαμε βάναυσα και πολλαπλά χτυπήματα κάτω από τη μέση, το 2002 και το 2006, μετά από οκτώ χρόνια συκοφαντικών επιθέσεων σε βάρος μου με κατηγορίες που αποδείχθηκαν παντελώς ανυπόστατες, δεν άντεξα. Πάνω από πολιτικός είμαι άνθρωπος κι αυτό δεν αλλάζει", τονίζει στην ανακοίνωσή του και συνεχίζει:

"Στο νομαρχιακό συμβούλιο η πρόκληση και η χυδαιολογία ξεπέρασαν κάθε όριο. Αγνώμονες ευεργετηθέντες, επίδοξοι εικονολήπτες και ερασιτέχνες προβοκάτορες, προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα: στην αντιπολίτευση της κρυφής κάμερας, θεωρώντας πως αυτός είναι ο τρόπος για να… ανατρέψουν τη διοίκηση Ψωμιάδη. Με προκάτ ύβρεις προκάλεσαν την ανθρώπινη αντίδρασή μου για να διακινήσουν στη συνέχεια βίντεο και ηχητικά δήθεν ντοκουμέντα μέσω κινητών τηλεφώνων και του ίντερνετ, με αποκλειστικό σκοπό να με συκοφαντήσουν. Για όλα αυτά θα λογοδοτήσουν στο λαό και στη δικαιοσύνη", αναφέρει ο νομάρχης Θεσσαλονίκης.

ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.